Unguentu Halibut: chì ghjè, à chì serve è cumu aduprà

Cuntenutu
L'Halibut hè un unguentu indicatu per luttà contr'à l'eruzione cutanea in i zitelli, trattà e brusgiature di primu gradu è prumove a guarigione di e ferite superficiali.
Stu pruduttu hà in a so cumpusizione vitamina A è ossidu di zincu, chì sò sostanze fundamentali in a rigenerazione è a guarigione di a pelle, per via di a so azzione antisettica è astringente, calmante è protettiva.

Per chì ghjè
L'Halibut hè indicatu per u trattamentu di l'eruzione di u pannolinu di u zitellu, brusgiature, ulcere varicose, eczema, acne, cicatrici postoperatorie è guarigione di ferite.
Questu unguentu crea una barriera protettiva trà a pelle è fattori esterni, cum'è umidità o urina è feci, in u casu di u zitellu o di i letti, permettendu una guarigione rapida.
Amparate à curà currettamente a rash di u pannolinu di u zitellu.
Cumu aduprà
L'unguentu deve esse applicatu à a regione colpita, parechje volte à u ghjornu, lascendulu asciugà da solu.
In casu d'ulceri o di ferite profonde, u prufume deve esse applicatu à a zona da trattà, per andà oltre i bordi di a ferita è poi copre cù una gasa dopu avè applicatu un pocu unguentu nantu à a superficia, chì deve esse rimpiazzatu ogni ghjornu.
Quale ùn deve micca aduprà
L'unguentu Halibut ùn deve esse adupratu da e persone allergiche à alcunu di i cumpunenti di a formula.
Inoltre, questu unguentu ùn deve micca esse applicatu in cunjunzione cù antisettici cù proprietà ossidanti.
Possibili effetti collaterali
L'unguentu Halibut hè generalmente ben tolleratu, in ogni casu, ancu s'ellu hè raru, ponu accade riazzioni allergiche è irritazione di a pelle.