Copricapu Ortodonticu: Aiuta à Migliurà i Denti?
Cuntenutu
- Chì sò e parti di basa di u copricapu?
- Chì sò i tippi di copricapi?
- Tirata cervicale
- Tirata alta
- Pull inversu (maschera faciale)
- Cumu aduprallu?
- Perchè avete bisognu di copricapi?
- Ci hè un risicu per l'usu di u copricapu?
- Ciò chì si pò è ùn si pò fà mentre si porta u cappellu
- Cosa ci vole à aspettà quandu si porta u copricapu
- Chì ci hè a prospettiva per e persone chì sò prescritti copricapi?
- U takeaway
726892721
U copricapu hè un apparechju ortodonticu adupratu per curregge u morsu è sustene un allineamentu è una crescita adeguati di a mascella. Ci sò parechji tippi. U copricapu hè tipicamente raccomandatu per i zitelli chì l'osse di a mascella sò sempre in crescita.
A diversità di e parentesi, i capelli sò purtati parzialmente fora di a bocca. Un ortodontistu pò cunsigliare copricapi per u vostru zitellu se u so morsu hè severu fora di l'allinjamentu.
Un morsu micca alliniatu hè chjamatu malocclusione. Questu significa chì i denti superiori è inferiori ùn si adattanu micca cumu si devenu.
Ci hè trè classi di malocclusione. U copricapu hè adupratu per curregge u disallineamentu di Classe II è Classe III. Quessi sò i tippi più severi. U copricapu pò ancu esse adupratu per curregge u sovraffollamentu di i denti.
Chì sò e parti di basa di u copricapu?
U copricapu hà parechje parti. Queste parti varienu secondu u tippu di copricapu è a cundizione chì hè corretta.
parti di cappelli
- Un capu di capu. Cum'è u so nome implica, un cappucciu di testa si trova nantu à a testa è furnisce ancoraggio per u restu di l'apparecchiatura.
- Cinture di montaggio. E cinghje adatte aduprate sò determinate da u tippu di copricapu. Per esempiu, u copriculu cervicale utilizza una cinghia adatta attaccata à u cappucciu di a testa chì si trova daretu à u collu. U copricapu à tirata alta utilizza parechje cinghje, avvolte intornu à u spinu di a testa.
- Facebow. Si tratta di un apparecchiu metallicu in forma di U attaccatu cù bande o tubi à i molari, u cappucciu di a testa è e cinghje.
- Fasce elastiche, tubi è ganci. Quessi sò aduprati per ancurà e varie parti di u copricapu à i molari è altri denti.
- Tazza Chin, pad di fronte, è ughjettu di bocca. U copricapu cuncepitu per curregge un morsu sottumessu tipicamente utilizza una tazza di mento attaccata à un pad di fronte cun fili. Stu tippu di apparechju ùn richiede micca un cappucciu di testa. Si basa nantu à un quadru di filu chì parte da u pad di fronte à a cuppa di u mentone. U quadru custituisce un ghjugnu orizontale in bocca.
- Bretelle. Micca tutti i copricapi usanu parentesi. Alcune forme di copricapu utilizanu ganci o fasce per attaccà à parentesi purtati in a bocca sia nantu à i denti superiori sia inferiori.
Chì sò i tippi di copricapi?
Tipi di cappelli includenu:
Tirata cervicale
Un pull cervicale hè adupratu per corregge una malocclusione chjamata overjet. Un overjet hè classificatu da una mascella superiore sporgente (maxilla) è denti frontali. Quessi sò qualchì volta chjamati denti buck.
U cappellu cervicale hè ancu adupratu per curregge u overbite. Un overbite hè un disallineamentu trà i denti superiori è inferiori, chì face chì i denti superiori spuntinu. U copriculu cervicali usa strapelli chì si strappanu daretu à u collu, o vertebre cervicali.Si attacca à parentesi intornu à a bocca.
