Autore: Florence Bailey
Data Di Creazione: 20 Marzu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 26 Ghjugnu 2024
Anonim
Cumu aghju infine impegnatu in una mezza maratona - è cunnessu cun mè stessu in u prucessu - Vita Di Vita
Cumu aghju infine impegnatu in una mezza maratona - è cunnessu cun mè stessu in u prucessu - Vita Di Vita

Cuntenutu

A ragazza si firma per una meza maratona. A zitella crea un pianu di furmazione. Ragazza mette u scopu. A zitella ùn si allena mai ... è, probabilmente l'avete capita, a ragazza ùn corre mai a corsa.

ICYMI, sò quella zitella. O almenu eiuera quella zitella di e trè ultime corse ch'e aghju firmatu (è pagatu!) per, ma ùn sò micca riesciuta à impegnassi, cunvincendomi di infinite ragioni per abbandunà a strada - sonnu, travagliu, ferite potenziali, solu un bicchieru di vinu in più.

Eru un full-on impeg-phobe quandu si trattava di correre corse.

Fà scuse hè faciule

Sò sempre stata una persona assai guidata, ma quandu mi sò trasferita in New York da Georgia dui anni fà, sta vittura hè stata disturbata da l'ansietà purtata da l'aggiustamenti chì parechji sperienze di New York sperimentanu: a depressione stagionale, u rapportu schiacciante di concreta à a natura (assai poca), è u svegliu grossu chì hè un bichjeru di vinu 15 $ (una volta 5 $). Tuttu stu cambiamentu hè diventatu schiacciante - à tal puntu chì prestu a mo motivazione per compie ancu e cumpetenze chì aghju avutu l'aspettu di sparisce. Dittu simplici: eru ansiosu, immotivatu, è mi sentu sempre menu cum'è me.


Mentre aghju capitu ciò chì accadia, aghju luttatu per truvà un modu per riacquistà a mo ambizione, finendu nantu à l'idea chì, se pudessi solu canalizà tutta a mo attenzione è u mo sforzu versu più impegni - mezu maratoni, cambiamenti dietetichi, yoga - puderia esse capace di distrarmi da stu novu nervousità è cusì, ricunquistà u mo mojo.

Ripetite qualcosa più è più è abbastanza sicuru, cumincerete à crede - almenu chì cum'è u casu per mè cum'è mi sò cunvintu chì più obiettivi mi stabiliscu è più pressione mi metteraghju, più saraghju capaci di difende i mo sentimenti brutti è riscopre a mo motivazione. È cusì, mi sò scrittu per una mezza maratona ... è un'altra ... è un'altra. Nanzu di tramutassi in New York, mi piacia à corre. Ma cum'è a mo ambizione, a mo passione per martellà u pavimentu si scappò quandu a mo ansietà aumentava. Dunque, eru cunvintu chì a furmazione mi teneria occupata è, à u so tornu, a mo mente un pocu menu ansiosa. (Relativu: Perchè e mezze maratone sò a megliu distanza di sempre)


Tuttavia, eru un prufessiunale per truvà scuse ogni volta chì mi sò iscrittu per queste metà è hè ghjuntu u mumentu di cumincià a furmazione. Vede, stavu sempre tenendu u seguitu cù i yoga caldi è e sessioni à u Bootcamp di Barry, allora, saltendu a furmazione è, à a fine, ogni razza hè diventata ancu più ghjustificata in a mo testa. Una razza duvia suppurtà di corre cù a mo amica è poi si trasferì in Colorado, allora perchè fà lu stessu? Un'altru duverebbe corre in primavera, ma facia troppu fretu per allenassi in l'invernu. È ancu una altra corsa chì duvia corre in autunno, ma aghju cambiatu impiegu è lasciu cascà comodamente da u mo radar. Ùn ci era micca una scusa chì ùn pudia micca è ùn aghju micca aduprà. A peghju parte? Aghju davveru scrittu per ogni corsa cù e migliori intenzioni: Vuliu veramente spinghje me, attraversà a linea d'arrivu, è sentirmi cum'è se avessi compiutu qualcosa. In breve, aghju ragiunatu è raziunalizatu finu à a mo decisione di micca impegni si sentenu validi è sicuri. (Connessu: Cumu *Veramente* Impegnu à a vostra rutina di fitness)


U mo mumentu A-Ha

Fighjendu in daretu, ùn hè micca incredibilmente sorprendente chì queste imprese mi abbia subitu annullatu è prestu si sò trasformate in inconvenienti chì avessi facilmente scartatu. Sfrancà e vostre emozioni funziona raramente à longu andà (vale à dì pusitività tossica). E spinghjevi in ​​una longa lista di cose da fà quandu vi sentite digià un pocu, bè, bloccatu? Iè, questu hè sicuru di vultà.

