10 Benefici di l'Estrattu di Sementi di Uva, Basatu nantu à a Scienza
Cuntenutu
- 1. Pò riduce a pressione sanguigna
- 2. Pudete migliurà u flussu di sangue
- 3. Puderia riduce i danni ossidativi
- 4. Pò migliurà i livelli di collagene è a forza ossea
- 5. Supporta u vostru cervellu quandu invechja
- 6. Pudete migliurà a funzione renale
- 7. Pudete inibisce a crescita infettiva
- 8. Pò riduce u risicu di u cancheru
- 9. Pò prutege u vostru fegatu
- 10. Migliora a guarigione è l'apparenza di e ferite
- Possibili effetti collaterali
- U fondu
L'estrattu di sementi d'uva (GSE) hè un supplementu dieteticu fattu cù a rimozione, l'asciugatura è a pulverizazione di i semi di gustu amaru di l'uva.
I semi di uva sò ricchi di antioxidanti, inclusi acidi fenolici, antocianini, flavonoidi, è complessi oligomerici proantocianidini (OPC).
In fattu, GSE hè una di e fonti più cunnisciute di proantocianidine (,).
A causa di u so altu cuntenutu antioxidante, GSE pò aiutà à prevene e malatie è prutegge contra u stress ossidativu, i danni tissuti è l'infiammazione ().
Nutate bè chì l'estrazzu di sumenti d'uva è l'estratti di sumenti di pompelmo sò tramindui cummercializati cum'è supplementi è abbreviati da l'acronimu GSE. Questu articulu discute u strattu di sementi di uva.
Eccu 10 benefici per a salute di l'estratti di sementi d'uva, tutti basati nantu à a scienza.
1. Pò riduce a pressione sanguigna
Parechji studii anu studiatu l'effetti di u GSE nantu à a pressione alta.
Una rivista di 16 studii in 810 persone cun pressione alta o un risicu elevatu di questu hà trovu chì piglià 100-2,000 mg di GSE ogni ghjornu riduce significativamente a pressione sanguigna sistolica è diastolica (u numeru superiore è inferiore) da una media di 6,08 mmHg è 2,8 mmHg, rispettivamente.
Quelli sottu à l'età di 50 cù obesità o un disordine metabolicu anu mostratu i più grandi miglioramenti.
I risultati i più prometenti sò venuti da dosi più basse di 100-800 mg à ghjornu per 8-16 settimane, piuttostu cà da una sola dosi di 800 mg o più ().
Un altru studiu in 29 adulti cù pressione sanguigna alta hà trovu chì piglià 300 mg di GSE ogni ghjornu hà calatu a pressione sistolica di u 5.6% è a pressione diastolica di 4.7% dopu 6 settimane ().
Riassuntu GSE pò aiutà à riduce a pressione sanguigna, in particulare in i ghjovani à i medievuli è in quelli chì anu un pesu eccessivu.2. Pudete migliurà u flussu di sangue
Alcuni studii suggerenu chì GSE pò migliorà u flussu di sangue.
In un studiu di 8 settimane in 17 donne sane in menopausa, piglià 400 mg di GSE hà avutu effetti di diluizione di sangue, pudendu riduce u risicu di coaguli di sangue ().
Un studiu supplementu in 8 donne sane hà valutatu l'effetti di una sola dose di 400 mg di proantocianidina da GSE immediatamente seguitata da 6 ore di seduta. Hè statu dimustratu per riduce l'inflammazione di a gamba è l'edema da 70%, paragunatu cù a mancanza di GSE.
In u stessu studiu, 8 altre donne sane chì anu pigliatu una dosi di 133-mg di proanthocyanidins da GSE per 14 ghjorni anu sperimentatu 40% di menu gonfiore di a gamba dopu 6 ore di seduta ().
Riassuntu U GSE hè statu dimustratu per migliurà u flussu di sangue è riduce u risicu di coagulazione di u sangue, chì pò prufittà à quelli chì anu prublemi circulatori.3. Puderia riduce i danni ossidativi
Un livellu elevatu di sangue di colesterolu LDL (cattivu) hè un fattore di risicu cunnisciutu per e malatie cardiache.
