Glaucoma Congenital: chì hè, perchè accade è trattamentu
Cuntenutu
U glaucoma Congenital hè una malattia rara di l'ochji chì affetta i zitelli da a nascita à 3 anni di età, causata da una pressione aumentata in l'ochju per via di l'accumulazione di fluidu, chì pò influenzà u nervu otticu è cunduce à a cecità quandu ùn hè trattatu.
U zitellu chì hè natu cun glaucoma congenitu hà sintomi cum'è a córnea turbia è gonfia è l'ochji ingrandati. In i lochi induve ùn ci hè nisun test oculare, di solitu hè rilevatu solu intornu à 6 mesi o ancu più tardi, ciò chì rende difficile per u zitellu avè u megliu trattamentu è pronosticu visuale.
Per questa ragione, hè impurtante per u neonatu di fà a prova oculistica da l'oftalmologu finu à a fine di u primu trimestre. In casu di cunferma di Glaucoma Congenitale, l'oftalmologu pò ancu prescrive gocce per diminuisce a pressione intraoculare, ma questu hè fattu per diminuisce a pressione prima di a chirurgia. U trattamentu si compone di chirurgia per goniotomia, trabeculotomia o impianti di protesi chì drenanu u fluidu intraoculare.
Cumu trattà u glaucoma congenitu
Per trattà u Glaucoma Congenitale, un oculistu pò prescrive gocce d'ochji per calà a pressione intraoculare per calà a pressione prima di a chirurgia. A cirurgia hè fatta per goniotomia, trabeculotomia o impianti di protesi chì drenanu u fluidu intraoculare.
Hè impurtante di fà un diagnosticu precoce è di inizià u trattamentu, postu chì hè pussibule di prevene cumplicazioni, cum'è a cecità. Cunnosce e gocce d'ochji principali per trattà u glaucoma.
Sintomi di glaucoma congenitu
U glaucoma congenitu pò esse identificatu per mezu di alcuni sintomi cum'è:
- Finu à 1 annu: A córnea di l'ochju si gonfia, diventa torbida, u zitellu mostra disconfort à a luce è prova à copre l'ochji à a luce;
- Tra 1 è 3 anni: A córnea aumenta di taglia è hè cumunu chì i zitelli sianu lodati per i so ochji grossi;
- Finu à 3 anni: Stessi segni è sintomi. L'ochji cresceranu solu aumentendu a pressione finu à questa età.
Altri sintomi cum'è una secrezione lacrimale eccessiva è l'ochji rossi ponu ancu esse presenti in u glaucoma congenitu.
Diagnosticu di glaucoma congenitu
U diagnosticu iniziale di u glaucoma hè cumplicatu, chì i sintomi sò cunsiderati inespecifici è ponu varià secondu l'età di l'apparizione di i sintomi è u gradu di malformazioni. Tuttavia, u glaucoma congenitale pò esse identificatu per mezu di un esame oculare cumpletu chì include misurazione di a pressione in l'ochju è esaminà tutte e parti di l'ochju cum'è a cornea è u nervu otticu, per esempiu. Amparate più nantu à l'esame di glaucoma.
Generalmente, u glaucoma hè causatu da una pressione aumentata in l'ochji, cunnisciuta cum'è pressione intraoculare. L'aumentu di a pressione si face perchè un liquidu chjamatu umore acquoso hè pruduttu in l'ochju è, cume l'ochju hè chjosu, stu liquidu deve esse sguttatu in modu naturale. Quandu u sistema di drenaggiu ùn funziona micca bè, u liquidu ùn pò micca esse sguttatu fora di l'ochju è cusì aumenta a pressione in l'ochju.
Tuttavia, malgradu l'aumentu di pressione chì hè a causa più cumuna, ci sò casi in i quali ùn ci hè alta pressione intraoculare è, in questi casi, a malattia hè causata da malfunzionamentu di i vasi sanguigni di u nervu otticu, per esempiu.
Amparate più nantu à a diagnosi di glaucoma in u video seguente: