6 Hacks Quotidiani chì Aiutanu à Gestisce l'Ansietà Alta Funzionante
Cuntenutu
- 1. Ricunnosce i vostri sintomi per ciò chì sò
- 2. Fate amichi cù a vostra paura
- 3. Ricunnettate cù u vostru corpu
- 4. Avè una mantra, è adupralla ogni ghjornu
- 5. Amparate à intervene cun voi stessu
- 6. Crea una squadra di supportu
- Muvimenti Cuscenti: Flussu di Yoga 15 Minuti per l'Ansietà
Se avete cercatu "overachiever" in u dizziunariu, truverete probabilmente a mo foto induve a definizione deve esse. Sò cresciutu in una periferia di Washington, DC, è sò un pruduttu di u so ritmu rapidu, quasi freneticu. Sò andatu in un università di primu livello è sò diploma Phi Beta Kappa, magna cum laude.
È, per tutti i mo anni di travagliu, aghju eccillatu in ogni travagliu chì aghju occupatu. Sò spessu u primu à ghjunghje è l'ultimu à abbandunà l'uffiziu. E mo liste di cose da fà eranu i più urganizati (è i più codificati per culori). Sò un ghjucatore di squadra, un oratore publicu naturale, è sò solu ciò chì dicu o fà per fà piacè à e persone intornu à mè.
Sona perfettu, nò?
Eccettu u 99,9 per centu di i mo culleghi è di i supervisori ùn sapianu micca chì aghju campatu ancu cun disordine d'ansietà generalizzata. L'ansietà affetta circa 19 per centu di l'adulti in i Stati Uniti ogni annu. Mentre chì alcuni sò congelati da l'ansietà, mi sò propulsatu da questu à un milione di chilometri à l'ora. A mo marca particulare d'ansietà hè "altamente funzionale", vale à dì chì i mo sintomi sò mascherati in overdoing, overhinking, e overperforming.
Per un bellu pezzu, ùn aghju micca ricunnisciutu chì travaglià tantu è curà tantu mi portavanu. Parianu tratti pusitivi, micca sintomi di un disordine, chì hè ciò chì rende cusì difficiule da vede.
"Innò
importa quantu aghju travagliatu o quantu eru fieru di i mo successi, l'ansietu
una parte di u mo cervellu mi scrutineria, criticerebbe è patrunaria ".
Ma cù l'ansietà à altu funziunamentu, nisun successu hè mai abbastanza per calmà a paura. Daretu à ogni presentazione perfetta è prughjettu senza difetti c'era una muntagna d'angoscia. Eru culpitu di culpabilità chì ùn avia micca fattu abbastanza, o ùn l'avia micca fattu abbastanza prestu, o ùn l'avia micca fattu abbastanza bè. Aghju campatu per l'approvazione di l'altri è aghju passatu innumerevoli ore à pruvà à realizà à un standard impossibile chì a mo propria ansietà avia creatu. Ùn importa micca quantu aghju travagliatu o quantu eru fieru di e mo rializazioni, a parte ansiosa di u mo cervellu mi scrutinerà, criticà è patrocinaria.
È, u peghju di tutti, aghju suffertu in silenziu. Ùn aghju micca dettu à i mo cullaburatori o supervisori. A mo paura di ghjudiziu è incomprensione era troppu grande. L'unicu modu per sapè cumu trattà i mo sintomi era di pruvà un pocu più forte è di ùn rallentà mai.
L'ansietà era nantu à u segnu di u cunduttore per i primi 10 anni di a mo carriera, purtendu mi nantu à una corsa terribile è implacabile cù assai alti è ancu di più bassi ... U trenu hè partutu da i rail uni pochi d'anni fà quandu mi sò trovu à falà in una grande crisa di salute mentale.
Grazie à a terapia, a medicazione, è una tremenda quantità di travagliu duru, sò venutu à accettà è pussede a realità chì campu cun ansietà chì funziona altamente. Oghje ricunnoscu u mo pensamentu è i mo schemi di comportamentu è adupru abilità pratiche per intervene quandu mi sentu aspiratu in u vortice d'ansietà.
I seguenti sei hacks di vita esce direttamente da a mo esperienza vissuta.
