I sintomi è cumu trattà a gingivitis in gravidanza
Cuntenutu
A Gingivitis, caratterizata da infiammazione è sanguinante di e gengive quandu si lavanu i denti, hè una situazione assai cumuna durante a gravidanza, soprattuttu per via di cambiamenti ormonali chì accadenu dopu à u secondu mese di gravidanza, chì rendenu e gengive più sensibili.
Tuttavia, a gengivitis durante a gravidanza ùn hè micca seria è ùn hè micca indicativa di una cattiva igiene orale. Di solitu u dentistu raccomanda à e donne di cuntinuà à fà l'igiene orale currettamente è, sì i sintomi continuanu à apparisce, l'usu di u dentifriciu per i denti sensibili, per esempiu, pò esse indicatu.
Principali sintomi
A gingivitis in gravidanza ùn hè di solitu un segnu di scarsa igiene orale, pò accade ancu quandu u livellu di batteri hè normale è a donna incinta si lavò i denti currettamente. I sintomi principali includenu:
- Gomme rosse è gonfie;
- Sanguinamentu faciule di e gengive quandu si masticava o si lavà i denti;
- Dolore intensu o custante in i denti;
- Mal ciatu è gattivu gustu in bocca
A gingivitis deve esse trattata u più prestu pussibule, cume s'ella continuessi à sviluppassi, pò purtà à cumplicazioni cum'è un risicu aumentatu di prematuru o pocu pesu di nascita, di u zitellu, à a nascita.
Cosa da fà in casu di gingivitis
In casu di gengivite durante a gravidanza, u più raccomandatu hè di mantene una bona abitudine di igiene orale, lavandu i denti almenu duie volte à u ghjornu è cù una spazzola di setole soffice, usendu u filettu una volta à u ghjornu è aduprendu un collutore senza alcolu dopu lavatu i denti.
Fighjate u video seguente è amparate à aduprà currettamente u filu dentale è altri metudi d'igiene per evità a gengivite:
Tuttavia, se a gingivitis continua à aggravassi o u dolore è e sanguinanti gengivali continuanu à accade, hè cunsigliatu di vede un dentistu, perchè pò ancu esse necessariu di pulisce prufessiunale a placca.
In certi casi, u dentistu pò raccomandà l'usu di un dentifriciu per denti sensibili, cum'è Sensodyne, per esempiu, è l'usu di un filu dentale estremamente fine, per riduce l'irritazione è e possibilità di sanguinà e gengive.
Dopu a nascita di u criaturu, si raccomanda chì a donna ritorni à u dentistu per vede se a gengivite ùn hè micca tornata o s'ellu ùn ci hè micca altri prublemi dentali cum'è cavità, chì necessitanu riempimentu o canale.