Gwyneth Paltrow Fà a Toddlerography hè a cosa più adorable chì vi vede tuttu u ghjornu
Cuntenutu
E chulette di ballu di Gwyneth Paltrow sò state messe à a prova eri sera quand'ella hè firmata U Late Late Show ospitante per una lezione epica di toddlerography cù James Cordan. Cum'è Jenna Dewan Tatum prima d'ella, Paltrow hà canalizatu l'anni 80, impannillata in una Lycra nera stretta di a pelle accoppiata cù una fascia sudaria di a vechja scola per mantene e so serrature bionde in piazza. (Avemu ottene qualchì maiò Scuntrà i Tenenbaums vibrazioni!)
U duo hà iniziatu eseguendu una seria di stesi per affruntà e so frequenze cardiache è preparalli per ciò chì si trovanu. "Aghju intesu dì chì Beyonce hà fattu pienghje", Cordan hà dettu à Paltrow di i so istruttori. "Basta à ùn fighjà la in l'ochji", Paltrow u cunsulava mentre unu di i so istruttori in miniatura si stracciava feroce in a stanza.
Quandu "What a Feeling" d'Irene Cara principia à ghjucà, Paltrow è Cordan facenu u so megliu per seguità i movimenti di ballu interpretativi istericamente cumplessi. Un mumentu stanu currendu versu un muru à tutta velocità; u prossimu, sò cascati in pianu.
Nunda, però, era abbastanza divertente cum'è quandu sò stati costretti à emulare spinte esagerate di anca è rotuli di corpu - chì sembrava presentà una sfida per a Late Late Show ospitante, chì paria oppressu mentre a classa ghjunghjia è finia. Paltrow, parò, paria un prufessiunale (forse u so tempu passatu Glee a preparò per u focu di ballu?).
"Hè statu intensu", Cordan hà dettu à Paltrow mentre circava di ripiglià fiatu, è Paltrow hà avutu d'accunsentu. L'istrutori di i zitelli eranu boni sporti quantunque, è una volta chì e cose si sò stallate, tutti si sò riuniti per una meritata bevanda di suchju di mela, benintesa.