Autore: Monica Porter
Data Di Creazione: 16 Marzu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 26 Sittembre 2024
Anonim
Cosa hè u Periodu di Luna di Miele in Diabete di Tipu 1? - Salute
Cosa hè u Periodu di Luna di Miele in Diabete di Tipu 1? - Salute

Cuntenutu

Tutti sperimentanu questu?

U "periodu di luna di miele" hè una fase chì alcune persone cun diabete di tip 1 sperimentanu pocu dopu esse diagnosticati. Durante questu tempu, una persona cun diabete pare migliorà è pò solu bisognu di quantità minime di insulina.

Alcune persone sperimentanu ancu livelli normali o quasi normali di zuccherinu in sangue senza piglià insulina. Questu accade perchè u vostru pancreas face sempre qualchì insulina per aiutà à cuntrullà u zuccherinu in sangue.

Micca tutti cù u diabete di tipu 1 anu un periodu di luna di miele, è avè unu ùn significa micca chì u diabete sia guaritu. Ùn ci hè micca una cura per u diabete, è un periodu di luna di miele hè solu temporariu.

Quantu dura u periodu di luna di miele?

U periodu di luna di miele di tutti hè diversu, è ùn ci hè micca un calendariu stabilitu per quandu principia è finisce. A maiò parte di e persone notanu i so effetti pocu dopu esse diagnosticati. A fase pò durà settimane, mesi, o ancu anni.

U periodu di luna di miele accade solu dopu avè ricevutu a prima diagnosi di diabete di tip 1. I vostri bisogni di insulina ponu cambià per tutta a vostra vita, ma ùn averete micca un altru periodu di luna di miele.


Questu hè chì cù u diabete di tip 1, u vostru sistema immunitariu distrugge e cellule chì producenu insulina in u vostru pancreas. Durante a fase di luna di miele, e cellule rimanenti continuanu à pruduce insulina. Una volta chì e cellule morenu, u vostru pancreas ùn pò micca cumincià à fà abbastanza insulina di novu.

Cumu seranu i mo livelli di zuccheru in sangue?

Durante u periodu di luna di miele, pudete uttene livelli normali o guasi normali di zuccheru in sangue pigliendu solu quantità minime d'insulina. Puderete ancu avè bassi livelli di zuccheru perchè stai ancu fabricendu qualchì insulina è aduprendu insulina ancu.

I livelli di zuccheru in sangue destinati per parechji adulti cun diabete sò:

[Pruduzione: Inserisce u tavulinu

A1C

<7 per centu

A1C quandu hè segnalatu cum'è eAG

154 milligrammi / decilitru (mg / dL)

glucosiu in plasma preprandiale, o prima di inizià un pastu

80 à 130 mg / dL

glucosiu plasmaticu postprandiale, o una à duie ore dopu l'iniziu di un pastu


Meno di 180 mg / dL

]

I vostri intervalli di destinazione ponu esse ligeramente diversi secondu i vostri bisogni specifici.

Se avete recentemente scuntratu questi scopi di zuccheru in sangue cù poca o nisuna insulina, ma chì cumincia à accade menu spessu, puderia esse un segnu chì u vostru periodu di luna di miele finisce. Parlate cù u vostru duttore nantu à i prossimi passi.

Devu piglià insulina?

Ùn smette micca di piglià insulina da sola durante u vostru periodu di luna di miele. Invece, parlate cù u vostru duttore nantu à quale aghjustamenti pudete avè bisognu di fà in a vostra rutina di insulina.

Alcuni scienziati credenu chì continuà à piglià insulina durante u periodu di luna di miele puderia aiutà à mantene più longu l'ultime cellule chì producenu insulina.

Durante u periodu di luna di miele, hè impurtante truvà un equilibriu in a vostra assunzione di insulina. Piglia troppu pò causà ipoglicemia, è piglià troppu pocu pò fà cresce u risicu di cetoacidosi diabetica.

U vostru duttore pò aiutà à truvà quellu equilibriu iniziale è riagisce a vostra rutina mentre u vostru periodu di luna di miele cambia o finisce.


Possu allargà l'effetti di a fase di luna di miele?

U vostru zuccherinu in sangue hè spessu più faciule da cuntrullà durante u periodu di luna di miele. Per via di questu, alcune persone cercanu di allargà a fase di luna di miele.

Hè pussibule una dieta senza glutine puderia aiutà à allargà a fase di luna di miele. in Danimarca hà realizatu un studiu di casu di un zitellu cù diabete di tipu 1 chì ùn avia micca a malatia celiaca.

