Autore: Laura McKinney
Data Di Creazione: 2 Aprile 2021
Aghjurnamentu Di Data: 1 Nuvembre 2024
Anonim
Cume trattà cun emorroidi dopu a gravidanza - Salute
Cume trattà cun emorroidi dopu a gravidanza - Salute

Cuntenutu

Includemu prudutti chì pensemu utili per i nostri lettori. Se cumprate per mezu di ligami nantu à sta pagina, pudemu guadagnà una piccula cumissione. Eccu u nostru prucessu.

Chì sò l'emorroidi?

L'emorroidi sò vene gonfie in u vostru rettu o in a pelle chì circonda u vostru anus. Sò generalmente causati da una pressione aumentata nantu à u vostru rettu inferiore.

Quandu site incinta, u zitellu pone una pressione in più nantu à sta zona. Di conseguenza, l'emorroidi ponu sviluppà sia durante sia dopu a gravidanza. Sò soprattuttu cumuni dopu e partenze vaginali.

L'emorroidi ponu causà parechji sintomi, cumprese:

  • sanguinamentu durante i muvimenti intestinali
  • gonfiore
  • pruritu

Leghje per amparà di più nantu à l'emorroidi dopu a gravidanza è cumu gestisce li.

Si ne anderanu da soli?

L'emorroidi di solitu si ne vanu da per elli. Sicondu a so dimensione, a situazione è a gravità, questu pò piglià da qualchì ghjornu à parechje settimane.

In ocasioni, l'emorroidi formanu un coagulu di sangue doloroso. Questu hè cunnisciutu cum'è emorroidi trombosata. Mentre questi coaguli ùn sò micca periculosi, ponu esse estremamente dolorosi. Un duttore pò trattà stu tippu di emorroidi cù una procedura minimamente invasiva in ufficiu.


Inoltre, alcune emorroidi chì diventanu croniche, duranu parechji mesi o più. Cum'è emorroidi trombosate, queste ponu generalmente esse trattate da un duttore.

Cumu possu sbarrazzammi di mè per contu meiu?

A maiò parte di i casi di emorroidi risolvenu da soli, ma ci sò parechje cose chì pudete fà per accelerà u tempu di guarigione è riduce u disagiu.

Eccu uni pochi di rimedii naturali chì sò sicuri da aduprà durante a gravidanza è l'allattamentu:

  • Evite a tensione. A tensione durante un muvimentu intestinale mette più pressione nantu à a vostra zona rettale. Per dà ti tempu à guarisce, attenti à ùn spinghje, tense, o abbassatevi quandu site à pusà nantu à i bagni. Pruvate à lascià chì a gravità faci a maiò parte di u travagliu.
  • Aghjunghjite fibra à a vostra dieta. A fibra dietetica aiuta à addulcisce e vostre feci puru dendu ancu più quantità. Una dieta ricca di fibre pò aiutà à trattà è prevene a stinimentu, ciò chì face l'emorroidi peghju. L'alimenti ricchi di fibre includenu frutti, ligumi è cereali integrali.
  • Bei assai acqua. Stà idratatu aiuta ancu à prevene u stinimentu.
  • Mogliu a zona. Calmà u dolore è l'irritazione immergendu a zona in acqua calda di bagnu per 10 à 15 minuti, duie à trè volte à ghjornu. Pudete aduprà a vostra vasca o un bagnu di sitz.
  • Mantene a zona pulita. Mantene a vostra zona anale pulita aiutera à prevene ogni irritazione addizionale chì puderebbe impedisce u prucessu di guarigione. Risciacquà a zona cù acqua calda deve esse abbastanza.
  • Aduprate salviette inumidate. E salviette umide sò più dolce chè a carta igienica secca. Optate per salviette senza fragranza per evità ogni irritazione.
  • Applica un pacchettu fretu. Aduprate un pacchettu di ghiacciu pulitu o una compressa fredda per riduce u gonfiore dolorosu. Assicuratevi solu di avvolgelu in un asciugamanu o un pannu prima di mette lu direttamente nantu à a vostra pelle.

I medicazione è i supplementi d'attualità ponu ancu aiutà à trattà i sintomi di emorroidi. Sè site incinta o allattendu, parlate cù u vostru duttore prima di usà qualsiasi novu trattamentu senza prescrizione.


Questi trattamenti includenu:

  • Addolcitori di i sgabelli. L'addolcitori di e feci aiutanu à inumidisce e vostre feci in modu da pudè passà facilmente per l'intestini.
  • Supplementi di fibra. Sì l'aghjustamenti dietetichi ùn sò micca abbastanza, pudete cunsiderà piglià un supplementu di fibra. Queste sò in parechje forme, cumprese mischji di bevande. Sè vo site incinta o chì allattate, assicuratevi di parlà prima cù u vostru duttore.
  • Salviette medicate. E salviette medicate, chì spessu cuntenenu hamamelis, idrocortisone o lidocaina, ponu aiutà à alleviare prurito, dolore è infiammazione.
  • Creme emorroidi è suppositori. E creme emorroidi è i suppositori aiutanu à riduce u dolore è l'infiammazione sia esternamente sia internamente.

Devu vede un duttore?

Se sapete chì avete emorroidi, ùn ci hè bisognu di vede un duttore, a menu chì diventanu assai dolorosi o ùn sembrinu micca esse andati dopu qualchì settimana. Duvete ancu vede u vostru duttore se sente un pezzu duru intornu à u so ano, chì pò esse un emorroidi trombosatu.


Cercate assistenza medica d'urgenza se sperimentate un sanguinamentu anale incontrollabile.

U fondu

Ùn hè micca sfarente di sviluppà emorroidi durante o dopu a gravidanza, in particulare dopu à a consegna vaginale. A maiò parte di e emorroidi si schjariscenu da solu in poche settimane, ancu se alcune ponu stà per mesi.

Sì i rimedii casani, cum'è manghjà più fibre è bagnà l'area, ùn aiutanu micca o e vostre emorroidi ùn parenu micca esse megliu, seguitate cù u vostru duttore per trattamentu supplementu.

Leghje Oghje

Schernu streptococcu

Schernu streptococcu

Un chermu treptococcu hè un te t per rilevà u treptococcu di u gruppu A. tu tipu di batteri hè a cau a più cumuna di trep gola.U te t richiede un tampone di gola. U tampone hè...
Idralazina

Idralazina

Hydralazine hè adupratu per trattà a pre ione alta. Hydralazine hè in una cla a di medicazione chjamata va odilatatori. Funziona rila endu i va i anguini in modo chì u angue po a c...