Cumu piglià l'ibiscus in capsule di perdita di pesu
Cuntenutu
- Cumu piglià e capsule di hibiscus
- Perchè l'ibiscu vi aiuta à perde u pesu
- Possibili effetti collaterali
- Contraindicazioni
I capsule di Hibiscus devenu esse presi 1 à 2 volte à ghjornu per assicurà i migliori risultati di perdita di pesu. A parte medicinale di l'ibiscu hè u fiore seccu, chì pò esse cunsumatu in forma di tè o in capsule, è pò esse acquistatu in i negozi di alimenti sanitari, in farmacia di manipulazione è in alcuni supermercati. Sì avete preferitu, vedi cumu preparà u tè di hibiscus.
Tuttavia, u megliu modu per aduprà a pianta hè in forma di capsule, chì garantisce l'ingestione di a dosa esatta di a pianta, rendendu più faciule l'adattazione di u trattamentu. Ancu se a dosa tossica hè assai alta è, dunque, u risicu di aduprà stu supplementu hè bassu, hè sempre cunsigliatu di cunsultà un erboristu prima di aduprà l'ibiscu per perdere pesu.
U nome scientificu di sta pianta hè Hibiscus sabdariffa, essendu popularmente cunnisciutu cum'è hibiscus, caruru-sour, vinagreira o okra-purple. Oltre à aiutà cù a perdita di pesu, hè ancu ampiamente adupratu in u trattamentu di a pressione sanguigna alta, u colesterolu, e malatie di u fegatu, u diabete è a prevenzione di l'anzianu prematuru.
Cumu piglià e capsule di hibiscus
Sicondu parechji studii, a dosa ideale di hibiscus hè di 500 à 1000 mg per ghjornu, secondu a cuncentrazione di cumposti, in particulare antocianini, in l'estrazzione. Cusì, si consiglia di piglià:
- Hibiscus 1%: 1000 mg o 2 volte 500 mg, per ghjornu;
- Hibiscus 2%: 500 mg à ghjornu.
Tuttavia, hè sempre cunsigliatu di cunsultà un erboristu o di leghje l'istruzzioni nantu à l'imballu di e capsule di ibisco.
Perchè l'ibiscu vi aiuta à perde u pesu
Hibiscus cuntene parechji cumpunenti chì aiutanu à a perdita di pesu cum'è antocianine, fenoli è flavonoidi. Questi cumpunenti aiutanu à regulà i geni implicati in u metabolismu lipidicu è prevenu ancu l'ipertrofia adipocita, riducendu a dimensione di e cellule di grassu.
Oltre à aiutà a perdita di pesu, l'ibiscu aiuta ancu à abbassà i trigliceridi è i livelli di colesterolu in u sangue. Hè ancu assai riccu in antiossidanti è perciò lotta contr'à i radicali liberi, impedendu l'invichimentu prematuru di e cellule.
Possibili effetti collaterali
I capsule di Hibiscus ponu causà nausea, disconfort intestinale è diarrea, soprattuttu se ingeriti in dosi superiori à quelle indicate. Per assicurà l'usu sicuru di l'ibiscus, duvete evità di cunsumà più di 2g di capsule d'ibiscus per ghjornu.
Contraindicazioni
Capsule hibiscus hè contraindicatu per e persone cun malatie cardiache, bassa pressione sanguigna, donne incinte o chì allattanu. Inoltre, si deve ancu evità quandu si sottupone trattamentu cù anticoagulanti.