Autore: Monica Porter
Data Di Creazione: 21 Marzu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 21 Nuvembre 2024
Anonim
Cumu una Pedicure hà Trasfurmatu a mo Relazione cù u mo Psoriasis - Salute
Cumu una Pedicure hà Trasfurmatu a mo Relazione cù u mo Psoriasis - Salute

Cuntenutu

Dopu anni di piattà a so psoriasi, Reena Ruparelia hà decisu di passà fora di a so zona di cunfortu. I risultati sò stati belli.

Salute è benessere toccanu ognunu di noi in modu diversu. Questa hè a storia di una persona.

Dapoi più di 20 anni, campu cù a psoriasis. È a maiò parte di quelli anni sò stati passati piattati. Ma quandu aghju cuminciatu à sparte u mo viaghju in ligna, di colpu aghju avutu a respunsabilità di me stessu - è di quelli chì mi seguitanu - di pruvà cose chì mi rendenu scomodu ... o ancu mi anu spaventatu.

Una di queste cose? Uttene una pedicure.

Aghju avutu a psoriasis nantu à i mo pedi dapoi circa 10 anni, per u più nantu à u fondu. Ma quandu aghju invechjatu, hè spargugliatu in a cima di i mo pedi, e mo cavichje, è in u fronte di e mo gammi. Perchè pensu chì i mo pedi eranu brutti, aghju fattu assai sforzi per impedisce à l'altri di vedeli. L'unica volta chì aghju ancu cunsideratu di espone li senza calze nè trucco hè stata quandu eru in vacanze, per piglià un bronzu.


Ma un ghjornu aghju decisu di sorte da a mo zona di cunfortu.

Aghju fattu a scelta di smette di aduprà a dichjarazione: Quandu a mo pelle hè chjara, allora a faraghju.

E invece, l'aghju rimpiazzatu cù: Questu hè difficiule, ma l'aghju da fà.

Aghju da fà

A mo prima pedicure hè stata in aostu di u 2016. Nanzu d'andà per a mo prima visita, aghju chjamatu u spa è aghju parlatu cù una di e donne chì ci travagliavanu. Aghju spiegatu a mo situazione è aghju dumandatu s'elli eranu familiarizati cù a psoriasi è si sentenu cunfortu di piglià mi cum'è cliente.

Fà questu hà veramente aiutatu à calmà i mo nervi. Se avessi avutu à marchjà senza alcuna preparazione, probabilmente ùn sarei andatu affattu, allora avè una discussione prima di u tempu era essenziale. Non solu sò statu capace d'entrà sapendu chì a persona chì mi dava una pedicure era bè cù a mo psoriasi, eru ancu capace di assicurassi ch'ella sappia micca aduprà prudutti chì pudessinu irrità a mo pelle è causà una fiamma.

Pensu ancu chì era impurtante per elli di capisce a mo situazione, in casu chì altri clienti avianu vistu a mo psoriasi è pensavanu chì era contagiosa. E persone chì ùn l'anu mai vistu prima ponu certe volte capisce male.


A facciu!

Ancu se aviu preparatu per a mo prima visita, eru nervosu entrendu. M'anu messu in una sedia in daretu per più riservatezza, ma quantunque mi sò trovu à circà intornu per vede se qualcunu fighjava.

Pusatu nantu à a sedia, mi ricordu di sentimi vulnerabile è esposta in tanti modi. Uttene una pedicure hè una sperienza assai intima. Qualchissia hè pusatu davanti à voi è cumencia à lavà i pedi, ciò chì per mè era goffu perchè ùn era micca qualcosa chì eru abituatu. Avà chì sò andatu parechje volte, hè assai più comodu. Puderaghju effettivamente pusà mi è rilassassi.

Tuttu u prucessu dura circa un'ora è mezu. Aghju sceltu u mo culore di unghie - di solitu qualcosa di luminosu - allora Cathy, a mo signora di unghie, cummencia à imbruttà i mo pedi è à preparalli per a pedicure. Dapoi ch'ella cunnosce a mo psoriasis, ella sceglie un sapone dolce à base di aloe. Elimina u vechju polaccu, mi tonda e unghie, poi li lima è li pulisce.

Cathy usa una pietra pomice per alliscia delicatamente u fondu di i mo pedi è ancu pulisce e mo cuticule. Dopu questu, ella massaggia un pocu d'oliu nantu à e mo gammi è mi asciuga cun un asciugamanu caldu. Sooo relaxante.


Dopu vene u culore! Cathy mette trè cappotti di u mo rosu preferitu. Amu fighjulà u lucidore andà nantu à u unghje è vede cumu hè lucente. À l'istante, i mo pedi una volta "brutti" vanu da sordi à belli. L’hà sigillata cù un top coat, po si ne và à u siccatoghju.

Perchè continuu à fà

Amu riceve pedicure. Qualcosa chì hè cusì chjuca per a maiò parte di a ghjente hè tamantu per mè. Ùn aghju mai pensatu di fà quessa è avà sò diventati una parte impurtante di a mo rutina di autocura.

Avè fattu i mo diti mi hà datu a fiducia di mustrà i mo pedi in publicu. Dopu a mo prima pedicure, sò andatu à una festa cù un gruppu di persone di u liceu. Facia u fretu fora - duverebbe purtà calzetti è stivali - ma invece, aghju purtatu sandali perchè vulia mustrà i mo pedi magnifichi.

Spergu di sparte a mo sperienza incurarà l'altri à fà qualcosa fora di a so zona di cunfortu. Ùn deve micca esse una pedicure - truvate qualcosa chì site statu fermatu da fà è pruvate. Ancu s'ellu vi face paura ... o soprattuttu si ti face paura.

L'apertura pò esse un modu per spinghje l'imbarazzamentu è u disagiu. Cum'è qualchissia chì era trattenuta da a psoriasi, mettendomi fora è superendu a mo paura di e pedicure hà fattu meraviglie per a mo crescita, a mo autostima è a mo capacità à sculaccià i sandali!

Questa hè a storia di Reena Ruparelia, cum'è cuntata à Rena Goldman.

Ultimi Posti

Cumu identificà è trattà l'ovariu polististicu

Cumu identificà è trattà l'ovariu polististicu

U trattamentu per l'ovariu poli ti ticu deve e e indicatu da u duttore econdu i intomi pre entati da a donna, è l'u u di droghe per regulà u ciclu men truale, per diminui ce a concen...
Tuttu u vostru bisognu à sapè prima di avè una chirurgia plastica

Tuttu u vostru bisognu à sapè prima di avè una chirurgia plastica

A cirurgia pla tica hè una tecnica chì erve per migliurà l'a pettu fi icu, cum'è l'armunizazione di u vi u, a piattazione di e cicatrici, a diluizione di u vi u o di l&...