Autore: Sara Rhodes
Data Di Creazione: 15 Febbraiu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 21 Nuvembre 2024
Anonim
A furmazione per una mezza maratona era una di e parti più memorabili di a mo luna di miele - Vita Di Vita
A furmazione per una mezza maratona era una di e parti più memorabili di a mo luna di miele - Vita Di Vita

Cuntenutu

Quandu a maiò parte di a ghjente pensa luna di miele, Di solitu ùn pensanu micca di fitness. Dopu à a mania di pianificà un matrimoniu, chjinà si nantu à una chaise lounge cù un cocktail fretu in manu à mezu à u globu hà un modu di sunà assai più gluriosu. (Relativu: Cumu aduprà e vostre vacanze per *In realtà* Relax)

Ma l'eserciziu hè un enormu stress reliever per mè, allora quandu u mo maritu Christo è aghju pianificatu a nostra luna di miele in Italia, sapiu chì uni pochi di paia di scarpe da tennis entreranu in a mo valisgia. Mi aiutavanu à scappà di u jet lag è à mantene l'ansietà à distanza. Eppuru, ancu, sapia chì, per quantu mi dicessi di travaglià, duie settimane di vinu rossu è pizza, e strade ventose di a costa amalfitana d'Italia (leghje: di sicuru micca corridore-amichevuli), è palestre di hotel menu di stellari mi puderianu facilmente tene da l'eserciziu.


Allora aghju firmatu per una meza maratona chì si svolge sei ghjorni dopu a mo luna di miele. Avà, ùn sò micca un grande scopu, ma firmà mi per una mezza Maratona di l'Associazione Atletica di Boston, una corsa chì aghju sempre vulsutu fà-cun unu di i mo migliori amici mi pareva una bona sfida.

A luna di miele

Aghju toccu u tapis roulant di l'hotel per una corsa di trè chilometri è mezu u nostru primu ghjornu in Italia. Probabilmente l'averia fattu, sia ch'e fussi in corsa o micca (u cardio aiuta à facilità u mo jet lag). Ma e prossime duie sessioni - corse veloci di milla è mezzo cù qualchi pesi in a matina prima di esce per una ghjurnata sana di visita turistica - di sicuru ùn avarianu micca accadutu.

In fattu, una di e parte più definite di a nostra luna di miele hè accaduta 100 per centu per via di sta razza. U nostru secondu ghjornu in Toscana, regione vinicula di l'Italia, ci simu svegliati in un beddu bed and breakfast chjamatu L'Olmo, appena fora di u paese rinascimentale di Pienza. Avemu manghjatu a colazione vicinu à a piscina à sfioru di l'albergu chì, affacciata à chilometri di verdi colline verdi è vigneti è circundati da lettini adurnati di tende bianche ondulate, sembrava qualcosa di i vostri sogni. A temperatura era perfetta. U sole era fora. Aviamu pussutu stà lì tuttu u ghjornu cù spritz di Aperol senza lagnanza in u mondu.


Ma aghju avutu 10 chilometri per curriri. A notte nanzu (quantunque dopu à qualchì bichjeru di vinu), avia tracciatu ciò chì paria esse vicinu à quella distanza. Christo avia accettatu di andà in bicicletta accantu à mè nantu à una di e biciclette di muntagna in affitto di a prupietà. (Aiuta ch'ellu hè ancu un allenatore di tennis di l'università, cusì hè sempre prontu per un allenamentu.) Quandu avemu dettu à l'altri luna di miele chì stanu in u nostru hotel nantu à u nostru pianu, parevanu ... sorpresi. Una coppia hà dettu ch'elli ùn anu mancu imballatu e so sneakers. Un altru ci hà dettu ch'elli anu rinunziatu à esercità durante u so viaghju. (No vergogna; tutti sò diversi!)

Christo è eiu avemu capitu chì in più di u mo sneaking in una ultima longa corsa, un longu viaghju in bicicletta seria un modu diversu per familiarizà ci cù a zona è ghjunghje à vede u paese di i vini à pedi.

Hè stata stupente.

