Autore: Laura McKinney
Data Di Creazione: 10 Aprile 2021
Aghjurnamentu Di Data: 18 Nuvembre 2024
Anonim
dopo la scuola parte 1 - Film romantico lesbico FLUNK
Video: dopo la scuola parte 1 - Film romantico lesbico FLUNK

Cuntenutu

I Mele sò un fruttu incredibilmente pupulare.

A ricerca mostra chì furniscenu assai benefici per a salute, cume a riduzione di u risicu di diabete ().

Tuttavia, vi puderete dumandà s'elli sò ingrassanti o favurèvuli à a perdita di pesu.

Questu articulu vi dice se e mele facenu perde o ingrassà.

Bassa densità calurica

I Mele vantanu assai acqua.

In fattu, una mela di taglia media hè cumposta da circa 86% acqua. L'alimenti ricchi in acqua sò abbastanza ripieni, ciò chì spessu porta à una riduzione di calorie (,,).

L'acqua ùn hè micca solu riempimentu, ma riduce ancu assai a densità calurica di l'alimenti.

L'alimenti cù bassa densità calurica, cum'è e mele, tendenu à esse ricchi in acqua è fibre. Una mela di taglia media hà solu 95 calorie ma assai acqua è fibre.

Parechji studii mostranu chì l'alimenti cù densità calorie basse prumove a pienezza, a riduzione di calorie, è a perdita di pesu (,,).

In un studiu, e mele anu causatu riduzzione di calorie è perdita di pesu, mentre i biscotti d'avena - chì avianu una densità calurica più alta ma cuntenuti simili di calorie è fibre - ùn l'anu micca ().


Riassuntu

I Mele sò alti in acqua, bassi in densità calurica, è bassi in calorie generali - tutte e pruprietà chì aiutanu a perdita di pesu.

Riccu in fibra favurèvule à a perdita di pesu

Una mela di taglia media cuntene 4 grammi di fibra ().

Questu hè u 16% di a cunsumazione di fibre raccomandata per e donne è l'11% per l'omi, chì hè estremamente altu datu u so cuntenutu caluricu bassu. Questu face à e mele un alimentu eccellente per aiutavvi à ghjunghje à a vostra cunsumazione di fibre raccomandata ().

Parechji studii dimostranu chì una alta assunzione di fibre hè ligata à un pesu di corpu inferiore è à un risicu significativamente riduttu di obesità (,).

U manghjà di fibre pò rallentà a digestione di l'alimentu è fassi sente più pienu cù menu calorie. Per questa ragione, l'alimenti ricchi di fibre ponu aiutà à manghjà menu calorie totali, ciò chì vi aiuta à perde u pesu ().

A fibra pò ancu migliurà a vostra salute digestiva è nutrisce i batteri amichevuli in u vostru intestinu, chì ponu ancu aiutà a salute metabolica è u cuntrollu di u pesu (,).

Riassuntu

E mele sò ricche di fibre, chì ponu prumove a pienezza è a riduzione di l'appetitu - è dunque u cuntrollu di u pesu.


Assai pienu

A cumminazione di acqua è fibra in mele li rende incredibilmente pienu.

In un studiu, pomi interi sò stati trovati chì sò significativamente più riempitivi di purcina o di suchju di mela quandu si manghjanu prima di un pastu ().

Inoltre, i pomi piglianu assai più tempu da manghjà paragunatu à l'alimenti chì ùn cuntenenu micca fibre. A durata di manghjà contribuisce ancu à a pienezza.

Per esempiu, un studiu in 10 persone hà nutatu chì u suchju puderia esse cunsumatu 11 volte più veloci cà una mela sana ().

L'effetti di riempimentu di e mele ponu riduce l'appetitu è ​​purtà à a riduzione di pesu.

Riassuntu

I Mele anu parechje pruprietà chì aumentanu i sentimenti di pienezza, chì ponu aiutà a perdita di pesu riducendu l'ingestione generale di calorie.

Benefici per a perdita di pesu

I ricercatori anu prupostu chì l'inclusione di mele in una dieta altrimente sana è equilibrata pò incuraghjisce a perdita di pesu.

In studii in donne cù eccessu di pesu chì seguitanu una dieta bassa in calorie o di riduzione di pesu, l'ingestione di mela hè assuciata à a perdita di pesu (,).


In un studiu, e donne manghjavanu regolarmente mele, pere, o biscotti d'avena - cibi cù contenuti simili di fibre è calorie. Dopu à 12 settimane, i gruppi di frutti anu persu 2,7 libbre (1,2 kg), ma u gruppu d'avena ùn hà mostratu alcuna perdita di pesu significativa ().