Dopu cinque settimane di piglià l'insulina è manghjatu una dieta senza restrizioni, u zitellu hè entratu in una fase di luna di miele è ùn hà più necessariu insulina. Trè settimane dopu, passò à una dieta senza glutine.

U studiu finì 20 mesi dopu à u diagnosticu di u zitellu. À questu tempu, manghjava sempre una dieta senza glutine è ùn avia ancu bisognu d'insulina ogni ghjornu. I ricercatori anu suggeritu chì a dieta senza glutine, chì anu chjamatu "sicura è senza effetti collaterali", hà aiutatu à allungà u periodu di luna di miele.

Addiziunali sustene l'usu di una dieta senza glutine per disordini autoimmuni cum'è a diabetes di tip 1, dunque una dieta à longu andà senza glutine pò esse benefica ancu oltre u periodu di luna di miele. Più ricerca hè necessaria per cunfirmà quantu sta dieta hè efficace.

Altru chì piglià suplementi di vitamina D puderia aiutà u periodu di luna di miele à durà più.

Circadori brasiliani anu realizatu un studiu di 18 mesi nantu à 38 persone cun diabetes di tip 1. A metà di i participanti hà ricevutu un supplementu cutidianu di vitamina D-3, è u restu hè statu datu un placebo.

I ricercatori anu trovu chì i participanti chì piglianu vitamina D-3 anu sperimentatu una diminuzione più lenta di e cellule chì producenu insulina in u pancreas. Questu pò aiutà à allargà u periodu di luna di miele.

Cuntinuà à piglià l'insulina per tuttu u periodu di luna di miele pò ancu aiutà à prulungallu. Se site interessatu à allargà a fase, parlate cù u vostru duttore nantu à cumu si pò pruvà à ottene questu.

Chì succede dopu a fase di luna di miele?

U periodu di luna di miele finisce quandu u vostru pancreas ùn pò più pruduce abbastanza insulina per mantene in o vicinu à a vostra gamma di zuccheru in sangue. Duvete cumincià à piglià più insulina per entrà in a gamma normale.

U vostru duttore pò aiutà à adattà a vostra rutina di insulina per risponde à i vostri bisogni post-luna di miele. Dopu un periodu di transizione, i vostri livelli di zuccheru in sangue si devenu stabilizà un pocu. A stu puntu, averete menu cambiamenti di ghjornu in ghjornu in a vostra rutina di insulina.

Avà chì piglierete più insulina ogni ghjornu, hè un bonu tempu per parlà cù u vostru duttore nantu à e vostre opzioni d'iniezione. Un modu cumunu per piglià l'insulina hè di aduprà una siringa. Hè l'opzione di più prezzu, è a maiò parte di e cumpagnie d'assicuranza copre e siringhe.

Un'altra opzione hè aduprà una penna per insulina. Alcune penne sò riempite d'insulina. Altri pò avè bisognu di inserisce una cartuccia d'insulina. Per aduprà una, chjamate a dosa curretta nantu à a penna è injectate insulina attraversu una agulla, cum'è cù una siringa.

Una terza opzione di consegna hè una pompa di insulina, chì hè un picculu dispositivu computerizatu chì pare un beeper. Una pompa furnisce un flussu stabile d'insulina per tutta a ghjurnata, più una surghjente in più à i pasti. Questu pò aiutà à evità oscillazioni improvvise in i vostri livelli di zuccheru in sangue.

Una pompa à insulina hè u metudu più cumplicatu di iniezione di insulina, ma pò ancu aiutà à avè un modu di vita più flessibile.

Dopu chì u periodu di luna di miele finisce, duverete piglià insulina ogni ghjornu di a vostra vita. Hè impurtante di truvà un metudu di consegna chì vi sentite cunfortu è chì si adatta à i vostri bisogni è stile di vita. U vostru duttore pò aiutà à decide chì opzione hè megliu per voi.

5 Cose Da Fà Oghje Per Campà Megliu Cù Diabete di Tipu 1

A Nostra Recomandazione

Spasmi di Colon

Spasmi di Colon

Includemu prudutti chì pen emu utili per i no tri lettori. e cumprate per mezu di ligami nantu à ta pagina, pudemu guadagnà una piccula cumi ione. Eccu u no tru pruce u. PanoramicaUn pa...
Cumu uttene una scheggia di vetru fora di u vostru pede

Cumu uttene una scheggia di vetru fora di u vostru pede

Un plinter in u vo tru pede ùn hè micca divertente. Pò cau à dolore, oprattuttu quandu i mette pe u nantu à u pede cù a chegge. Di più preoccupazione, però, h&#...