Autore: Christy White
Data Di Creazione: 7 Maghju 2021
Aghjurnamentu Di Data: 21 Nuvembre 2024
Anonim
Things Mr. Welch is No Longer Allowed to do in a RPG #1-2450 Reading Compilation
Video: Things Mr. Welch is No Longer Allowed to do in a RPG #1-2450 Reading Compilation

Cuntenutu

Durante a gravidanza hè assai impurtante chì a donna vada à u dentistu spessu, per mantene una bona salute orale, postu chì hè più suscettibile à sviluppà prublemi dentali, cume a gingivite o l'apparizione di cavità, per via di i cambiamenti ormonali caratteristici di a gravidanza .

Ancu se andà à u dentistu hè raccomandatu, hè necessariu avè una cura extra, evitendu procedure assai invasive o prolungate è l'amministrazione di certi medicamenti.

Prublemi dentali chì ponu nasce in gravidanza

A donna incinta hè più suscettibile à soffre infiammazione gingivale, per via di i cambiamenti ormonali chì si verificanu in gravidanza. L'ormoni circulanu in più concentrazione, penetrendu i tessuti è passanu à a saliva, rendendu i tessuti, vale à dì e gengive, più sensibili à i cambiamenti.


I progestogeni cuntribuiscenu à l'aumentu di a permeabilità di i vasi capillari di e gengive è à a riduzione di a risposta immune.

Inoltre, cambià i tempi di manghjà, manghjà cibu trà i pasti, è l'erosione acidica di i denti causata da vomitu pò ancu aumentà u risicu di sviluppà prublemi dentali.

Tutti questi fattori creano condizioni avverse in l'ambiente orale, chì ponu purtà à l'emergenza di:

1. Gingivitis gravidarum

A Gingivitis hè carattarizata da un culore rossu luminosu di e gengive, cù una struttura superficiale liscia è lucente, cù perdita d'elasticità è una tendenza aumentata di sanguinamentu, chì hè assai cumunu in gravidanza, affettendu una grande percentuale di donne incinte.

A gengivite apparisce di solitu in u 2u semestru di gravidanza, è pò avanzà à parodontite, s'ellu ùn hè micca trattata, da quì l'importanza di visità u dentistu. Amparate à identificà i sintomi di gingivitis è cumu si face u trattamentu.


2. Granuloma di gravidanza

U granuloma cunsiste in l'apparizione di un ispessimentu asintomaticu di e gengive, chì hè di culore rossu intensu è assai faciule da sanguinà.

Generalmente, questi ingrossamenti spariscenu dopu a consegna, dunque devenu esse rimossi per chirurgia. Solu i casi chì presentanu sanguinamentu eccessivu o alterazione di e funzioni orali, chì devenu esse eseguite chirurgia, preferibilmente in u 2u trimestre.

3. Carie

I cambiamenti chì si verificanu in gravidanza, favuriscenu l'apparizione di cavità, chì consistenu in un'infezzione di i denti causata da batteri prisenti naturalmente in bocca, chì perforanu l'esmalte di i denti, chì ponu causà dolore. Amparate à identificà una carie dentaria.

Trattamenti dentali sicuri per e donne incinte

L'ideale hè d'investisce in prevenzione, mantenendu una bona igiene orale, è cunsultendu u dentistu spessu, per evità l'apparizione di prublemi dentali. Se u trattamentu hè necessariu, pò esse necessariu piglià alcune precauzioni riguardu à certi interventi o l'amministrazione di farmaci.


A donna incinta pò riceve anestesia?

L'anestesia generale deve esse evitata, è l'anestesia lucale deve esse preferita. L'anestetichi lucali sò sicuri per tuttu u periodu di gestazione, senza alcuna contraindicazione per u so usu, eccettu a mepivacaine è a bupivacaine. Benchì anu a capacità di francà a barriera placentare, ùn sò micca liati à l'effetti teratogeni. A soluzione anestetica più usata hè 2% lidocaina cù epinefrina.

Hè sicuru di fà raggi X durante a gravidanza?

A radiazione deve esse evitata durante a gravidanza, in particulare durante u 1u trimestre. Tuttavia, se hè veramente necessariu, ci vole à fà casu per evità di dannà u zitellu, cum'è l'usu di un grembiule di piombu è l'usu di film rapidi per piglià a radiografia.

Chì rimedii sò sicuri in gravidanza?

L'usu di i medicamenti deve esse fattu solu s'ellu hè veramente necessariu. In certi casi, l'usu di antibiotici per luttà contr'à un'infezzione pò esse raccomandatu, u più raccomandatu essendu derivati ​​di penicillina, cume amoxicillina o ampicillina. In casu di dolore, u dentistu pò raccomandà u paracetamol, evitendu quant'è pussibuli i farmaci antiinflamatori chì ùn sò micca raccomandati in gravidanza, in particulare durante u 3u trimestru.

Hè cunsigliatu u ristoru di denti in e donne incinte?

In u 1u è 3mu trimestru, i trattamenti dentali devenu esse evitati, eccettu per i casi urgenti. U 2u semestru hè quellu in quale hè più adattu per realizà i trattamenti, evitendu restaurazioni maiò o trattamenti estetichi, evitendu u tempu d'attesa è riducendu u tempu per e consultazioni. Inoltre, a donna incinta deve esse in una situazione in a quale si sente comoda.

Posti Interessanti

E donne incinte ponu manghjà u granciu?

E donne incinte ponu manghjà u granciu?

è ite un amante di i frutti di mare, pudete e e cunfu u nantu à chì tippu di pe ci è frutti di mare ò icuri da manghjà durante a gravidanza.Hè vera chì certi t...
Ciò chì avete bisognu di sapè nantu à CEREC Dental Crowns

Ciò chì avete bisognu di sapè nantu à CEREC Dental Crowns

e unu di i vo tri denti hè dannighjatu, u vo tru denti tu pò cun iglià una corona dentale per affruntà a ituazione. Una corona hè un picculu cappucciu in forma di dente ch...