Autore: Judy Howell
Data Di Creazione: 1 Lugliu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 2 Lugliu 2025
Anonim
Quali sono i sintomi dell’infarto cardiaco?
Video: Quali sono i sintomi dell’infarto cardiaco?

Cuntenutu

Amparate à ricunnosce un attaccu di core

Se dumandate nantu à i sintomi di un attacu di core, a maiò parte di a ghjente pensa à u dolore toracicu. Tuttavia, in l'ultimi dui decennii, i scienziati anu amparatu chì i sintomi di l'attacu di core ùn sò micca sempre cusì chjari.

I sintomi ponu apparisce in modi diversi è ponu dipende da una serie di fattori, cume sì sì un omu o una donna, chì tippu di malatie cardiache avete, è quanti anni avete.

Hè impurtante di scavà un pocu di più per capisce a varietà di sintomi chì ponu indicà un attaccu di core. Scuprite più infurmazioni pò aiutà à amparà quandu per aiutà sè stessu è i vostri amati.

Primi sintomi di un attaccu di core

Più prestu uttene aiutu per un attaccu di core, megliu sò e vostre possibilità di una ripresa cumpleta. Sfurtunatamente, parechje persone esitanu à avè aiutu, ancu s'elli suspettanu chì ci hè qualcosa di male.

I duttori, quantunque, incuraghjenu assai à e persone per uttene aiutu s'elli suspettanu d'avè i primi sintomi di attaccu di core.


Ancu sì vi sbagliate, passà per qualchì prova hè megliu cà soffre danni à u core à longu andà o altri prublemi di salute perchè avete aspittatu troppu.

I sintomi di attaccu di core varienu da persona à persona è ancu da un attaccu di core à l'altru. L'impurtante hè di fidà si. Sapete u vostru corpu megliu cà nimu. Se qualcosa si sente sbagliatu, uttene l'assistenza d'urgenza subitu.

Sicondu a Society of Cardiovascular Patient Care, i primi sintomi di attache di cori si trovanu in u 50 per centu di tutte e persone chì anu attacchi di core. Sè site cuscente di i primi sintomi, pudete esse capace di riceve u trattamentu abbastanza prestu per prevene danni cardiaci.

L'ottantacinque per centu di i danni à u core accade in e prime duie ore dopu à un attaccu di core.

I sintomi iniziali di l'attacu di core pò include i seguenti:

  • dulore leve o disconfort in u vostru pettu chì pò vene è vene, chì hè ancu chjamatu "stuttering" u dolore toracicu
  • dulore in e spalle, collu è mascella
  • sudatu
  • nausea o vomitu
  • stupore o svenimentu
  • fiatu
  • sensazione di "cundanna imminente"
  • ansietà severa o cunfusione

Sintomi di un attaccu di core in l'omi

Avete più probabilità di sperimentà un infartu se sì un omu. L'omi anu ancu attacchi di core prima in a vita paragunatu à e donne. Se avete una storia familiare di malatie cardiache o una storia di fumu di sigaretta, pressione alta, colesterolu altu, obesità, o altri fattori di risicu, e vostre probabilità d'avè un attaccu di core sò ancu più alti.


Fortunatamente, assai ricerche sò state fatte nantu à cume i cori di l'omi reagiscenu durante l'attacchi di core.

I sintomi di un attaccu di core in l'omi includenu:

  • u dolore / pressione standard di u pettu chì si sente cum'è "un elefante" hè sedutu nantu à u vostru pettu, cù una sensazione di spremitura chì pò vene è vene o rimanere costante è intensa
  • dulore o cunfortu di u corpu superiore, cumprese braccia, spalla manca, schiena, collu, mascella o stomacu
  • battiti cardiaci rapidi o irregulari
  • disconfort stomacu chì si sente indigestione
  • mancanza di fiatu, chì pò lascià vi a sensazione di ùn avè abbastanza aria, ancu quandu site ripusatu
  • vertigini o sintimu chì andarè à spassighjà
  • sbuccendu in un sudore fretu

Hè impurtante di ricurdà, però, chì ogni attaccu di core hè diversu. I vostri sintomi ùn si adattanu micca à sta descrizione di taglierina di cookies. Fidatevi di i vostri istinti se pensate chì qualcosa ùn va micca.

Sintomi di un attaccu di core in donne

In l'ultimi decennii, i scienziati anu capitu chì i sintomi di attaccu di core ponu esse assai diversi per e donne chè per l'omi.


In u 2003, a rivista hà publicatu i risultati di un studiu multicentricu di 515 donne chì avianu avutu un attaccu di core. I sintomi ripurtati più spessu ùn anu micca inclusu u dolore di pettu. Invece, e donne anu segnalatu fatica insolita, disturbi di u sonnu è ansietà. Quasi u 80 per centu hà segnalatu di avè almenu un sintomu per più di un mese prima di u so attaccu di core.

