Get Heart Healthy Stu mese
Da l'Imperativu di Salute di a Donna Nera
Febbraiu hè u Mese di a Salute Cardiaca per tutti l'Americani, ma per e donne nere, a scumessa hè soprattuttu alta.
Sicondu l'American Heart Association, guasi a metà di tutte e donne nere di più di 20 anni anu qualchì tippu di malatie cardiache, è parechji ùn a sanu micca.
L'arterie intasate (specificamente i vini sanguini intornu à u core o andendu versu i bracci o e ghjambe), pressione alta (ipertensione), colesterolu altu, prediabetes o diabete, è obesità ponu tutti mette in risicu di malatie cardiache.
A malatia cardiaca hè a morte è a disabilità in e donne in i Stati Uniti. Da donna nera, pudete avè una probabilità ancu più alta di more per e malatie cardiache - {textend} è à una età più chjuca.
L'Imperativu di Salute di e Donne Nere (BWHI) hè andatu à Jennifer Mieres, MD, cardiologa. Hè unu di i principali esperti in donne nere è salute di u core.
Hè dinò l'autore di "Heart Smart for Women: Six S.T.E.P.S. in Six Weeks to Heart-Healthy Living ", chì dà à e donne qualchi suggerimentu nantu à ciò chì pudemu fà per riduce i nostri risichi.
Sicondu l'Associazione Americana di u Cori, u 80% di e malatie cardiache è i colpi in e donne sò prevenibili se si facenu azzioni.
U duttore Mieres dice chì "unu di i primi passi chì e donne nere anu da fà hè capisce chì a nostra salute hè u nostru asset più preziosu". Ella incuragisce e donne à travaglià cù i so duttori è à esse un membru di a so squadra sanitaria.
L'espertu principale in salute di u core spiega chì "un impegnu à fà cambiamenti di stile di vita sani è cunsistenti pò fà una longa strada".
Sicondu l'American Heart Association, più di u 50% di tutti l'Africani Americani anu pressione di u sangue, chì hè un fattore di risicu maiò per e malatie cardiache.
U duttore Mieres urge à e donne à cunnosce i so numeri di pressione sanguigna cum'è primu passu è à travaglià cù u so duttore per avè un pianu di gestione. "Se site in modu di medicazione, in alcune persone, i cambiamenti di stile di vita vi ponu sbarrazzà di i medicinali", dice.
U duttore Mieres dice ancu chì esse in un pesu più pesu è ùn avè micca assai attività fisica pò aumentà u vostru risicu di malatie cardiache. "U travagliu per piglià centimetri da a vostra cintura, assicurendu chì a vostra midsection ùn sia più grande di 35 pollici", ella cunsiglia.
U stress hè incredibilmente duru per u corpu è a mente.
U duttore Mieres aghjusta chì e donne esposte à u stress sperimentanu una risposta di "lotta o fuga" chì pò causà pressione alta cronica è altri prublemi di salute. "Questi cambiamenti ponu fà i vini sanguini propensi à effetti avversi è elevatu cortisol", dice.
Eccu alcuni consiglii salutari per u core da u duttore Mieres:
- Pigliate pause regulare. Pruvate aduprà una app di rilassamentu è praticate esercitazioni di respirazione.
- Entre in yoga.
- Move u vostru corpu. Camminà solu 15 minuti pò aiutà à riduce u stress.
- State à sente qualchì bona musica.
- Ùn vi scurdate di ride. Solu 10 minuti di risa ponu aiutà.
- Dormite una bona notte.
- Pulite a vostra dieta aghjunghjendu frutti è ligumi culuriti è alluntanatevi da cibi grassi è zucaroli.
- Smette di fumà. À sente l'American Heart Association, fumà raddoppia u risicu di malatie cardiache in l'Africani Americani.
L'Imperativu per a Salute di e Donne Nere (BWHI) hè a prima organisazione senza scopo di lucro fondata da e donne Nere per prutege è fà avanzà a salute è u benessere di e donne è di e ragazze nere. Amparate più nantu à BWHI andendu in www.bwhi.org.