L'ossidazione di u colesterolu LDL aumenta significativamente stu risicu è ghjoca un rolu centrale in l'aterosclerosi, o l'accumulazione di placca grassa in e vostre arterie ().
I supplementi GSE sò stati trovati per riduce l'ossidazione LDL scatenata da diete ricche di grassu in parechji studii animali (,,).
Alcune ricerche in umani mostranu risultati simili (,).
Quandu 8 persone sane anu manghjatu un pastu riccu di grassu, piglià 300 mg di GSE inibisce l'ossidazione di i grassi in u sangue, paragunatu cù un incrementu di 150% vistu in quelli chì ùn anu pigliatu GSE ().
In un altru studiu, 61 adulti sani anu vistu una riduzione di 13,9% in LDL ossidatu dopu à piglià 400 mg di GSE. Tuttavia, un studiu simile ùn hè statu capace di riplicà questi risultati (,).
Inoltre, un studiu in 87 persone sottumessi à chirurgia cardiaca hà trovu chì piglià 400 mg di GSE u ghjornu prima di a chirurgia hà riduttu significativamente u stress ossidativu. Dunque, GSE prutege probabilmente da ulteriori danni cardiaci ().
Riassuntu GSE pò aiutà à riduce u risicu di malatie cardiache inibendu l'ossidazione di u colesterolu LDL (cattivu) è riducendu l'ossidazione di u tessutu cardiacu durante i tempi di stress.4. Pò migliurà i livelli di collagene è a forza ossea
A crescita di u cunsumu di flavonoidi pò migliurà a sintesi di collagene è a furmazione di l'osse.
Cum'è una ricca fonte di flavonoidi, GSE pò cusì aiutà à aumentà a vostra densità è forza ossea.
In fatti, studii annantu à l'animali anu trovu chì l'aggiunta di GSE à una dieta bassa in calciu, standard o alta in calciu pò aumentà a densità ossea, u cuntenutu minerale è a forza ossea (,).
L'artrite reumatoide hè una cundizione autoimmune chì porta à una infiammazione grave è à a distruzzione di l'ossu è di l'articuli.
Studi annantu à l'animali anu dimustratu chì GSE pò suppressione a distruzzione ossea in l'artrite infiammatoria autoimmune (,,).
GSE hà ancu riduttu significativamente u dolore, i speroni ossi è i danni articulari in topi osteoartritichi, migliurendu i livelli di collagenu è riducendu a perdita di cartilagine ().
Malgradu risultati prometenti da a ricerca animale, mancanu studii umani.
Riassuntu Studii nantu à l'animali mostranu risultati prometenti in quantu à a capacità di GSE di aiutà à trattà e condizioni artritiche è di prumove a salute di u collagene. Tuttavia, a ricerca basata nantu à l'omu manca.5. Supporta u vostru cervellu quandu invechja
A cumbinazione di Flavonoidi di prupietà antioxidanti è antiinflamatorii hè pensata per ritardà o riduce l'iniziu di malatie neurodegenerative cum'è a malatia d'Alzheimer ().
Unu di i cumpunenti di u GSE hè l'acidu gallicu, chì l'animali è i studii di laboratorio anu dimustratu chì ponu inibisce a furmazione di fibrille da i peptidi beta-amiloidi ().
I cluster di proteine beta-amiloidi in u cervellu sò caratteristiche di a malattia di Alzheimer ().
Studi annantu à l'animali anu trovu chì GSE pò prevene a perdita di memoria, migliurà u statu cognitivu è i livelli di antioxidanti cerebrali, è riduce lezioni cerebrali è cluster amiloidi (,,,).
Un studiu di 12 settimane in 111 adulti anziani sani hà trovu chì piglià 150 mg di GSE ogni ghjornu hà miglioratu l'attenzione, a lingua, è a memoria immediata è ritardata ().
Tuttavia, mancanu studii umani nantu à l'usu di GSE in adulti cù memoria preesistente o deficit cognitivi.
