Cume spessu un omu deve ejaculare? È 8 Altre Cose da sapè

Cuntenutu
- D'induve hè venutu '21 volte à u mese '?
- L'eiaculazione frequente pò veramente aiutà à riduce u risicu per u cancheru di prostata?
- Ci hè qualchì altru benefiziu ligatu à l'ejaculazione?
- Sò i benefici listessi per l'ejaculazione guidata da a masturbazione è l'ejaculazione guidata da u sessu di u cumpagnu?
- Ci hè qualchì mutivu per cuntrullà a vostra frequenza di eiaculazione?
- Pudete finisce u sperma?
- Ci hè una ragione per evità l'ejaculazione interamente?
- Ciò chì accade à i spermati s'elli ùn sò micca ejaculati?
- U fondu
Hà impurtanza?
Vintunu volte ogni mese, nò?
Ùn hè micca cusì simplice. Ùn ci hè micca un numeru specificu di volte chì avete bisognu à eiaculà ogni ghjornu, settimana, o mese per uttene un risultatu particulare.
Leghjite puru per sapè da induve vene questu numeru, cume l'ejaculazione affetta u risicu di u cancheru di a prostata, ciò chì accade à i vostri sperma, è ancu di più.
D'induve hè venutu '21 volte à u mese '?
Un titulu Daily Mail da u 2017 leghje, "Eiaculà almenu 21 volte à u mese riduce significativamente u risicu di un omu di cancru di prostata".
L'articulu detalla i risultati di un studiu di 31.925 omi publicatu in u numeru di Dicembre 2016 di Urologia Europea.
Ancu se i risultati di u studiu suggerenu chì ci hè una relazione diretta trà a frequenza di eiaculazione è u risicu di u cancheru di prutata, una ricerca supplementare hè necessaria per esplorà cumpletamente sta pussibilità.U studiu in quistione s'appoghja nantu à risposte autodeclarate - una volta in u 1992 è una volta in u 2010 - à quantu spessu ejaculavanu ogni mese è s'elli sviluppavanu un cancheru di prutata.
Questu significa chì i risultati puderanu esse distorti da i ricordi di u sughjettu o a cuscenza di e so abitudini.
Hè impurtante ancu di nutà chì u studiu ùn hà micca specificatu se l'ejaculazione hè stata da u sessu cù un cumpagnu o masturbazione. U mutivu di l'emissione pò ghjucà un rolu in ogni benefiziu potenziale.
L'eiaculazione frequente pò veramente aiutà à riduce u risicu per u cancheru di prostata?
L'evidenza ùn hè micca cunclusiva. Eccu una stampa rapida di ciò chì duvete sapè.
Un studiu cumpletu di u 2016 - quellu chì hà lanciatu tutti i tituli - di guasgi 32.000 masci trà u 1992 è u 2010 suggerisce chì l'ejaculazione frequente pò abbassà u risicu di u cancheru di prutata.
Tuttavia, più ricerche sò necessarie prima di pudemu cunnosce questu sicuru.
Stu studiu s'appoghja nantu à i dati di i sondaggi autodeclarati - piuttostu chè i dati di laburatoriu cuntrullati - per valutà u numeru di eiaculazioni di i participanti è a salute fisica generale.
Ciò significa chì i risultati ponu micca esse interamente precisi. I ricordi ùn sò micca perfetti. È parechje persone ùn si sentenu micca cunfurtevuli per esse brutalmente onesti per quante volte anu ejaculatu.
Hè ancu da nutà chì un nant'à u listessu gruppu ùn hà truvatu alcuna significatività statistica trà l'ejaculazione è u risicu di u cancheru di prutata.
Ancu se u studiu 2016 hà beneficiatu di un decenniu in più di dati, micca assai cambiatu in i metudi di i studii. Datu questu, pò esse megliu per piglià i risultati da unu studiu cù un granu di sale.
A ricerca precedente hà ancu affruntatu alcune di e stesse limitazioni.
Per esempiu, un studiu di u 2003 di più di 1000 masci si hè basatu ancu nantu à i dati autodeclarati. U questionariu hà postu parechje dumande dettagliate chì i participanti forse ùn anu micca cunnisciutu e risposte esatte.
Questu include:
- quanti anni avianu quandu primu ejaculatu
- quanti cumpagni sessuali anu avutu prima è dopu avè 30 anni
- una stima di u decenniu in u quale anu ejaculatu cù a più frequenza
Hè impurtante ancu di nutà chì i participanti avianu digià ricevutu un diagnosticu di cancheru di prutata. Hè difficiule di determinà cumu l'ejaculazione hà ghjucatu un rolu, sì, senza sapene di più nantu à a so salute prima di u diagnosticu.
Ci hè qualchì altru benefiziu ligatu à l'ejaculazione?
