Autore: Louise Ward
Data Di Creazione: 10 Febbraiu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 20 Nuvembre 2024
Anonim
FILMUL JLP: Am Supravietuit 1.000 Zile In Minecraft Hardcore Si Asta S-a Intamplat
Video: FILMUL JLP: Am Supravietuit 1.000 Zile In Minecraft Hardcore Si Asta S-a Intamplat

Cuntenutu

Eccu ciò chì ci sbagliaimu nantu à a "faccia" di i disordini alimentari. È perchè pò esse cusì periculosu.

Food for Thought hè una colonna chì esplora vari aspetti di l'alimentu disordinatu è di a recuperazione. L'avucatu è scrittore Brittany Ladin cronaca di e so propie sperienze mentre critica i nostri racconti culturali intornu à i disordini alimentari.

Salute è benessere toccanu ognunu di noi in modu diversu. Questa hè a storia di una persona.

Quandu avia 14 anni, aghju smessu di manghjà.

Aviu passatu un annu traumaticu chì m'hà lasciatu sente interamente fora di cuntrollu. Restringe l'alimentu hè diventatu rapidamente un modu per annullà a mo depressione è l'ansietà è distrae mi da u mo traumu. Ùn puderia micca cuntrullà ciò chì m'hè accadutu - {textend} ma puderia cuntrullà ciò chì aghju messu in bocca.


Aghju avutu a furtuna di uttene aiutu quandu aghju toccu. Aghju avutu accessu à risorse è supportu da prufessiunali medichi è a mo famiglia. Eppuru, aghju sempre luttatu per 7 anni.

Durante quellu tempu, parechji di i mo cari ùn anu mai induvinatu chì a totalità di a mo esistenza sia stata spesa à teme, teme, ossessionà si è dispiacè l'alimentu.

Queste sò e persone chì aghju passatu u tempu cù - {textend} chì aghju manghjatu i pasti, sò andati in viaghju cun, aghju spartutu i secreti. Ùn era micca colpa soia. U prublema hè chì a nostra comprensione culturale di i disordini alimentari hè estremamente limitata, è i mo cari ùn sapianu micca cosa circà ... o chì duverebbenu circà qualcosa.

Ci sò uni pochi di motivi forti chì u mo disordine alimentariu (ED) hè statu scupertu per tantu tempu:

Ùn eru mai scheletricamente magru

Chì ci vene in mente quandu si sente u disordine alimentariu?

Parechje persone figuranu una donna estremamente magra, giovane, bianca, cisgender. Questa hè a faccia di ED chì i media ci anu dimustratu - {textend} eppuru, ED influenzanu l'individui di tutte e classi socioeconomichi, tutte e razze, è tutte l'identità di genere.


Aghjustu principalmente a fattura per quella "faccia" di ED - {textend} Sò una donna bianca di classe media cisgender. U mo tipu di corpu naturale hè magru. È mentre aghju persu 20 sterline durante a mo battaglia cù l'anorexia, è mi paria malsana paragunatu à u statu naturale di u mo corpu, ùn paria micca "malatu" per a maiò parte di a ghjente.

Sì qualcosa, mi pareva chì eru "in forma" - {textend} è era spessu dumandatu nantu à a mo rutina di allenamentu.

U nostru cuncettu ristrettu di ciò chì "pare" un ED hè incredibilmente dannosu. A rappresentanza attuale di ED in i media dice à a sucietà chì e persone di culore, l'omi è e generazioni più vechje ùn sò micca affettate. Questu limita l'accessu à e risorse è pò ancu esse periculosu per a vita.

U modu di parlà di u mo corpu è di a mo relazione cù l'alimentu era cunsideratu normale

Cunsiderate queste statistiche:

  • Sicondu l'Associazione Naziunale di u disordine di l'alimentazione (NEDA), circa 30 milioni di persone in i Stati Uniti sò stimati à vive cun un disordine alimentariu in un certu puntu di a so vita.
  • Sicondu un sundagiu, a maiurità di e donne americane - {textend} intornu à u 75 per centu - {textend} appruvanu "penseri malsani, sentimenti o cumpurtamenti in relazione cù l'alimentu o u so corpu".
  • E ricerche anu trovu chì i zitelli di 8 anni volenu esse più magri o sò preoccupati per a so maghjina di corpu.
  • L'adulescenti è i masci chì sò cunsiderati in sovrappesu anu un risicu più altu di cumplicazioni è un diagnosticu rimandatu.

U fattu hè chì e mo abitudine alimentarie è u linguaghju dannosu chì aghju usatu per discrive u mo corpu ùn sò micca stati cunsiderati anormali.


Tutti i mo amichi vulianu esse più magri, parlavanu disprezzantamente di i so corpi, è seguitavanu diete di moda prima di eventi cum'è u ballu - {textend} è a maiò parte d'elli ùn anu sviluppatu disordini alimentari.

Dopu avè cresciutu in California meridionale fora di Los Angeles, u veganisimu era assai pupulare. Aghju adupratu sta tendenza per piattà e mo restrizioni, è cum'è scusa per evità a maiò parte di l'alimenti. Aghju decisu chì eru veganu mentre facia un campeghju cù un gruppu di ghjovani, induve ùn ci era praticamente micca opzioni vegane.

Per a mo ED, questu era un modu cunveniente per evità chì l'alimenti sò serviti è attribuisce à una scelta di vita. A ghjente l'applaudirà, invece di alzà un sopracciglia.