Riassuntu GSE mostra potenziale per inibisce molte di e caratteristiche degenerative di u cervellu è di u declinu cognitivo. Tuttavia, più studii umani sò necessarii.6. Pudete migliurà a funzione renale
I vostri reni sò particularmente suscettibili à i danni ossidativi, chì sò spessu irreversibili.
Studi annantu à l'animali anu dimustratu chì GSE pò riduce i danni renali è migliurà a funzione riducendu u stress ossidativu è i danni infiammatori (,,).
In un studiu, 23 persone cun diagnosi di insufficienza renale cronica anu datu 2 grammi di GSE ogni ghjornu per 6 mesi è poi paragunati cù un gruppu placebo. A proteina urinaria hè diminuita di 3% è a filtrazione renale hè migliorata di 9%.
Ciò significa chì i reni di quelli di u gruppu di prova sò stati assai megliu capaci di filtrà l'urina di i reni di quelli di u gruppu placebo ().
Riassuntu GSE pò offre una prutezzione contra i danni da u stress ossidativu è l'infiammazione, favurendu cusì a salute di i reni.7. Pudete inibisce a crescita infettiva
GSE mostra pruprietà antibatteriche è antifungali prumettenti.
Studii anu dimostratu chì GSE inibisce a crescita di batteri cumuni trasmessi da l'alimentu, cumpresu Campylobacter è E. coli, tramindui chì sò spessu rispunsevuli di avvelenamentu alimentariu severu è di disturbi addominali (33, 34).
In studii di laburatoriu, GSE hè statu trovu per inibisce 43 ceppi di antibiotici resistenti Staphylococcus aureus battìri ().
A Candida hè un fungu cumunu cum’è un levitu chì pò certe volte rializà una crescita eccessiva di Candida, o tordulu. GSE hè ampiamente adupratu in medicina tradiziunale cum'è rimediu per a candida.
In un studiu, i topi cù candidiasi vaginale anu datu una soluzione GSE intravaginale ogni 2 ghjorni per 8 ghjorni. L'infezzione hè stata inibita dopu à 5 ghjorni è andata dopu à 8 ().
Sfortunatamente, studii umani nantu à a capacità di GSE per aiutà à trattà e infezioni sò sempre mancanti.
Riassuntu GSE pò inibisce una varietà di microbi è offre una prutezzione contr'à e ceppi batteriche resistenti à l'antibiotici, malatie batteriche di trasmissione alimentare è infezioni fungiche cum'è a candida.8. Pò riduce u risicu di u cancheru
E cause di u cancheru sò cumplesse, ancu se i danni di l'ADN sò una caratteristica centrale.
Un elevatu assunzione di antioxidanti, cum'è flavonoidi è proantocianidine, sò assuciati à un risicu riduttu di vari tumori ().
L'attività antioxidante di GSE hà dimustratu u putenziale di inibisce u senu umanu, u polmone, u stomacu, a cellula squamosa orale, u fegatu, a prostata è e linee di cellule pancreatiche in ambienti di laboratorio (,,,).
In studii animali, GSE hè statu dimustratu per rinfurzà l'effettu di i diversi tipi di chimioterapia (,,).
GSE sembra prutegge da u stress ossidativu è da a tossicità di u fegatu mentre mira l'azione di chimioterapia nantu à e cellule cancerose (,,).
Una rivista di 41 studii animali hà trovu chì sia GSE sia proantocianidine riducevanu a tossicità è i danni indotti da u cancheru in tutti, fora di unu di i studii ().
Tenite à mente chì u putenziale anticanceru è chemopreventivu di GSE è di e so proantocianidine ùn ponu esse direttamente trasferibili à e persone cun cancru. Sò necessarii più studii in umani.
Riassuntu In studii di laburatoriu, GSE hè statu dimustratu per inibisce u cancheru in vari tippi di cellule umane. GSE sembra ancu riduce a tossicità indotta da chimioterapia in studii animali senza influenzà negativamente u trattamentu. Hè necessaria più ricerca umana.9. Pò prutege u vostru fegatu
U vostru fegatu hà un rolu impurtante in a disintossicazione di e sostanze nocive introdotte in u vostru corpu per mezu di droghe, infezioni virali, inquinanti, alcolu, è ancu di più.