Tirata alta
U copricapu à tirata alta hè ancu usatu per curregge un overjet o overbite. Utilizza e cinghje attaccate da a mascella superiore à a cima è a parte posteriore di a testa.
U copricapu à tirata alta hè spessu adupratu in i zitelli chì i denti anu un morsu apertu categurizatu da nisun cuntattu trà i so denti frontali superiore è inferiore. Hè ancu adupratu in i zitelli chì anu una crescita eccessiva di a mandibula in u fondu di a bocca.
Pull inversu (maschera faciale)
Stu tippu di copricapu hè adupratu per curregge una mascella superiore sottosviluppata o un sottu morsu. Un sottu morsu hè categurizatu da i denti inferiori sporgenti chì si stendenu oltre i denti superiori. U copricapu à tirata inversa spessu usa bande di gomma chì si attaccanu à parentesi annantu à i denti superiori.
Cumu aduprallu?
Hè impurtante di seguità l'istruzzioni di u to ortodontistu quandu si usa u cappellu.
Unu di l'elementi più impurtanti per un successu successu di u copricapu hè a quantità di tempu necessariu per purtallu. Questa pò varià da 12 à 14 ore ogni ghjornu o più.
Hè capiscitoghju chì i zitelli pudessinu abbandunà cù u cappellu fora o à a scola. Parechji ortodontisti raccomandanu di mette i copricapi appena a scola hè finita è di purtallu durante a notte finu à u lindumane.
Più u vostru zitellu porta u so cappellu, più prestu farà u so travagliu. Sfurtunatamente, unepochi di prugressi fatti cù u cappellu ponu esse annullati s'ellu hè lasciatu per solu un ghjornu.
Perchè avete bisognu di copricapi?
U copricapu hè adupratu per curregge u disallineamentu di i denti è di a mascella è u sovraffollamentu di i denti. Questu, à sua volta, pò arricchisce l'estetica facciale currettendu u prufilu. Pò dinò, benintesa, migliurà l'aspettu di u surrisu di u to figliolu.
U copricapu funziona esercitendu forza nantu à a mascella superiore o inferiore. Pò dinò creà spaziu trà i denti per eliminà a densa sovrappopulazione o sovrapposta.
U copricapu hè efficace solu quandu un zitellu cresce sempre. U copricapu pò trattene a crescita di a mandibula, furzendulu in un allineamentu currettu cù una pressione permanente è cunsistenti esercitata cù u tempu.
U copricapu pò aiutà u vostru zitellu à evità una cirurgia currettiva di a mascella dopu in a vita.
Ci hè un risicu per l'usu di u copricapu?
U copricapu hè tipicamente sicuru quandu hè purtatu currettamente.
Ùn forzate mai à accende o spinghje i cappelli perchè questu puderebbe dannighjà u dispusitivu o taglià in e vostre gengive o in faccia. Hè impurtante chì u to figliolu seguita l'istruzzioni di u so ortodontistu nantu à cumu mette è caccià u copricapu. Questu li aiuterà à evità di esse colpiti in faccia o in l'ochji scattendu bande di gomma o fili.
Se u vostru figliolu si lagna di u dulore chì pare severu o ùn si ne và, chjamate u vostru ortudontu.
Inoltre, lasciate sapè à u vostru ortodontistu se u vostru zitellu nota un cambiamentu in u modu in chì i so cappelli parenu adattassi. Ùn pruvate mai à aghjustà voi stessu i copricapi.
Ciò chì si pò è ùn si pò fà mentre si porta u cappellu
U copricapu deve esse cacciatu mentre manghjate. Bere da una paglia hè di solitu permessu purtendu u copricapu.
U copricapu pò stà accesi mentre u to figliolu si lavà i denti, ancu se u pudete caccià per fà u lavu più faciule.
Chewing gum o manghjà caramelle dure o cibi difficiuli da masticà deve esse evitatu se u vostru zitellu porta parentesi attaccate à u so cappellu.
