Glucantime (meglumine antimoniate): à chì serve è cumu aduprà
Cuntenutu
Glucantime hè un medicamentu antiparasiticu iniettabile, chì cuntene meglumina antimoniata in a so composizione, indicatu per u trattamentu di Leishmaniasi di mucosa cutanea o cutanea americana è trattamentu di Leishmaniasi viscerale o kala azar.
Questa medicina hè dispunibule in SUS in soluzione per iniezione, chì deve esse amministrata in ospedale da un prufessiunale sanitariu.
Cumu aduprà
Questu medicamentu hè dispunibule in soluzione per iniezione è, dunque, deve sempre esse amministratu da un prufessiunale sanitariu, è a dose di trattamentu deve esse calculata da un medicu secondu u pesu di a persona è u tippu di Leishmaniasi.
In generale, u trattamentu cù Glucantime hè fattu per 20 ghjorni consecutivi in casu di Leishmaniasi viscerale è per 30 ghjorni consecutivi in i casi di Leishmaniasi Cutanea.
Amparate più nantu à u trattamentu di Leishmaniasis.
Possibili effetti collaterali
Alcuni di l'effetti secondari più cumuni chì ponu accade durante u trattamentu includenu dolore articulare, nausea, vomitu, dolore musculare, febbre, mal di testa, diminuzione di l'appetitu, difficoltà à respirà, gonfiore di a faccia, dolore in u ventre è cambiamenti in l'esame di sangue in particulare in i testi di funzione epatica.
Quale ùn deve micca aduprà
U glucantime ùn deve esse adupratu in casi di allergie à l'antimoniate di meglumina o in pazienti cù insufficienza renale, cardiaca o epatica. Inoltre, in e donne incinte deve esse adupratu solu dopu a raccomandazione di u duttore.