Ma a retrovisione hè 20/20, è, à questu puntu, ùn eru ancu ghjuntu à sta realisazione - vale à dì, finu à una notte in Novemeber mentre travagliava FormaI premii di sneaker. Stavu triendu per interviste cù esperti è cunti da testatori di prudutti chì lodavanu certe coppie per aiutalli à ghjunghje à un novu PR o putere per mezu di maratoni precedenti, è mi sentu solu cum'è un ipocrita. Scrivu nantu à i scopi di sfracicà quandu ùn pareva micca impegnà per mè stessu.

È veramente, veramente ricunnosce quellu puntu, ma era ancu un tipu di liberazione. Mentre stava quì, stufatu di vergogna è di frustrazione, aghju infine (senza dubbiu per a prima volta dapoi u muvimentu) rallintatu è aghju vistu a verità: ùn stavu solu evitendu a furmazione, ma evitavu ancu e mo angosce. Pruvendu à distrae mi cun una lista crescente di razze è responsabilità, avia persu ancu un cuntrastu sustanziale nantu à e zone di a mo vita.

Simile à una cattiva data chì ùn sembra micca impegnassi, n importa u numeru di notti passate inseme, ùn mancava micca di impegnassi in questa cosa chjamata "corsa" malgradu avè una storia positiva cun ella. (Vogliu dì, perchè altrimenti mi saria statu scrittu tutte ste volte? Perchè altrimenti aghju purtatu panni di corsa per travaglià ogni ghjornu?) Dunque, mi sò pusatu è aghju provatu à ricurdassi perchè vulia allenà mi è fà una mezza maratona in u primu locu.  (Assuciatu: Cumu Truvà u Tempu per a Marathon Training Quandu Pensate chì hè Impussibile)

Qualcosa Infine Stuck

Quandu aghju firmatu per un altru mezza maratona di settembre cù sta nova perspettiva nantu à i mo cumpurtamenti, sperava chì questu seria infine a corsa induve avessi daveru attraversatu a linea d'arrivu è ritruvassi a mo cunfidenza. Avà capitu chì solu aghjustà un altru scopu à a mo lista di rializà ùn era micca andatu à lancià a mo ambizione è mi liberate di e mo ansietà. Piuttostu, era l'attu di travaglià versu questu scopu chì puderebbe sperà aiutami à ritruvà a pista.

Ùn puderia micca cuntrullà l'inguerni scuri di a cità o a mancanza di natura chì urigginariamente hà causatu a mo ansietà, è ùn pudia micca cuntrullà cambiamenti inaspettati in i piani, chì significassi stà tardi à u travagliu o perde u mo cumpagnu di corsa in una nova cità. Ma puderia cuntà nantu à un calendariu di furmazione specificu è quellu puderia aiutà mi sentu un pocu menu ansiosu è un pocu più simile à mè.

Dopu chì sti realità si sò stallate, aghju lasciatu chì a mo mutivazione ritrovata accende una fiamma: era prontu à *attualmente* furmà è avà avia bisognu di u pianu per aiutà à mantene. Allora, aghju vultatu à u mo megliu amicu Tori, un maratonista di quattru volte, per aiutà à creà un calendariu. Cunnosci megliu cà a maiò parte, Tori hà pigliatu in contu chì tipicamente ùn sarei micca capace di fà e mo corse in a mattina (sò micca una persona di a matina), chì preferiscu salvà quelli week-end longu per u sabatu invece di a dumenica, è chì avessi bisognu di una spinta in più per seguità veramente cù a furmazione trasversale. U risultatu? Un pianu di furmazione di mezza maratona perfettamente curatu chì hà pigliatu tutti questi fattori in cunsiderazione, facendu praticamente senza scusa. (Assuciatu: Ciò chì aghju amparatu da Aiutà u mo Amicu Pace una Maratona)