U vostru zitellu deve esse urdinatu di tene i so copricapi prutetti da i danni putenziali. Restrizzioni, cume evità sport di cuntattu o alloghju bruttu, mentre portanu copricapi pruteggeranu sia elli sia u dispositivu.
U vostru zitellu deve ancu evità u ghjocu à a palla o attività cum'è u skateboard o u pattinaggio mentre porta un copricapu. Ogni sport chì puderebbe resultà in un impattu in a faccia o in una caduta deve esse scambiatu per altre attività, cum'è a natazione.
Hè impurtante di pruvà à truvà attività chì u vostru zitellu hà da gode mentre porta un cappellu. Pensate à l'attività in casa chì pudete fà inseme chì sò energiche, cum'è ballu o aerobica in famiglia.
Cosa ci vole à aspettà quandu si porta u copricapu
U copricapu pò esse necessariu da 1 à 2 anni.
Ci hè un certu disconfortu, soprattuttu quandu u copricapu hè introduttu per a prima volta à u vostru zitellu. Pudete ancu aspettà chì u to figliolu sente qualchì fastidiu quandu u so ortudontu apprufundisce o adatta a pressione. Stu effetti secundariu hè di solitu tempurale.
Se u vostru figliolu ùn hè micca cunfortu, parlate cù u vostru ortodoncista o pediatra nantu à i tipi di medicazione per u dolore senza prescrizione ch'elli ponu piglià.
Fornite à u vostru zitellu alimenti dolci pò aiutallu à evità u disagiu addiziunale da masticà. I cibi freddi cum'è i ghiaccioli ponu sentire calmanti per e so gengive.
Postu chì u copricapu duveria esse purtatu versu 12 ore à u ghjornu, alcuni zitelli puderanu avè bisognu di purtallu à a scola o à l'attività dopu à a scola. Questu pò esse sfida per alcuni zitelli, chì puderebbenu esse imbarazzati da u so aspettu mentre portanu copricapi. Tenite à mente chì stu prublema tempurale hè megliu cà avè bisognu di currezzione chirurgica più tardi in a vita.
Hè assai impurtante chì u to figliolu ùn si stacchi da i so cappelli. Ancu i picculi scadenzi in a quantità di tempu chì portanu l'apparecchiu pò inibisce u prugressu, allungendu quantu duvanu portà copricapu in generale.
Cume mantenite pulite e copriche- Lavate ogni ghjornu e parte dure di u copricapu cù acqua calda è sapone dolce. Assicuratevi di risciacquare accuratamente.
- Cuscini è cinghje morbidi devenu esse lavati ogni pochi ghjorni cù acqua calda è detergente dolce. Assicuratevi di asciugà accuratamente prima di portà.
- Parentesi in bocca ponu esse spazzolate cù i denti. U vostru zitellu pò ancu usà u filu purtendu u copricapu.
Chì ci hè a prospettiva per e persone chì sò prescritti copricapi?
U copricapu hè tipicamente necessariu da 12 à 14 ore ogni ghjornu in u corsu di 1 à 2 anni.
Per via di l'innuvazioni in parentesi è altri trattamenti, i capiglioli ùn sò micca usati quant'è una volta. Tuttavia, se l'ortodoncista di u to figliolu u raccomanda sopra l'altri dispositivi ortodontici, u vostru figliolu u più prubabile ne prufiterà assai.
U copricapu pò esse adupratu per curregge simultaneamente parechji tippi di malocclusione è ancu di sovraffollamentu di denti.
Hè improbabile chì u to figliolu abbisogni di mette torna u cappellu una volta finitu u trattamentu.
U takeaway
U copricapu hè cuncipitu per curregge u disallineamentu di a mascella è di i denti severi. Ci sò parechji tippi.
U copricapu hè tipicamente adupratu in i zitelli chì crescenu sempre. Questu assicura chì e so mascelle ponu esse spostate in un allineamentu currettu.
U copricapu deve esse purtatu intornu à 12 ore à ghjornu. U trattamentu dura tipicamente da 1 à 2 anni.