Ùn ci hè nisuna ricerca chì lega chjaramente l'ejaculazione à qualsiasi benefiziu specificu. Ma chì ne dici di l'eccitazione? Hè una storia tutta diversa. Arousal hè ligata intimamente à elevazioni in ossitocina è dopamina.
L'ossitocina hè assuciata à emozioni positive, cunfortu in ambienti suciali è intimi, è stress riduttu.
A dopamina hè ancu cù emozioni positive. In poche parole, sta crescita tempuraria pò fà vi sente bè. Pò ancu fà altre cose chì ti facenu senta felice o pruduttivu.
Sò i benefici listessi per l'ejaculazione guidata da a masturbazione è l'ejaculazione guidata da u sessu di u cumpagnu?
Ùn ci hè micca una mansa di ricerche in questu spaziu, cusì hè difficiule à dì di sicuru. Hè necessaria più ricerca per determinà s'ellu ci hè qualchì differenza trà i dui.
L'eiaculazione hè generalmente pensata per:
- aiutà à dorme
- migliurà a qualità di u sperma
- aumentate u vostru sistema immune
- migliurà i sintomi di i migraine
- riduce u vostru da malatie cardiache
Ci hè qualchì mutivu per cuntrullà a vostra frequenza di eiaculazione?
Ci hè una vechja credenza taoista chì u cuntrollu di quantu volte ejaculate vi aiuta à priservà ciò chì si crede esse una quantità finita di energia. L'astinenza da l'ejaculazione hè pensata per permettà l'energia cuntenuta in i sperma di vultà in u cervellu è di furnisce l'energia.
Sta pratica hè l'origine di l'idea "24 volte à l'annu". In realtà, alcuni maestri taoisti raccomandanu di ejaculare solu da 20 à 30 per centu di e volte chì avete sessu. Què si traduce in 2 o 3 volte per ogni 10 sessioni.
Ma queste idee ùn sò micca sustenute da alcuna scienza dura. È parechji insegnanti taoisti urganizanu à e persone à fighjà nantu à i sentimenti persunali di forza è rinfrescamentu dopu l'ejaculazione piuttostu chè figure specifiche.
Pudete finisce u sperma?
Innò! U vostru corpu mantene un surplus di sperma.
In fattu, circa 1.500 sperma sò prudutti ogni seconda. Questu si aghjunta à esse uni pochi di milioni à ghjornu - ùn ci hè manera di pudè tene u ritimu à quellu ritmu!
Ci hè una ragione per evità l'ejaculazione interamente?
Dipende da ciò chì hè u vostru endgame.
Avete a voglia di astenersi da l'ejaculazione perchè si sente naturale o cunfortu per voi? Fa la! Ùn ci hè nisuna ricerca per suggerisce chì l'astensione risultati in effetti collaterali indesiderati o altre complicazioni.
Dittu chistu, ùn ci hè nisuna ricerca per suggerisce chì l'astensione offre benefici à longu andà.
Ciò di "no-fap"?Ancu se parechje persone associanu l'ideulugia "no-fap" cù a masturbazione, alcune persone scelenu di astenersi da ogni forma di eiaculazione - cume per mezu di u sessu di cumpagnu - cum'è parte di sta pratica. L'obiettivu generale pò varià da persona à persona, ma hè tipicamente vistu cum'è un modu di "riavvià".
Alcune persone credenu chì u rinunciu à l'ejaculazione aiuta à mantene i vostri livelli di testosterone equilibrati, ma ùn ci hè alcuna ricerca clinica per sustene questu.
Questa credenza sbagliata deriva da a ricerca nantu à periodi estesi di bassa testosterone in cunsequenza di una situazione medica sottostante.
A masturbazione sola ùn influenzerà micca i vostri livelli di testosterone generale.
Ciò chì accade à i spermati s'elli ùn sò micca ejaculati?
Ch'ella sia ejaculata hà o micca effetti nant'à u vostru desideriu sessuale generale o fertilità.
E cellule di sperma inutilizate sò semplicemente riassorbite da u vostru corpu o rilasciate per emissioni notturne.
Ancu se i "sogni umidi" sò i più cumuni durante a pubertà, ponu accade in ogni mumentu.
U fondu
Ùn sì micca sicuru d'ejaculare più o menu? State à sente u to corpu. Vintunu volte à u mese ùn hè micca ghjustu (o realistu) per tutti.
Fate ciò chì si sente più naturale. Paga assai attenzione à cumu si sente in l'ore è i ghjorni dopu à l'ejaculazione è si adatta cum'è vulete.
Per esempiu, vi sentite megliu dopu à eiaculate quandu vi masturbate o fate sessu? Sì accussì, cuntinuatelu! Pudete ancu vulè fà più spessu.
O vi sentite peghju dopu sessu frequente o masturbazione? Sì più grossu, duluritu o malatu? Sì cusì, pruvate à piglià e cose in una tacca è vedi cumu si sente.