L'ortorexia ùn hè ancu cunsiderata cum'è un disordine alimentariu ufficiale, è a maiò parte di a ghjente ùn ne sà

Dopu à circa 4 anni di lotta cù l'anorexia nervosa, forse u disordine alimentariu u più notu, aghju sviluppatu ortoressia. A differenza di l'anoressia, chì si concentra nantu à limità l'ingestione di alimenti, l'ortoressia hè descritta cum'è limitante di l'alimenti chì ùn sò micca cunsiderati "puliti" o "sani".

Implica penseri ossessivi, compulsivi intornu à a qualità è u valore nutrizionale di l'alimentu chì manghjate. (Ancu se l'ortorexia ùn hè attualmente ricunnisciuta da u DSM-5, hè stata inventata in u 2007).

Aghju manghjatu una quantità regulare di cibu - {textend} 3 pranzi à u ghjornu è stuzzichini. Aghju persu un pocu di pesu, ma micca quant'è aghju persu in a mo battaglia cù l'anorexia. Questa era una bestia completamente nova chì stavu affruntendu, è ùn sapia mancu chì esistia ... chì, in un certu modu, hà resu più difficiule da superà.

Aghju pensatu chì, finu à quandu facia l'azione di manghjà, eru "recuperatu".

In realtà, eru miserabile. Mi ne staria tardu pianificendu i mo pasti è spuntini ghjorni in anticipu. Aviu avutu difficultà à manghjà fora, perchè ùn avia micca u cuntrollu di ciò chì andava in u mo cibu. Aviu a paura di manghjà u listessu cibu duie volte in un ghjornu, è manghjava solu carboidrati una volta à u ghjornu.

Mi sò ritiratu da a maiò parte di i mo circoli suciali perchè tanti eventi è piani sociali implicavanu cibu, è esse presentatu cun un piattu chì ùn aghju micca preparatu mi hà causatu una quantità immensa di ansietà. Finalmente, sò diventatu malnutritu.

Eru imbarazzatu

Parechje persone chì ùn sò micca state affette da manghjà disordinatu anu un momentu difficiule per capisce perchè quelli chì campanu cù ED ùn "manghjanu solu".

Ciò chì ùn capiscenu micca hè chì l'ED ùn sò guasi mai in realtà nantu à l'alimentu stessu - {textend} L'ED sò un metudu per cuntrullà, annudisce, affrontà o trasfurmà emozioni. Aviu paura chì a ghjente sbagliassi a mo malatia mentale per a vanità, allora l'aghju piattata. Quelli chì aghju cunfidatu ùn anu pussutu capisce cumu l'alimentu avia ripresu a mo vita.

Eru ancu nervosu chì a ghjente ùn mi credessi - {textend} soprattuttu chì ùn eru mai scheletricamente magru. Quandu aghju parlatu à e persone di a mo ED, anu guasi sempre reagitu in scossa - {textend} è l'odiu. Mi hà fattu dumandà se eru veramente malatu (eru).

U takeaway

U scopu di sparte a mo storia ùn hè micca di fà chì qualchissia intornu à mè si senta male per ùn avè nutatu u dulore in cui eru. Ùn hè micca di vergugnà à nimu per u so modu di reazione, o di dumandassi perchè mi sentu solu in tantu u mo viaghju.

Hè per indicà i difetti in e nostre discussioni intornu è a comprensione di l'ED, solu raschendu a superficie di un aspettu di a mo esperienza.

Spergu chì, continuendu à sparte a mo storia è criticà a nostra narrativa societale di ED, pudemu abbandunà l'ipotesi chì restringenu e persone da valutà e so proprie relazioni cù l'alimentu, è cercanu aiutu in quantu hè necessariu.

L'ED affetta à tutti è a ripresa deve esse per tutti. Se qualchissia vi confida nantu à l'alimentazione, criditelu - {textend} ùn importa micca a so misura di jeans o l'abitudini alimentari.

Fate un sforzu attivu per parlà cun amore cù u vostru corpu, soprattuttu davanti à e generazioni più ghjovane. Lanciate a nuzione chì l'alimenti sò o "boni" o "cattivi", è rifiutate a cultura di a dieta tossica. Rende insolitu chì qualcunu si stessi à morre di fame - {textend} è offre aiutu sè avete rimarcatu chì qualcosa pare off.

Brittany hè un scrittore è editore basatu in San Francisco. Hè passiunata per a cuscenza è a recuperazione di l'alimentu disordinatu, chì dirige un gruppu di supportu. In u so tempu liberu, ella ossessiona u so misgiu è esse strana. Attualmente travaglia cum'è editore suciale di Healthline. Pudete truvà a so prospera in Instagram è fallendu in Twitter (seriamente, hà cum'è 20 seguitori).

Populari

A sordità ùn hè micca una "Minaccia" per a Salute. Ableism hè

A sordità ùn hè micca una "Minaccia" per a Salute. Ableism hè

A ordità hè tata "ligata" à e cundizioni cum'è a depre ione è a demenza. Ma hè veramente?Cumu vedemu chì u mondu forma quale ceglimu di e e - {textend}...
Tuttu ciò chì avete bisognu di sapè per avè un ochju protesicu

Tuttu ciò chì avete bisognu di sapè per avè un ochju protesicu

Fatti velociPudete mette u to ochju prote icu durante e vo tre attività d'ogni ghjornu, cumpre e du ce, è durante port cum'è u chì è a nuata.Pudete empre pienghje pur...