Autore: Louise Ward
Data Di Creazione: 11 Febbraiu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 3 Nuvembre 2024
Anonim
Perchè Alcune Persone Si Arruinanu Prima di u Periodu? - Salute
Perchè Alcune Persone Si Arruinanu Prima di u Periodu? - Salute

Cuntenutu

Hè nurmale?

Se ùn avete micca dighjà, pruvate à lascià andà ogni nuzione di vergogna o di vergogna.

Sentì vi suscitatu sessualmente in i ghjorni precedenti à u vostru periodu hè perfettamente normale - sì u sperimentate ogni mese o ogni tantu.

In fattu, una quantità di studii anu truvatu un aumentu di u desideriu sessuale vicinu à u tempu di l'ovulazione. (Questu hè circa duie settimane prima di u vostru periodu inizia.)

Sfurtunatamente, ci sò poche ricerche nantu à quante persone sentenu una crescita di libido prima di menstruà. Sappiate solu chì di sicuru ùn site micca solu.

Perchè accade questu?

Onestamente, nimu a sà veramente - ma ci sò una mansa di teorie.

L'ormoni sò pensati per ghjucà un grande rolu. I vostri livelli di estrogeni è testosterone aumentanu durante l'ovulazione, putenzialmente scatenendu un aumento di libido.


Sicondu i sperti, stu cuncettu hà un sensu tutale.

L'ovulazione hè u mumentu di alta fertilità, è i nostri corpi sò suppostamente biologicamente cablati per procreare.

Unisce i dui, è pudete vede perchè pudete vulete avè più sessu.

Ma, cum'è alcune persone si sentenu cornea diritta prima di u so periodu, ùn hè micca l'unica teoria. Eccu uni pochi di più.

Ci hè un risicu di gravidanza ridutta prima di a menstruazione

A probabilità più alta di stà incinta vene da u sessu vaginale unu à dui ghjorni prima di l'ovulazione.

Avè sessu pene-vaginale in i ghjorni ghjustu nanzu à u vostru periodu riduce dunque abbastanza u risicu di gravidanza.

Basta cunnosce questu pò incuraghjà a ghjente à sente più cornea.

Tuttavia, hè impurtante ricurdà chì cuncepisce in questu mumentu hè ancu pussibule. Pigliate precauzioni, se ne necessariu.

U scaricamentu pre-periodu pò aumentà a sensibilità

Durante u ciclu menstruale, hè nurmale di custattà a secrezione vaginale.

Prima di u vostru periodu, tende à esse biancu è pienu di cellule chì sò state sparghje da u vostru corpu. In altri tempi, pò pare chjaru.


Una quantità aumentata di scaricamentu pò risultà in più lubrificazione, permettendu à l'area genitale di sentasi più sensibile.

Per alcuni, chì pò purtà à sentimenti di eccitazione.

U gonfiore pre-periodu pò mette pressione in u vostru puntu G.

Parechje persone sperimentanu gonfiori in u periodu previstu di u so periodu.

Alcune ricerche suggerenu chì i cambiamenti in i livelli di estrogeni è progesterone ponu causà ritenzione d'acqua.

Ancu se a sensazione di gonfiamentu resultante pò esse scomoda, pò ancu mette pressione nantu à u vostru puntu G se situatu in a regione pelvica. È a pressione pò fà chì u puntu G si senti estremamente sensibile.

In fattu, tutta l'area intornu à a vostra vulva pò sperimentà un sintimu simile quandu u vostru uteru in espansione pressa nantu à e terminazioni nervose in a zona.

U sessu pò aiutà à allevà i sintomi PMS

U sindrome premenstruale (PMS) inizia trà 5 è 11 ghjorni prima di a menstruazione. I sintomi vanu da crampi è fatica à cravings alimentari è acne.

Avè un orgasmu hè cunnisciutu per allevà i sintomi fisicamente dolorosi liberendu endorfine chì aumentanu l'umore.


Ùn sò solu crampi chì sò affettati positivamente.

Sicondu un studiu di u 2013, e migraine - un altru sintomu chì pò affaccà intornu à u tempu di u vostru periodu - sò stati trovati parzialmente o cumpletamente allevati dopu l'attività sessuale.

Pudete esse incinta se avete sessu vaginale?

Ùn hè micca pussibule di fà sessu pene-vaginale ghjustu prima di u vostru periodu è di stà incinta. Ma hè assai improbabile.

U tempu chì site u più fertili dipende da quandu ovulate. Cumu l'accennatu in precedenza, questu hè di solitu circa 14 ghjorni prima di l'iniziu di u vostru periodu.

Ma questu vale solu se u vostru ciclu menstruale dura per i "tipici" 28 ghjorni.

Alcuni cicli di persone ponu durà solu 21 ghjorni è altri sò stati cunnisciuti per ghjunghje intornu à 35 ghjorni.