I sintomi di attaccu di core in donne includenu:

  • fatigue insolita chì dura parechji ghjorni o stanchezza severa improvvisa
  • disturbi di u sonnu
  • ansietà
  • stupore
  • mancanza di fiatu
  • indigestione o dolore gasu
  • u spinu, a spalla o a gola
  • dulore à a mascella o dulore chì si sparghje finu à a vostra mascella
  • pressione o dolore in u centru di u vostru pettu, chì pò sparghje in u vostru bracciu

In una inchiesta di u 2012 publicata in a rivista Circulation, solu u 65 per centu di e donne anu dettu di chjamà u 911 s'elli pensavanu di pudè avè un attaccu di core.

Ancu sè ùn site micca sicuru, uttene assistenza d'urgenza subitu.

Basate a vostra decisione nantu à ciò chì si sente normale è anormale per voi. Se ùn avete micca sperimentatu sintomi cum'è questu prima, ùn esitate micca à uttene aiutu. Se ùn site micca d'accordu cù a cunclusione di u vostru duttore, uttene una seconda opinione.

Infartu di core in donne di più di 50 anni

E donne sperimentanu cambiamenti fisichi significativi versu l'età di 50 anni, l'età quandu parechje donne cumincianu à passà per a menopausa. Durante stu periodu di vita, i vostri livelli di l'ormone estrogenu cadenu. L'estrogenu si crede chì aiuta à prutege a salute di u vostru core. Dopu à a menopausa, cresce u risicu di attaccu di core.

Sfortunatamente, e donne chì sperimentanu un attaccu di core sò menu propensi à sopravvivere di l'omi.Dunque, diventa ancu più impurtante di stà cusciente di a salute di u vostru core dopu avè passatu a menopausa.

Ci sò sintomi addiziunali di un attaccu di core chì e donne di più di 50 anni puderanu sperimentà. Questi sintomi includenu:

  • dulore toracicu severu
  • dulore o disconfort in unu o i dui bracci, u spinu, u collu, a mascella o u stomacu
  • battiti cardiaci rapidi o irregulari
  • sudatu

Restate cuscenti di sti sintomi è pianificate cuntrolli regulari di salute cun u vostru duttore.

Sintomi di attaccu di core mutu

Un attaccu di core mutu hè cum'è qualsiasi altru attaccu di core, eccettu chì si faci senza i sintomi abituali. In altre parolle, ùn pudete mancu capì chì avete sperimentatu un attaccu di core.

In fatti, circadori di u Duke Medical Center di l'Università anu stimatu chì circa 200.000 Americani sperimentanu attacchi di core ogni annu senza mancu sapè. Sfurtunatamente, questi eventi causanu danni à u core è aumentanu u risicu di futuri attacchi.

L'attacchi di core mutu sò più cumuni trà e persone cun diabete è in quelli chì anu avutu attacchi di core precedenti.

I sintomi chì ponu indicà un attacu di core silenziu includenu:

  • un liggeru cunfortu in u vostru pettu, braccia, o mascella chì si ne và dopu à u riposu
  • mancanza di respiru è stancu facilmente
  • disturbi di u sonnu è fatica aumentata
  • dulore addominale o ardore di stomacu
  • clamminess pelle

Dopu avè un attaccu di core silenziu, pudete sperimentà più fatica chè prima o truvà chì l'eserciziu diventa più difficiule. Uttenite esami fisichi regulari per stà in cima à a vostra salute di u core. Se avete fattori di risicu cardiacu, parlate cù u vostru duttore per fà testi per verificà a situazione di u vostru core.

Pianificate cuntrolli regulari

Prughjettendu cuntrolli regulari è amparendu à ricunnosce i sintomi di un attaccu di core, pudete aiutà à calà u risicu di danni gravi à u core da un attaccu di core. Questu pò aumentà a vostra speranza di vita è benessere.

Selezziunà Amministrazione

Isotretinoin: ciò chì hè, per chì serve è effetti collaterali

Isotretinoin: ciò chì hè, per chì serve è effetti collaterali

I otretinoin hè un medicamentu indicatu per u trattamentu di e forme gravi di acne è condizioni di acne re i tenti à trattamenti precedenti, in i quali ò tati aduprati antibiotici ...
Sindrome di Pierre Robin

Sindrome di Pierre Robin

indrome di Pierre Robin, cunni ciutu ancu cum'è equenza di Pierre Robin, hè una malattia rara chì hè carattarizata da anomalie facciali cume una mandibula diminuita, una cadut...