Duranti l'ore, aghju curru, è Christo hà fattu una bicicletta nantu à i camini di terra chjappi da i cipressi emblematichi di a Toscana, firmendu per fà foto ops. Avemu fattu u nostru passu passendu fermi agriculi è cantine è ristoranti lucali. Avemu coltu uva. Corsu in su è in ghjò strade più impegnative è collinose chì culligavanu e cità medievali circundate da furtezze. Vultò nantu à e alte colline nantu à duie rote. Ogni pochi minuti, giri aperti à campi stupefacenti di vigneti è pasculi. Era a Toscana chì avete lettu è chì vede in i colpi aerei di filmi è copertine di riviste.


E ancu se aghju calculatu male a distanza di a nostra escursione - simu finiti per correre è andà in bicicletta circa 12 miglia - avemu finitu in una cità à fiancu à a collina induve avemu trovu un locu di pranzu foratu in u muru per panini è birra italiana.

Dopu ddu paese di vinu-guasi a mità, ùn aghju micca curru finu à quandu avemu arrivatu à un hotel imbiancatu chjamatu Casa Angelina, custruitu in una scogliera nantu à a costa di Amalfi. Era uni pochi di ghjorni dopu è versu a fine di u nostru viaghju. Sapendu chì ùn pudia micca passà troppu ghjorni senza martellà u pavimentu, mi sò furzatu à esce da u lettu prima di u sole una matina per corre 45 minuti nantu à u tapis roulant - ciò chì hè accadutu à supranà u Mare Tirrenu, u Positanu sognu, è l'isula di Capri in luntanu. Mi hè parsu bè. Mi sò pusatu à a colazione mi sentu compia è eccitatu.

A Mezza Maratona

Ùn mi frappiate micca, a corsa era sempre dura. In parte hè perchè u corsu hè notoriamente collinariu attraversu u sistema di parchi di Boston, u Collana Smeraldo. U tempu era ancu quellu tipu di caldo muggy-meets-cloudy induve da una parte site felice chì u sole ùn brilla micca, ma da l'altru, avete l'impressione di esse in una sala di vapore. Ma soprattuttu, era dura perchè quella sensazione di jet-laggy persistava sempre.

Fortunatamente, à u chilometru 11, hà cuminciatu à versà un cooldown benvenutu dopu una corsa calda. È quandu avemu attraversatu a linea d'arrivu (solu pochi minuti dopu a marca di duie ore!), Sapiu chì a corsa era stata l'antidotu perfettu à u jet lag è un ottimu modu per stà in pista cù u fitness. Aiutò ancu in a creazione di una luna di miele di successu piena di esplorazione è attività è divertimentu. (Assuciatu: Esattamente Cosa Fà-è Ùn Fà-Dopu avè fattu una Mezza Maratona)

Se ùn avessi micca pianificatu per a metà, sò sicuru chì avessi snuck in a pochi allenamenti nantu à a mo luna di miele, ma ùn avessi sicuramente micca avutu qualcosa da aspettà, qualcosa da travaglià, è qualcosa da esse fieru di quandu quelli post-matrimoniu, post-luna di miele cumu-hè-tuttu-accadutu-cusì-prestu? sentimenti snuck up.

U più impurtante, di sicuru, ùn avissi micca fattu quella caminata di 12 chilometri intornu à a campagna toscana quellu ghjornu. Quellu ghjornu hè quellu chì avemu ricordatu ogni pochi ghjorni, pensendu à e viste è i soni è i ricordi energetichi più preziosi cà a medaglia.

Rivista per

Publicità

Vi Ricumandemu

4 Trattamenti Naturali per a Sinusite

4 Trattamenti Naturali per a Sinusite

Un grande trattamentu naturale per a inu ite cun i te à inalà eucaliptu, ma lavà u na u cù ale gro u, è pulì u na u cù alina ò ancu bone opzioni.Tuttavia, te tr...
Cumu piglià supplementi di ferru per l'anemia

Cumu piglià supplementi di ferru per l'anemia

L'anemia da carenza di ferru hè unu di i tippi più cumuni di anemia, chì hè cau ata da una carenza di ferru chì pò accade per via di u cun umu ba u di cibi cù fe...