Autore: Judy Howell
Data Di Creazione: 28 Lugliu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 21 Ghjugnu 2024
Anonim
LDL Cholesterol level: Your lab results explained
Video: LDL Cholesterol level: Your lab results explained

Cuntenutu

U terminu glutine si riferisce à un gruppu di proteine ​​chì si trovanu in una varietà di cereali, cumpresi u granu, a segale è l'orzu.

Mentre a maggior parte di e persone sò capaci di tollerà u glutine, pò scatenà una serie di effetti collaterali avversi in quelli cun malattia celiaca o sensibilità à u glutine.

In più di causà angosce digestivu, mal di testa, è prublemi di pelle, alcuni dicenu chì u glutine pò cuntribuisce à sintomi psicologichi cum'è l'ansietà ().

Questu articulu face un ochju vicinu à a ricerca per determinà se u glutine pò causà ansietà.

Malatia celiac

Per quelli chì anu malattia celiaca, manghjà glutine innesca infiammazione in l'intestini, causendu sintomi cume gonfiori, gas, diarrea è fatica ().

Alcuni studii mostranu chì a malattia celiaca pò ancu esse associata à un risicu più elevatu di certi disordini psichiatrici, inclusa l'ansietà, a depressione, u disordine bipolare è a schizofrenia ().


Dopu una dieta senza glutine ùn pò micca solu aiutà à allevà i sintomi per quelli chì anu malattia celiaca ma ancu riduce l'ansietà.

In fattu, un studiu di u 2001 hà trovu chì dopu à una dieta senza glutine per 1 annu diminuì l'ansietà in 35 persone cun celiachia ().

Un altru picculu studiu in 20 persone cun celiachia hà segnalatu chì i participanti anu avutu livelli più alti di ansietà prima di inizià una dieta senza glutine cà dopu aderendusi per 1 annu ().

Tuttavia, altri studii anu osservatu scuperti cuntrastanti.

Per esempiu, un studiu hà trovu chì e donne cun celiachia avianu più probabilità di avè ansietà, paragunatu à a populazione generale, ancu dopu avè rispettatu una dieta senza glutine ().

In particulare, campà cù a famiglia era ancu assuciatu à un risicu più altu di disordini d'ansietà in u studiu, chì pò esse attribuitu à u stress causatu da l'acquistu è a preparazione di pasti per i membri di a famiglia cù e senza malattia celiaca ().

In più, un studiu di u 2020 in 283 persone cun malatia celiaca hà ripurtatu una alta incidenza d'ansietà in quelli cun celiachia è hà trovu chì l'aderenza à una dieta senza glutine ùn hà micca migliuratu significativamente i sintomi d'ansietà.


Dunque, mentre seguità una dieta senza glutine puderia diminuisce l'ansietà per alcuni cun malattia celiaca, ùn pò fà alcuna differenza in i livelli d'ansietà o ancu cuntribuisce à u stress è l'ansietà in altri.

Più ricerca hè necessaria per valutà l'effetti di una dieta senza glutine nantu à l'ansietà per quelli chì sò malati celiaci.

Riassuntu

A malatia celiaca hè assuciata cun un risicu più altu di disordini d'ansietà. Mentre a ricerca hà trovu risultati misti, certi studii mostranu chì seguità una dieta senza glutine pò diminuisce l'ansietà in quelli chì sò malati celiac.

Sensibilità à u glutine

Quelli chì anu una sensibilità à u glutine non celiacu ponu ancu avè effetti collaterali avversi quandu u glutine hè cunsumatu, cumpresi sintomi cum'è fatica, mal di testa è dolore musculare ().

In certi casi, quelli chì anu sensibilità à u glutine non celiacu ponu ancu sperimentà sintomi psiculogichi, cum'è depressione o ansietà ().

Mentre più studii di alta qualità sò necessarii, alcune ricerche suggerenu chì l'eliminazione di glutine da a dieta pò esse benefica per queste condizioni.


Sicondu un studiu in 23 persone, 13% di i participanti anu dettu chì dopu à una dieta senza glutine hà purtatu riduzzione in i sentimenti subjectivi d'ansietà ().

Un altru studiu in 22 persone cun sensibilità à u glutine non celiacu hà trovu chì u cunsumu di glutine per 3 ghjorni hà purtatu à una sensazione aumentata di depressione, paragunatu cù un gruppu di cuntrollu ().

Ancu se a causa di sti sintomi ferma chjara, certe ricerche suggerenu chì l'effettu puderia esse dovutu à alterazioni in u microbioma intestinale, una cumunità di batteri benefichi in u vostru trattu digestivu chì hè implicatu in parechji aspetti di a salute (,).

A differenza di a malatia celiaca o l'allergia à u granu, ùn ci hè nisun test specificu adupratu per diagnostichi di sensibilità à u glutine.

Tuttavia, se sperimentate ansietà, depressione, o qualsiasi altri sintomi negativi dopu avè cunsumatu glutine, cunsultate un prufessiunale sanitariu per determinà se una dieta senza glutine pò esse adatta per voi.

riassuntu

Dopu una dieta senza glutine pò diminuire i sentimenti soggettivi di ansietà è depressione in quelli chì sò sensibili à u glutine.

U fondu

L'ansietà hè spessu associata à a malattia celiaca è a sensibilità à u glutine.

Ancu se a ricerca hà osservatu risultati misti, parechji studii mostranu chì seguità una dieta senza glutine pò aiutà à riduce i sintomi di ansietà in quelli chì anu malattia celiaca o una sensibilità à u glutine.

Se truvate chì u glutine provoca ansietà o altri sintomi avversi per voi, pensate à cunsultà un duttore sanitariu per determinà se una dieta senza glutine pò esse benefica.

Circà

Differenze trà miopia, astigmatismu è iperopia

Differenze trà miopia, astigmatismu è iperopia

A Miopia, l'a tigmati mu è l'iperopia ò malatie oculari a ai cumuni in a pupulazione, chì ò farenti trà elle è ponu empre accade à tempu, in a li te a per on...
Cisti di Bartholin: chì hè, cause è trattamentu

Cisti di Bartholin: chì hè, cause è trattamentu

A ci ta di Bartholin accade quandu ci hè un accumulu di fluidu in a glàndula di Bartholin. ta glàndula i trova in a parte anteriore di a vagina è hà a funzione di lubrific...