5 Rimedi in Casa per Aiutà à Calmà a Pella Scurcata
Cuntenutu
- Chì causa a scruccuneria?
- Rimedi casalinghi per a pelle scruccunata
- 1. Aloe vera
- 2. Vaselina
- 3. Oliu di coccu
- 4. Cornstarch
- 5. Burru di karité
- Sicurezza
- Chì altri trattamenti ponu aiutà?
- Chì pudete fà per prevene u schifeghju?
- Prudutti anti-scruccuneria
- U fondu
Includemu prudutti chì pensemu utili per i nostri lettori. Se cumprate per mezu di ligami nantu à sta pagina, pudemu guadagnà una piccula cumissione. Eccu u nostru prucessu.
U fracassu accade quandu a pelle si strofina inseme è a frizione provoca rossi, irritazioni è disconfort.
I spazii cumuni per a pelle sfregata includenu e cosce interne, ascelle, natiche, inguine, è ancu i capezzoli. A volte, a pelle scacciata pò esse cusì irritata chì i duttori a chjamanu frizzione di frizione.
A bona nutizia hè chì ùn avete micca da lascià chì a pelle sciappata ti fala. In questu articulu, daremu un ochju à cinque semplici rimedii casani chì ponu aiutà à alleviare u dolore è l'inconfortu di a pelle sfregata.
Chì causa a scruccuneria?
Ancu se a vostra pelle hè dura è vi pò prutege da parechje cose, si pò rompe se hè troppu travagliu. A frizione ripetuta, soprattuttu quandu cumbinata cù umidità, pò dà una pelle sfregata. Alcune di e cause più cumuni includenu e seguenti:
- Purtendu pesu in più. Un eccessu di pesu in e cosce, i bracci, o l'addome pò aumentà u risicu di a pelle chì si sfrega contr'à sè stessu è chì cause irritazioni.
- Allattamentu. E mamme chì allattanu spessu sperimentanu sfregature di a pelle per via di l'umidità nantu à i capezzoli cumposta cù u purtamentu di un braccialettu infermieru.
- Corsu. A sciappatura tende à esse cumuna cù i corridori à distanza per via di u muvimentu ripetitivu di a corsa, cumbinata cù a pelle sudata è u vestitu chì frotta nantu à a pelle.
- Bicicletta. Quandu e cosce è e natiche si frottenu ripetutamente contr'à un sedile di bicicletta, pò causà a pelle à u frastornu.
- Abbigliamento strettu. I vestiti troppu stretti, cum'è un bracciu eccessivamente strettu o biancheria intima, ponu sfregassi ripetutamente nantu à a vostra pelle è causà scruccuneria.
- Pannolini. A scruccuneria pò influenzà ancu i zitelli. I pannolini chì sò troppu chjuchi, bagnati o stretti ponu causà sfregature di a pelle.
Quessi sò solu uni pochi di esempi di cume a pelle si pò arrubà. Qualchese cumbinazione di umidità è di a to pelle chì si sfrega contr'à qualcosa pò causà scruccuneria.
Rimedi casalinghi per a pelle scruccunata
Hè impurtante micca d'ignurà a pelle scruccunata. A pelle infiammata, carica di umidità, pò purtà à una infezzione di a pelle se ùn hè trattata.
U primu passu per trattà a pelle sfregata hè di pulisce a zona cun un lavu delicatu di u corpu è acqua tiepida. Patate a pelle secca, è lasciate chì l'area sfrenata aria fora per uni pochi di minuti prima di applicà unu di i seguenti rimedii casani.
1. Aloe vera
L'Aloe vera hè una succulenta chì hà una longa storia di esse aduprata à scopi medicinali. U gelu chjaru chì si trova in e so foglie hè statu adupratu dapoi seculi per calmà è curà a pelle brusgiata è altre ferite superficiali.
Pò dinò aiutà à riduce l'irritazione è l'infiammazione causate da u schifeghju.
Se avete una pianta d'aloe in casa, pudete rompe una foglia, sprime u gelu è applicallu nantu à a vostra pelle. Pudete ancu cumprà foglie di aloe vera in alcuni alimentarii naturali.
Se ùn pudete micca truvà foglie d'aloe vera o ùn vulete micca estrarre u gelu stessu, pudete cumprà gel d'aloe vera in una farmacia o in linea.
2. Vaselina
Sicondu e ricerche publicate in u British Journal of Sports Medicine, l'applicazione di vaselina à a pelle sfregata pò aiutà à riduce ulteriori irritazioni.
Perchè furnisce una superficia scivolosa è ùn hè micca assorbita rapidamente in a pelle, a vaselina pò ancu aiutà à prevene i sfregamenti.
E creme cù ossidu di zincu sò ancu efficaci per bluccà l'umidità è prevene u schifeghju.