GSE pare avè un effettu protettivu in u vostru fegatu.
In studii di provette, GSE hà riduttu l'infiammazione, antiossidanti riciclati, è prutettu da danni radicali liberi durante l'esposizione à a tossina (,,).
L'enzima epatica alanina aminotransferasi (ALT) hè un indicatore chjave di tossicità epatica, vale à dì chì i so livelli aumentanu quandu u fegatu hà subitu danni ().
In un studiu, 15 persone cun malatie di fegatu grassu non alcolicu è successivi livelli alti di ALT sò stati dati GSE per 3 mesi. L'enzimi liveri sò stati monitorati mensilmente, è i risultati sò stati paragunati cù l'assunzione di 2 grammi di vitamina C per ghjornu.
Dopu à 3 mesi, u gruppu GSE hà cunnisciutu una riduzzione di 46% in ALT, mentre u gruppu di vitamina C hà mostratu pocu cambiamentu ().
Riassuntu GSE sembra prutege u vostru fegatu da a tossicità è da i danni indotti da droghe. Tuttavia, più studii umani sò necessarii.10. Migliora a guarigione è l'apparenza di e ferite
Parechji studii nantu à l'animali anu trovu chì GSE pò aiutà a guarigione di e ferite (,, 52).
I studii umani mostranu ancu prumesse.
In un tali studiu, 35 adulti sani chì avianu subitu una chirurgia minore anu datu una crema GSE 2% o un placebo. Quelli chì utilizanu a crema GSE anu sperimentatu una guarigione di ferite piena dopu 8 ghjorni, mentre u gruppu placebo hà pigliatu 14 ghjorni per guarì.
Questi risultati sò probabilmente dovuti à alti livelli di proantocianidine in GSE chì scatenanu a liberazione di fattori di crescita in a pelle ().
In un altru studiu di 8 settimane in 110 giovani omi sani, una crema GSE à 2% hà miglioratu l'aspettu di a pelle, l'elasticità è u cuntenutu di sebum, chì ponu aiutà à riduce i segni di l'invecchiamentu ().
Riassuntu E creme GSE parenu aumentà i fattori di crescita in a vostra pelle. Cusì, ponu aiutà a guarigione di e ferite è aiutà à riduce i segni di l'invecchiamentu di a pelle.Possibili effetti collaterali
GSE hè generalmente cunsideratu sicuru cù pochi effetti secondari.
I dosaggi di circa 300-800 mg per ghjornu per 8-16 settimane sò stati trovati sicuri è ben tollerati in l'omu ().
Quelli chì sò in gravidanza o chì stanu allattendu devenu evità lu, postu chì ùn ci hè micca dati sufficenti nantu à i so effetti in queste pupulazioni.
A GSE pò abbassà a pressione sanguigna, diluisce u sangue, è aumentà u flussu di sangue, dunque si cunsiglia prudenza per quelli chì piglianu medicazione per diluisce u sangue o per pressione sanguigna (,,).
Inoltre, pò riduce l'assorbimentu di ferru, è migliurà a funzione di u fegatu è u metabolismu di a droga. Cunsultate u vostru duttore sanitariu prima di piglià supplementi GSE (,).
Riassuntu GSE pare esse ben tollerata. Tuttavia, e donne incinte è chì allattanu devenu evità lu. Inoltre, quelli chì piglianu certi medicamenti devianu discutere di piglià stu supplementu cù u so fornitore di assistenza sanitaria.U fondu
L'estrattu di sumenti d'uva (GSE) hè un supplementu dieteticu fattu da e sementi di uva.
Hè una putente fonte d'antioxidanti, in particulare proantocianidine.
L'antioxidanti in GSE ponu aiutà à alleviare u stress ossidativu, l'infiammazione è i danni tissutali chì ponu accadere accantu à e malatie croniche.
In cumplementu cù GSE, cuglierete i vantaghji di una salute megliu di u core, di u cervellu, di i reni, di u fegatu è di a pelle.