1. Ricunnosce i vostri sintomi per ciò chì sò
«Mentale
e malatie sò in parte biologiche, è cercu di ricurdà di pensà à a mo ansietà
cum'è a faraghju per qualsiasi altra cundizione fisica. Questu mi aiuta à taglià a mo preoccupazione
circa cumu mi sentu à u passu ".
Cunniscite i sintomi di l'ansietà à altu funziunamentu? Sì ùn sì, cunnosce li. Se fate, capite è ricunnosce cumu ti impactanu. L'ansietà calcia i nostri cervelli in analisi eccessive. "Perchè, perchè, perchè mi sentu cusì?" A volte, ci hè una risposta simplice: "Perchè avemu l'ansietà". Ruminà nantu à una decisione simplice, preparassi troppu per una riunione, o ossessionassi per una cunversazione spessu ùn significheghja nunda di più cà a mo ansietà agisce.
E malatie mentali sò in parte biologiche, è cercu di ricurdà di pensà à a mo ansietà cum'è a faraghju per qualsiasi altra cundizione fisica. Questu mi aiuta à taglià a mo preoccupazione per cumu mi sentu à u passu. Mi dicu à mè stessu: "Aghju ansietà è hè bè". Puderaghju accettà chì oghje hè un pocu più sfida è focalizà a mo energia invece nantu à cume mi possu aiutà.
2. Fate amichi cù a vostra paura
Sì avete ansietà, a paura hè u vostru amicu. Ùn pudete micca piace, ma face parte di a vostra vita. È motiva assai di ciò chì fate. Avete firmatu per esaminà a natura di a vostra paura? L'avete cunnessu torna à sperienze passate chì vi puderianu dì chì ùn site micca intelligente o abbastanza riesciutu? Perchè hè chì site cusì focalizatu nantu à l'approvazione di l'altri?
In a mo sperienza, l'ansietà ùn pò esse ignorata o finita. Cù l'aiutu di un terapeuta, mi sò fermatu à guardà a mo paura in faccia. Invece di alimentallu cun più ansietà, aghju travagliatu per capisce da induve vene.
Per esempiu, possu ricunnosce chì a mo paura ùn hè micca tantu d'avè una presentazione stellare cum'è di a mo necessità di esse piaciutu è accettatu. Questa cuscenza hà livatu un pocu di u putere chì hà nantu à mè.
Una volta aghju cuminciatu à capì, a mo paura hè diventata assai menu spaventosa, è aghju pussutu fà cunnessioni critiche trà a basa di a mo paura è cumu mi comportu à u travagliu.
3. Ricunnettate cù u vostru corpu
«Pigliu
cammina fora, qualchì volta durante a mo pausa pranzo. Aghju esercitu. Facciu yoga. È quandu
Mi sentu troppu occupatu o troppu annacquatu ... Facciu ste cose quantunque. Perchè aghju bisognu
elli, ancu s'ellu hè solu per 10 o 15 minuti "
L'ansietà hè quant'è fisica quant'è mentale. E persone cun ansietà in altu funziunamentu tendenu à campà in a so testa è trovanu difficiule di rompe u cicculu di penseru è sintimentu spaventosi. Aghju passatu 10 à 12 ore à l'uffiziu ogni ghjornu, è ùn facciu mai eserciziu. Mi sentu attaccatu, sia fisicamente sia mentalmente. Un cumpunente criticu di cumu trattu i mo sintomi oghje hè di cunnessione cù u mo corpu.
Usu a respirazione profonda tuttu u ghjornu, ogni ghjornu. Sia ch'e sia in una riunione, à u mo urdinatore, o di guidà in casa in u trafficu, possu piglià respiri lenti è profondi per circulà più ossigenu, rilassà i mo musculi, è abbassà a mo pressione sanguigna. Mi stendu à u mo scrivanu. Facciu spassighjate fora, qualchì volta durante a mo pausa pranzo. Aghju esercitu. Facciu yoga.
È quandu mi sentu troppu occupatu o troppu annacquatu ... Facciu ste cose quantunque. Perchè l'aghju bisognu, ancu s'ellu hè solu per 10 o 15 minuti. Avè una relazione sana cù u mo corpu mi caccia da a testa è canalizza a mo energia nervosa in una direzzione più pusitiva.
4. Avè una mantra, è adupralla ogni ghjornu
Aghju amparatu à parlà torna à a mo paura. Quandu sta voce micca cusì chjuca in l'internu cummencia à dì mi chì ùn sò micca abbastanza brava o chì aghju bisognu di spinghje mi ancu di più, aghju sviluppatu uni pochi di frasi per risponde:
"Quale sò sò avà hè abbastanza bè per mè."