Dunque, aghju scavatu è aghju cuminciatu à travaglià veramente cù l'installazione di Tori. È prestu, cù l'aiutu di u mo smartwatch dinò, aghju capitu chì, finu à ch'e aghju mantenutu l'impulsa, puderia micca solu corre e lunghezze designate in u mo pianu, ma ancu curreli più veloci di ciò chì aghju mai imaginatu. Cunnettendu i mo chilometri è u ritmu di ognunu nantu à u mo dispositivu, aghju avutu l'abitudine di cumpete cun mè stessu. Cume mi spinghjava à batte u mo ritmu da u ghjornu prima, aghju diventatu gradualmente più è più motivatu è hà cuminciatu à truvà u mo passu micca solu cù a corsa, ma in a vita.

D'un colpu, a furmazione chì aghju evitata una volta à tutti i costi hè diventata una gioia cù ogni ghjornu chì offre l'uppurtunità di rende mi più fieru di l'ultimu - cù ogni secondu chì aghju marcatu o solu ogni chilometru più luntanu. Aviu avutudivertimentu. Eru in focu. E prestu stava correndu un 8:20 milla - un novu PR. Prima di sapè, dicu di nò à a notte tarda è andava à lettu prima perchè ùn aghju micca aspittatu per batte u mo tempu u sabbatu matina. Ma a parte più maravigghiusa era chì assai chì l'ansietà hà cuminciatu à svanisce lentamente mentre era rimpiazzata da l'endorfine, a credenza in mè stessu, è, cusì, un sensu di impulsu ricuperatu. (Vede ancu: Perchè Duvete Toccà U Vostru Spiritu Competitivu)

Pronti per u ghjornu di a corsa ... è oltre

Quandu u ghjornu di a corsa hà finalmente giratu in Dicembre, circa sei settimane dopu à l'iniziu di u pianu di furmazione di Tori, aghju legittimu spuntatu da u lettu.

Aghju fattu u giru intornu à Central Park, passatu e stazioni di idratazione è e pause di bagnu chì una volta averia facilmente adupratu cum'è scuse per piantà. Ma e cose eranu diverse oramai: mi ricordu chì avia (è aghju) u cuntrollu u mo scelte, chì s’e avessi daveru bisognu di qualchì H2O, puderia piglià tutalmente una pausa, ma ùn m’hà micca da impedisce di seguità per ‘ssu compiu. Questa distanza 13.1 era una tappa per u cambiamentu, è eru infine impegnatu à fà chì accadessi. E piccule cose chì una volta mi trattenevanu diventavanu solu quessa: chjuche. Aghju finitu a corsa à un mumentu guasgi 30 minuti più rapidu di l'aspittatu, urganizendu à 2 ore, 1 minutu è 32 secondi o un chilometru di 9,13 minuti.

Dapoi sta mezza maratona, aghju cambiatu u mo modu di vede l'impegnu. Mi impegnu à e cose perchè e vogliu veramente, micca perchè mi distraeranu o offriranu una fuga da i mo prublemi. Sò investitu in e sfide di a mo vita perchè sò chì possu - è chì, in parte per via di u mo impulsu, possu superà. In quantu à a corsa ? A facciu nanzu u travagliu, dopu u travagliu, ogni volta chì mi pare veramente. A differenza avà, tuttavia, hè chì corru regolarmente per mi sentu eccitatu, forte è in cuntrollu, ùn importa quantu a vita di a cità pò esse schiacciante per mè.

Rivista per

Publicità

Circà

Cumu hè trattata a varicella in adulti è zitelli

Cumu hè trattata a varicella in adulti è zitelli

U trattamentu per a varicella dura da 7 à 15 ghjorni, pò e e raccomandatu da un medicu generale o da un pediatre, in u ca u di a varicella infantile, è cun i te principalmente in l'...
Cosa hè sty, sintomi, cause è chì fà

Cosa hè sty, sintomi, cause è chì fà

U ty, ancu cunni ciutu cum'è l'ordeolu, hè una infiammazione in una piccula glàndula in a palpebra chì accade principalmente per via di l'infezzione da batteri, chì...