A gravidanza accadrà solu durante o in pochi ghjorni prima di u tempu di l'ovulazione.

Hè perchè un ovu sopravviverà solu per circa 24 ore dopu a so liberazione, è i spermi rimarranu vivi solu in u corpu per un massimu di cinque ghjorni.

Se ùn vulete micca stà incinta, hè sempre una bona idea di aduprà una forma di cuntrollu di a nascita. Solu per esse in bona parte.

Avè u sessu vaginale penetrativu induce u vostru periodu?

Questu causa sempre qualchì cunfusione. Ma in poche parole, l'attività sessuale pò fà cumincià u vostru periodu.

Tuttavia, questu hè probabile chì accada solu sì site solu per inizià u vostru periodu. Questu significa in un ghjornu o dui.

Cumu accade hè un pocu misteru. Si pensa chì l'ormoni truvati in u seminu ponu ammollisce u cervice, incuraghjendu a menstruazione.

Una altra teoria riguarda e cuntrazzioni vaginali durante l'attività sessuale. Quandu queste si ferma è a vagina si rilassa, u revestimentu uterinu pò cumincià à sparghje.

Cumu pudete riduce a probabilità di - o preparassi per - sanguinamentu durante u sessu?

Sì avete un sessu penetrativu vicinu à u principiu di u vostru periodu, pudete filtrà solu una piccula quantità di sangue, s'ellu ci hè.

Eccu alcuni consiglii per aiutà à preparà per pussibule sanguinamentu durante u sessu.

  • Purtate una tazza o un cappellu. Unepochi di disegni muderni piglianu simultaneamente sangue è permettenu a penetrazione. Assicuratevi solu quellu chì aduprate rientra in quella categoria.
  • Posa un asciugamanu di culore scuru nantu à u lettu. Sè vo site inchietu di macchjà i vostri linzoli, un asciugamanu impregnera ogni fugida. In alternativa, fà sessu in qualchì locu chì sia più faciule da pulisce, cum'è una duscia o un bagnu.
  • Aduprate un preservativu. Questu ùn impedisce micca e grande fughe, ma impedirà qualsiasi STI non diagnosticate da esse trasmesse trà voi è u vostru cumpagnu. In più, prutegerà da a gravidanza.
  • Cumunicà cù u vostru cumpagnu. Parlate cun elli di qualsiasi preoccupazioni chì avete prima. Una volta chì site falatu, mantenite i canali di cumunicazione aperti. Ùn àbbia paura di dumandà un cambiamentu di ritimu o di pusizione, o di piantà, se necessariu.
  • Piglia un pocu di lubrificante. Sè site in una parte di u ciclu menstruale chì richiede un pocu di lubrificazione in più, sceglite un lubrificante à base d'acqua. Non solu hè questu a scelta migliore per i preservativi, ma ridurrà ancu ogni attritu durante u rapportu penile-vaginale o u sessu digitale.
  • Ùn portate, in alcuna circustanza, un tampone. Pudete pensà chì questu hè u modu evidenti per fermà u flussu di sangue, ma pò facilmente esse spintu sempre più in voi, chì richiede una visita à un duttore.

E se vulete solu masturbarsi?

A parte u fattu chì un orgasmu pò incuraghjà a menstruazione, ùn ci hè evidenza chì suggerisce chì a masturbazione induce un periodu.

Se vulete preparà si per un putenziale spotting di sangue, cunsiderate ciò chì seguita:

  • Mantene un asciugamanu o asciugamani bagnati vicinu.
  • Purtate una cuppa menstruale, micca un tampone, per raccoglie sangue.
  • Focus on stimulazione clitorisale sè ùn vulete micca penetrà.
  • Pulite tutti i ghjoculi prima è dopu per prevene a diffusione di infezioni.

U fondu

Sensazione di cornea in qualunque puntu durante u ciclu mestruale hè cumpletamente nurmale. Dunque sì site settimane o ghjorni luntanu da u vostru periodu o in mezu, ùn abbiate paura d'esse sessualmente attivi.

Posti Populari

Cumu u vostru Allenamentu Rinforza i Vostri Ossi

Cumu u vostru Allenamentu Rinforza i Vostri Ossi

Puderete pen à à e vo tre o e chì ùn i movenu micca o cambianu a ai, oprattuttu una volta finitu di cre ce. Ma ò più dinamichi di ciò chì pen ate. i adattanu &#...
Diabete è Salute di u Fegatu: Cunsiglii per Riduce u Risicu di Malatie di u Fegatu

Diabete è Salute di u Fegatu: Cunsiglii per Riduce u Risicu di Malatie di u Fegatu

U diabete di tippu 2 hè una malattia cronica chì affetta cume u vo tru corpu metabolizza u zuccheru. Accade quandu u vo tru corpu diventa re i tente à l'in ulina. Chi tu pò pur...