"Aghju fattu u mo megliu".
"Ùn sò micca perfettu è mi amu per quellu chì sò."
"Meritu di curà mi bè".
Questu strumentu hè particolarmente utile quandu si tratta di trattà cun un sintimu sfida di ansietà chì funziona altamente: u perfezionisimu. Avè un mantra hè putente, è mi dà l'occasione di praticà l'autocura è di fà fronte à l'ansietà in listessu tempu. Mi ricordu chì aghju una voce è chì ciò chì mi serve hè impurtante, soprattuttu quandu si tratta di a mo salute mentale.
5. Amparate à intervene cun voi stessu
«Quandu eiu
cumenciu à ossessionà mi è verificà avanti è avanti, avanti è avanti, mi fermu. Mi facciu stessu
alluntanassi da tuttu ciò chì face cresce a mo ansietà ".
L'ansietà si nutrisce di l'ansietà, cum'è una palla di neve gigante chì rotula in discesa. Una volta chì avete identificatu i vostri sintomi, pudete amparà à intervene quandu apparisce, è esce da a strada prima di esse rotulatu.
Mi pare difficiule di piglià e decisioni, ch'ellu si tratti di cuncepisce un librettu o di sceglie una marca di detergente per lavapiatti. Quandu mi mettu à ossessionà mi è verificà avanti è avanti, avanti è avanti, mi fermu. Mi facciu alluntanà da tuttu ciò chì face cresce a mo ansietà.
Un strumentu chì utilizu hè un cronometru. Quandu u cronometru si spegne, mi tengu cuntabile è mi ne vanu. Se aghju avutu una settimana particularmente stressante à u travagliu, ùn la seguitu micca cù un weekend cunfittatu. Chistu pò significà dì "No" è deludà qualcunu, ma aghju bisognu di dà a priorità à u mo benessere. Aghju identificatu attività fora di u travagliu chì sò calmanti per mè, è mi facciu tempu per mè per falla.
Imparà à moderà e mo emozioni è cumportamenti in risposta à l'ansietà hè statu chjave per gestisce i mo sintomi, è hà diminuitu u mo livellu generale di stress.
6. Crea una squadra di supportu
Una di e mo paure maiò era di parlà à a ghjente à u travagliu di a mo ansietà. Aviu paura di dì à a ghjente intornu à mè chì avia paura - parlate di un ciclu di pensamentu negativu! Puderaghju in un mudellu di pensamentu in biancu è neru di dì à nimu o di dì à tutti. Ma aghju amparatu da quì chì ci hè un mezu sanu sanu.
Aghju messu in manu à poche persone à l'uffiziu chì mi sentia cunfortu cun. Aiuta veramente à pudè parlà cù una o duie persone quandu avete una brutta ghjurnata. Questu m'hà pigliatu una tremenda quantità di pressione, postu ch'e ùn stava più alimentendu ogni ghjornu cù una persona surumana di pusitività. A creazione di una piccula squadra di supportu era u primu passu per creà un me più autenticu, sia in u mo travagliu sia in a vita persunale.
Aghju ancu trovu chì u mo esse apertu travagliava in i dui modi, perchè aghju trovu prestu chì i mo culleghi venianu ancu à mè, ciò chì mi hà fattu sentì veramente bè per a mo decisione di apre.
Tutti i sei di questi hacks di vita ponu esse messi inseme in una scatula di strumenti d'ansietà à altu funziunamentu efficace. Ch'ellu sia à u travagliu o in casa o fora cù l'amichi, possu aduprà ste cumpetenze per rimette mi in piazza di u cunduttore. Amparà à trattà cun l'ansietà ùn accade micca da a notte, qualcosa chì avemu Type A pò truvà frustrante. Ma sò sicuru chì se aghju messu ancu una parte di quella energia eccessiva in u mo benessere, i risultati seranu pusitivi.
Muvimenti Cuscenti: Flussu di Yoga 15 Minuti per l'Ansietà
Amy Marlow vive cun depressione maiò è disordine d'ansietà generalizata, è hè l'autore di Blue Light Blue, chì hè statu chjamatu unu di i nostri Migliori Blog di Depressione.