Autore: John Pratt
Data Di Creazione: 10 Febbraiu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 14 Maghju 2024
Anonim
Cumu cura di u zitellu cù reflux - Salute
Cumu cura di u zitellu cù reflux - Salute

Cuntenutu

U trattamentu di u reflux in un criaturu deve esse guidatu da un pediatre o da un gastroenterologu pediatricu è implica alcune precauzioni chì aiutanu à prevene a rigurgitazione di u latte dopu allattà è l'apparizione di altri sintomi cunnessi cum'è u reflux.

Cusì, alcune precauzioni chì devenu esiste in u trattamentu di reflux in un zitellu sò:

  • Burping the baby durante è dopu l'alimentazione;
  • Evite chjinà u zitellu in i primi 30 minuti dopu allattà;
  • Allattate u zitellu in pusizione verticale, perchè permette à u latte di stà in u stomacu;
  • Mantene u zitellu cù a bocca piena cù u caprettu o u caprettu di a buttiglia, per evità d'ingolle troppu aria;
  • Dà pasti frequenti durante u ghjornu, ma in piccule quantità per ùn empie troppu u stomacu;
  • Intruduce l'alimentu per i zitelli cù a guida di u pediatricu, cumu aiuta ancu à riduce a regurgitazione;
  • Evite di basculà u zitellu finu à 2 ore dopu allattà, ancu se u zitellu hè cunfortu, per chì u cuntenutu di u stomacu ùn si elevi micca in bocca;
  • Pone u zitellu annantu à u so spinu è aduprate una zeppa sottu à u materassi di u lettu o un cuscinu anti-reflux per alzà u zitellu durante u sonnu, diminuendu u reflux di notte, per esempiu.

Di solitu, u reflux in i zitelli migliurà dopu à 3 mesi di età, chì u sfintere esofagale diventa più forte dopu à quella età. Tuttavia, hè pussibule chì alcuni criaturi mantenenu stu prublema per un tempu più longu, chì pò indicà a presenza di allergie alimentarie o malattia di reflux gastroesofagicu, chì duveranu esse valutate da u pediatra. Amparate più nantu à u reflux di u zitellu.


Quandu si principia u trattamentu

U trattamentu di reflux in u zitellu hè indicatu solu quandu altri sintomi sò verificati è ci hè un risicu di complicazioni. Se ùn ci sò sintomi, u reflux hè cunsideratu cum'è fisiologicu è hè raccomandatu u monitoru da un pediatra. In quessi casi, ancu s'ellu ci hè regurgitazione, hè cunsigliatu di mantene l'allattamentu è di intruduce l'alimentu gradualmente secondu a guida di u pediatra.

In casu di reflux non fisiologicu, u trattamentu pò varià secondu i sintomi presentati da u zitellu è a so età, è l'usu di rimedii per u reflux gastroesofagicu, cume Omeprazole, Domperidone o Ranitidine, oltre à cambiamenti in a dieta di u zitellu, pò esse cunsigliatu.per esempiu. Inoltre, hè impurtante di mantene a cura in casa, cum'è una pusizione per allattà u senu, di manghjà parechje volte à u ghjornu ma in quantità più chjuche è di mette u zitellu annantu à e so spalle.


Cumu deve esse l'alimentu

L'alimentazione di reflux in u zitellu deve idealmente esse latte materno, tuttavia si pò ancu includere un latte artificiale speciale anti-reflux in l'alimentazione di u zitellu. U latte maternu hè più faciule da digerisce è, dunque, hè assuciatu à menu episodi di reflux, soprattuttu perchè u zitellu allatta solu ciò chì hè necessariu, evitendu l'alimentu eccessivu.

Inoltre, e formule di latte anti-reflux ponu ancu esse interessanti per trattà u reflux, postu chì impediscenu a rigurgitazione è diminuiscenu a perdita di nutrienti, tuttavia, se u zitellu usa dighjà a formula è hà u reflux, u pediatra pò raccomandà u cambiamentu di formula. Amparate più nantu à i latti adattati.

L'alimentazione di u criaturu deve esse data in piccule quantità è quante più volte pussibule per tutta a ghjurnata in modo chì u stomacu ùn si distenda tantu.

Articuli Di Portale

U "Benvenutu à Medicare" Fisicu: Hè in realtà un Fisicu?

U "Benvenutu à Medicare" Fisicu: Hè in realtà un Fisicu?

A cura preventiva hè impurtante per aiutà à rilevà è prevene varie malatie o condizioni durante a vo tra vita. Que ti ervizii ponu diventà oprattuttu vitali quandu invech...
Busting Miti di Trasmissione HIV

Busting Miti di Trasmissione HIV

U viru di l'immunodeficienza umana (HIV) hè un viru chì attacca u i tema immunitariu. U VIH pò cau à u indrome di l'immunodeficienza acqui ita (AID ), un diagno ticu di l&#...