Hè una Causa di Pene Veiny per Preoccupazione?
Cuntenutu
- Perchè u mo pene hè cusì vene?
- E vene anu un impattu annantu à l'erezione o l'ejaculazione?
- E se e vene sò più prominenti di l'usu?
- Attività sessuale recente
- Varicocele
- Coaguli di sangue
- Certi cirugia
- Quandu vede u vostru duttore
E vene di u pene sò nurmali?
Hè normale chì u vostru pene sia velu. In fatti, queste vene sò impurtanti. Dopu chì u sangue scorri à u pene per dà una erezione, e vene longu u vostru pene ripiglianu u sangue in core.
Alcune persone anu vene chì sò più visibili di l'altri. A dimensione è a forma di e vene ponu cambià cù u tempu o dopu avè avutu sessu, ferite, o sottumessu à una chirurgia di vasi sanguigni.
Leghjite per amparà più nantu à perchè e vostre vene sò impurtanti, cumu si ponu cambià cù u tempu, è quandu vede u vostru duttore.
Perchè u mo pene hè cusì vene?
Avete mai rimarcatu cumu e vene di u bracciu di certe persone sò più visibili chè l'altri? Questu hè influenzatu da parechji fattori: u spessore di a vostra pelle, a dimensione di e vene, è u livellu di attività chì avete impegnatu recentemente. A visibilità di a vena di u pene hè influenzata da parechji di i stessi fattori.
Quandu avete una erezione, u sangue ossigenatu da u vostru core viaghja per e vostre arterie in trè camere di tessutu spugnoso chjamatu corpus cavernosum è corpus spongiosum, finu à u fustu di u vostru pene. U sangue stà quì finu à chì ùn sia più erettu.
U sangue poi drena per e vene chì attraversanu a superficie di u vostru pene. Questa crescita significativa di u flussu di sangue pò fà chì e vene parenu assai più grande di l'abitudine.
Ùn pudete micca vede queste vene quandu u vostru pene hè flaccidu, perchè durante stu tempu pochissimu sangue scorre per elli.
E vene anu un impattu annantu à l'erezione o l'ejaculazione?
A dimensione di e vostre vene ùn hà alcun impattu nantu à a vostra capacità per uttene o mantene una erezione. A dimensione di a vena ùn influenza ancu a forza o u vulume di a vostra eiaculazione.
Alcune cundizioni chì impediscenu u flussu di sangue, cume i coaguli di sangue, ponu influenzà a taglia di e vene è avè alcuni effetti nantu à a funzione erettile.
E se e vene sò più prominenti di l'usu?
A dimensione di a vena pò cambià cù u tempu per via di attività sessuale o per via di una cundizione sottostante chì affetta u flussu di sangue di u pene.
Attività sessuale recente
Quandu avete una erezione, circa 130 millilitri (4.5 once) di sangue scorri à u tessutu spugnoso in u pene. U sangue ferma quì, ingurgendu u tissutu di u pene, finu à chì ejaculate o l'erezione si ne và. U sangue da i tessuti torna in u vostru core attraversu e vene in u vostru pene, pruvucendu li à sembrà più gonfiu di u solitu.
Questa hè una parte normale di uttene una erezione. Ancu sè di solitu ùn vedite vene nantu à u vostru pene quandu hè flaccidu, pudete nutà chì e vene sò più pronunziate dopu avè masturbatu o fattu sessu. Ùn ci hè bisognu à inchietassi sì e vene vene di colpu più gonfie dopu à una crescita di l'attività sessuale.
Varicocele
Varicocele sò vene ingrandate chì ponu apparisce nantu à u scrotum, dendu li un aspettu veneu. Varicocele sò ancu chjamati vene varicose, simili à e vene allargate chì spessu apparenu nantu à e vostre gambe.
Varicocele di solitu appare quandu site un adolescente. Circa 10 à 15 di ogni 100 omi anu varicocele in qualchì parte di u so scrotum. Di solitu ùn sò micca un mutivu di preoccupazione, è ùn puderete mancu fà casu.
Ma in certi casi, varicocele pò causà dolore chì:
- si sente generalmente sordu è adduluratu
- aggrava gradualmente tutta a ghjurnata
- aghjusta dopu l'eserciziu o attività fisica estesa
- si sente menu acutu quandu si chjina
Sì avete qualchì dolore è cunfortu, vedi u vostru duttore. Puderanu valutà i vostri sintomi è cunsigliarvi nantu à qualsiasi prossimi passi. E vene allargate ponu generalmente esse trattate cù chirurgia.
Se ùn hè trattatu, u varicocele pò influenzà u flussu di sangue da u vostru pene. Questu pò continuà à interferisce cù a produzione di sperma è causà:
- diminuzione di un testicu affettu, o atrofia testiculare
- perdita di produzzione di sperma è di motilità
- sterilità
Coaguli di sangue
Un coagulu di sangue (trombosi) pò sviluppà in e vostre vene quandu una massa di cellule sanguine si riunisce in un vaso sanguinu. Questu limita o blocca u flussu di sangue attraversu u bastimentu.
I coaguli di sangue di u pene si sviluppanu di solitu in a vena dorsale di u pene, chì si trova nantu à a cima di u vostru fustu. Sta cundizione hè cunnisciuta cum'è malattia di Mondor di u pene.
I coaguli di sangue ponu causà dolore cù e vene di u pene visibilmente ingrandite. Pudete notà u dolore più quandu avete una erezione. E vene affettate ponu sente ferme o tenere à u toccu ancu quandu u vostru pene hè flaccidu.
I coaguli di sangue di u pene ponu avè parechje cause, cum'è ferita di u pene, frequente o mancanza di attività sessuale, o tumori di u pene. Vede subitu u vostru duttore se avete qualchì dolore durante una erezione o quandu tocchi e vene in u vostru pene.
Certi cirugia
E chirurgie effettuate nantu à i vasi sanguini in u vostru pene, u scrotum, a zona genitale, o ancu e vostre gambe ponu influenzà u flussu di sangue da e per u pene.
Alcune cirurgie chì ponu causà un pene veneu includenu:
- varicocelettomia, fatta per caccià a varicocele
- vasculite, fatta per riduce l'infiammazione in un vaso sanguinu
- rimuzzioni di e vene
Vede u vostru duttore se avete chì u vostru pene hè diventatu più veluoso di l'usu dopu una cirurgia. I coaguli di sangue o u flussu di sangue impropriu ponu causà complicazioni periculose, dunque hè cruciale per uttene u trattamentu subitu.
Quandu vede u vostru duttore
A maiò parte di u tempu, ùn ci hè bisognu di preoccupassi se e vene di u vostru pene parenu più pronunziate di solitu.
Ma se l'apparizione di e vostre vene sì vi causa angoscia, parlate cù u vostru duttore. Puderanu valutà i vostri sintomi è diagnosticà qualsiasi prublemi sottostanti.
Duvete vede subitu u vostru duttore se sperimentate ancu:
- dulore durante una erezione
- u dulore durante l'ejaculazione
- gonfiore di u vostru pene o unu o i dui testiculi
- vene chì si sentenu dure o tenere quandu toccate
- grumuli nantu à u vostru pene o scrotum