3. Oliu di coccu
hà dimustratu chì l'oliu di coccu pò riduce l'infiammazione, aiutà cù a guarigione di e ferite, è tumbà i batteri nantu à a pelle. Dab una piccula quantità di oliu di coccu per aiutà à calmarà qualsiasi zona di pelle sfregata.
Ancu se l'oliu di coccu pò aiutà à guarisce a pelle cruda, irritata, ùn pò micca restà nantu à a pelle per longu. Ciò li rende inefficace per prevene u schifeghju.
4. Cornstarch
A fécula di mais hà a capacità di assorbe umidità in più da a pelle è di riduce a prurite. Pò dinò creà una sensazione di seta nantu à a pelle chì pò aiutà à prevene ulteriori attriti è irritazioni.
L'amidone di mais pò esse adupratu in alternativa à e polveri di talcu, chì anu suscitatu qualchì preoccupazione per via di u so pussibile ligame cù u cancheru.
5. Burru di karité
U burru di karité hè una lozione ricca in acidi grassi è pò aiutà à addulcisce è nutre a pelle. Sicondu a, hà ancu pruprietà antiinfiammatorie chì ponu aiutà à prumove a guarigione di a pelle.
Sicurezza
Questi rimedii sò tipicamente sicuri da applicà à a pelle moderatamente sfregata. Tuttavia, se a vostra pelle hà vesciche o ferite aperte, hè megliu lascialli liberi di pulveri o di lozioni finu à chì a pelle sia guarita per formà una barriera protettiva.
L'unica eccezione à questu hè a vaselina. Applica à a ferita finu à chì guarisce, è mantene a zona cuperta cun una fascia.
Chì altri trattamenti ponu aiutà?
Sì i rimedii casani ùn aiutanu micca, o sè vulete un trattamentu più forte, pudete aduprà una crema topica di corticosteroidi. Pudete cumprà queste creme d'attualità in a maiò parte di e drogherie.
Parlate cù u vostru duttore se ùn site micca sicuru chì tipu di crema hè adattatu per voi.
Chì pudete fà per prevene u schifeghju?
Per aiutà à prevene chì a vostra pelle si sfracessi, pudete:
- Applica balsami o creme à e zone proposte à u fracassu. Gelatina di petroliu, ossidu di zincu, o altri balsami o creme anti-scruccuneria (vede e raccomandazioni di i prudutti sottu) ponu aiutà à prutege a vostra pelle da l'attritu di movimenti ripetitivi.
- Purtate copre protettive o scudi di capezzoli. Ch'ella sia per mamme chì allattanu o per corridori à distanza, queste coperture protettive ponu riduce a frizione di i capezzoli durante a corsa.
- Purtate shorts di prutezzione. Leggings o pantaloncini di bicicletta ponu impedisce a pelle di strufinassi contr'à ella. Sti pantaloncini sò generalmente fatti di materiali elastici soffici chì ponu riduce a frizione.
- Passà à u pannolinu più grande. Per i chjuchi, aduprà un pannolinu di dimensioni leggermente più grande o applicà u pannolinu più liberamente pò riduce a sfregatura di a pelle. Inoltre, cambià spessu u pannoliu quandu hè imbruttatu riduce i sfregamenti è l'eruzione cutanea.
Prudutti anti-scruccuneria
Sè site propensu à a pelle scruccunata, pudete vulete cunsiderà aduprà un gel o crema anti-scruccuneria per prutege a vostra pelle. Pudete ancu aduprà sti prudutti per riduce a frizione mentre a vostra pelle sfregata guarisce. Alcuni prudutti chì funzionanu bè includenu:
- Body Glide Balsamo Anti-Chafe Originale. Fattu da ingredienti derivati da e piante, pudete applicà stu balsamu micca grassu ogni ghjornu à qualsiasi zona propensa à sciappassi.
- Chamois Butt’r Crema Anti-Chafe Originale. Sviluppata da un ciclistu, sta crema anti-scruccuneria hè a preferita da l'atleti. Contene ingredienti cum'è lanolina, glicerina è oliu minerale chì ponu riduce a frizione.
- Squirrel's Nut Butter All-Natural Anti-Chafe Salve. Questa salve utilizza butters naturali di noce per riduce l'attritu di a pelle. Contene ancu oliu di vitamina E per aiutà à tene a pelle dolce.
U fondu
A pelle sfregata hè un prublema cumunu causatu da frizzioni ripetitive chì ponu scumpartà a pelle è causà rossi, irritazioni, infiammazioni è fastidiu.
E creme corticosteroide tematiche ponu aiutà à calà a pelle sfregata, cume parechji rimedii casani, cum'è aloe vera, oliu di coccu, burro di karitè, amidone di granu, ossidu di zincu è vaselina.
Sì a vostra pelle scruccunata ùn migliurà micca cù rimedii casani o creme senza ricetta, assicuratevi di seguità cù u vostru duttore.