Un altru studiu hà datu à 50 persone 3 mele, 3 pere, o 3 biscotti d'avena per ghjornu. Dopu à 10 settimane, u gruppu di l'avena ùn hà vistu cambià di pesu, ma quelli chì anu manghjatu mele anu persu 2 chilò (0,9 kg) ().

Inoltre, u gruppu di mela hà riduttu l'assunzione generale di calorie di 25 calorie per ghjornu, mentre u gruppu di l'avena finisce per manghjà leggermente più calorie.

In un studiu di 4 anni in 124.086 adulti, l'aumentu assunzione di fibre è frutti ricchi in antioxidanti, cum'è e mele, hè stata assuciata à a perdita di pesu. Quelli chì anu manghjatu pomi anu persu una media di 1,24 liri (0,56 kg) (,).

Non solu e mele parenu esse amichevuli per a perdita di pesu per l'adulti, ma ponu ancu migliurà a qualità generale di a dieta è riduce u risicu di obesità in i zitelli ().

Riassuntu

A ricerca suggerisce chì l'inclusione di mele in una dieta sana pò prumove a perdita di pesu è migliurà a vostra salute generale.

Cumu Sbuchjate una Mela

Altri benefici per a salute

In più di prumove a perdita di pesu, e mele anu parechji altri vantaghji.

Densità nutritiva

I Mele cuntenenu piccule quantità di parechje vitamine è minerali è sò ben cunnisciute per u so cuntenutu in vitamina C è putassiu. Una mela di medie dimensioni furnisce più di 3% di u Valore Quotidianu (DV) per tramindui ().

Stu fruttu vanta ancu vitamina K, vitamina B6, manganese è rame ().

Inoltre, e bucce sò particolarmente alte in cumposti vegetali chì ponu calà u risicu di a malattia è furnisce assai altri benefici per a salute ().

Indice glicemicu bassu

I Mele anu un indice glicemicu bassu (GI), chì hè una misura di quantu cresce u nivellu di zuccheru in sangue dopu avè manghjatu.

L'alimenti à bassa IG ponu aiutà u cuntrollu di u zuccherinu in sangue è a gestione di u pesu postu chì aiutanu à mantene i livelli di zuccheru in sangue equilibrati piuttostu chè di spichjassi (,,).

Inoltre, l'evidenza suggerisce chì una dieta bassa IG pò aiutà à prevene a diabete, malatie cardiache, è alcuni cancri ().

Salute di u core

A cumminazione di nutrienti, antioxidanti è fibre in mele pò riduce u risicu di malatie cardiache ().

E mele sò state dimustrate per riduce i livelli di colesterolu è di inflammazione di u vostru corpu, chì sò tramindui fattori chjave per a salute di u core ().

Altri studii anu trovu chì l'alimenti ricchi in antioxidanti, cum'è e mele, ponu calà u risicu di morte da malatie cardiache (,,).

Effetti anticanceri

L'attività antioxidante di e mele pò aiutà à prevene certi tipi di cancheru.

Parechji studii liganu l'assunzione di mela è a prevenzione di u cancheru di i pulmoni in adulti (,).

Inoltre, manghjà almenu una mela per ghjornu hè statu dimustratu per riduce significativamente u risicu di cancru in bocca, gola, senu, ovariu è di colon ().

Funzione cerebrale

Sicondu studii d'animali, u suchju di mela pò aiutà à prevene u declin mentale è a malatia d'Alzheimer.

In un studiu in topi, u suchju di mela hà riduttu a calata mentale diminuendu a quantità di spezie dannose di ossigenu reattivu (ROS) in u tessutu cerebrale ().

U suchju di mela pò ancu priservà i neurotrasmittenti chì sò impurtanti per una funzione cerebrale ottimale è a prevenzione di l'Alzheimer ().

Riassuntu

I Mele anu parechje pruprietà chì ponu aumentà u cuntrollu di u zuccherinu in sangue, a salute di u core, u risicu di u cancheru è a funzione cerebrale.

U fondu

I Mele sò una bona surghjente di antioxidanti, fibre, acqua è parechji nutrienti.

I numerosi cumpunenti sani di e mele ponu cuntribuisce à a pienezza è à riduce l'assunzione di calorie.

Includite stu fruttu in una dieta sana è equilibrata pò esse veramente utile per a perdita di pesu.

I Nostri Publicazioni

Itterizia causa

Itterizia causa

L'itteru hè un culore giallu in a pelle, e muco e o l'ochji. U culore giallu vene da a bilirubina, un ottoproduttu di i vechji globuli ro i di u angue. L'itteru hè un egnu di alt...
Ribociclib

Ribociclib

Ribociclib hè adupratu in cumbinazione cù un altru medicamentu per trattà un certu tippu di recettore ormonale-pu itivu (dipende da ormoni cume l'e trogeni per cre ce) cancru di enu...