Autore: Lewis Jackson
Data Di Creazione: 8 Maghju 2021
Aghjurnamentu Di Data: 16 Nuvembre 2024
Anonim
Thorium: An energy solution - THORIUM REMIX 2011
Video: Thorium: An energy solution - THORIUM REMIX 2011

Cuntenutu

Panoramica

Fà un tuffu in una vasca calda pò esse u modu supremu per rilassassi. L'acqua calda hè cunnisciuta per calmà i musculi. I bagni caldi sò ancu cuncepiti per più di una persona, cusì u bagnu pò esse una grande opportunità per passà un pocu di tempu cù u vostru cumpagnu o amichi.

Durante a gravidanza, invece, e vasche calde devenu esse aduprate cun prudenza o micca.

A temperatura di l'acqua in a vasca calda ùn deve mai superà. Sedendu in acqua calda pò alzà facilmente a temperatura di u corpu, chì pò causà prublemi di salute per voi è u vostru zitellu in via di sviluppu.

Ci sò prublemi impurtanti assuciati à l'usu di i bagni caldi in gravidanza. U cunsensu generale hè chì devenu esse aduprati solu cù cura è per quantità limitate di tempu, se in tuttu.

Temperatura di l'acqua di a vasca calda è u vostru corpu

Pusà in un corpu d'acqua chì hè più caldu cà a temperatura di u vostru corpu hà da alzà a vostra temperatura, ch'ellu si tratti di un bagnu, di sorgenti d'acqua calda, o di una vasca calda.


Durante a gravidanza, a temperatura di u vostru corpu ùn deve micca cresce sopra à 102,2 ° F (39 ° C). Chì pò accade facilmente se passate più di 10 minuti in una vasca calda cù una temperatura di l'acqua di 104 ° F (40 ° C).

Questa precauzione hè particularmente impurtante durante u primu trimestru quandu una crescita di a temperatura pò causà difetti di nascita, cum'è difetti di u cervellu è di a medula spinale.

Un studiu di u 2006 publicatu in hà trovu chì una lieve esposizione prima chì l'embrione sia impiantata in l'utru è una esposizione più severa durante u primu trimestru puderebbe causà vari difetti di nascita è ancu perdita di gravidanza.

Un picculu 2011 hà indicatu risichi pussibuli assuciati à l'usu di a vasca calda, soprattuttu durante u primu trimestru. Hè una bona idea di parlà cù u vostru duttore prima di usà una tina calda in a prima gravidanza.

Germi di a vasca calda

I germi sò un'altra preoccupazione in relazione cù l'usu di una vasca calda in gravidanza. U picculu corpu caldu è chjucu pò esse un terrenu di ripruduzzione per batteri dannosi. Ma un mantenimentu regulare è un monitoru custante ponu aiutà à assicurà chì a chimica di l'acqua sia currettamente equilibrata.


Se tenete a vasca calda, assicuratevi di aduprà u disinfettante currettu è pruvà l'acqua cù strisce d'acqua di piscina. I livelli di cloru libaru devenu esse, è se si usa bromu, trà. U pH deve esse trà.

Se ùn possedite micca a vasca calda ma vulete una certa tranquillità, testate l'acqua o dumandate à u gestore di u locu di assicurà chì l'acqua sia pruvata regolarmente.

Eccu alcune dumande standard chì pudete dumandà mentre aduprate una vasca calda chì ùn avete micca adupratu prima:

  • Quante ghjente u solitu aduprà?
  • Quante volte l'acqua hè rimpiazzata?
  • A vasca calda hè servita da un tecnicu di serviziu cun esperienza per a vasca calda?
  • L'acqua hè pruvata duie volte à ghjornu cù strisce di piscina?
  • U filtru hè rimpiazzatu regularmente?
  • À chì temperatura l'acqua hè tenuta riscaldata?

Aduprà e vasche calde in modu sicuru durante a gravidanza

Sè site in u vostru primu trimestre, u cunsigliu generale hè di evità a vasca calda. Ancu se tenite u tempu à menu di 10 minuti, pò esse periculosu per u vostru futuru zitellu. U corpu di ognunu hè diversu, allora pudete truvà voi troppu surriscaldatu prima di ciò previstu.


Per u nome di u vostru zitellu, saltate u bagnu durante i primi trè mesi. Invece, pigliate a vostra buttiglia d'acqua o un altu vetru d'acqua di limonu è immersa i pedi. Averete ancu bisognu di mantene u tempu chì fate questu limitatu.

Sè vo site passatu u primu trimestru è vulete aduprà a tina calda dopu avè ottenutu l'appruvazione di u vostru duttore, eccu cumu stà sicura:

  • Aduprate a vasca per micca più di 10 minuti à a volta è permettenu assai rinfreschi trà e sessioni.
  • Se i ghjetti d'acqua calda sò accesi, pusate nantu à u latu oppostu induve a temperatura di l'acqua hè leggermente più bassa.
  • Se ti senti sudatu, esci da a vasca subitu è ​​rinfriscati.
  • Pruvate à mantene u to pettu sopra l'acqua se hè pussibule. Hè ancu megliu à pusà induve solu a vostra mità bassa hè in l'acqua calda.
  • Se smette di sudà o sperimentate qualsiasi tipu di cunfortu cum'è vertigini o nausea, esce subitu è ​​survegliate a vostra situazione per assicurassi chì u vostru corpu ritorni à a normalità.
  • Ùn aduprate micca a vasca calda se avete a frebba.

Sè site trà amichi o cù membri di a famiglia è prontu à aduprà a vasca calda, dumandate s'elli serianu disposti à fà calà a temperatura. Mentre hè sempre bellu è caldu, una temperatura più bassa riduce considerevolmente u risicu di surriscaldamentu.

Alternative sicure à i bagni caldi durante a gravidanza

Una alternativa più sicura à una vasca calda durante a gravidanza hè un bagnu caldu regulare. Questu pò furnisce i vantaghji di calmà l'acqua calda, ma senza i rischi.

A prudenza di ùn bagnassi in acqua assai calda hè sempre valida, allora tenite a temperatura calda ma micca calda. Cum'è in u casu di e vasche calde, tenite bè idratatu è esce appena avete a sperienza di qualsiasi segnu di disconfort.

Assicuratevi puru di prevene u sciddicamentu: U vostru sensu di equilibriu sarà sottumessu à qualchì aghjustamentu durante u tempu chì site incinta, in particulare in u secondu è u terzu trimestru.

Pudete pruvà à scambià una bagnera per un pede impregnatu mentre godite una tazza di tè. Mentre solu una parte di u vostru corpu hè esposta à l'acqua calda, pudete sempre godere di un tempu rilassante senza tutti i rischi.

Purtà si

Evite aduprà una vasca calda durante u primu trimestru o sè avete a frebba. Se decidite aduprà una vasca calda durante a gravidanza, pigliate precauzioni è assicuratevi di bagnassi per un tempu limitatu.

Fighjate bè a vostra temperatura è u vostru benessere generale. Uttenite sempre l'OK di u vostru duttore prima di aduprà a vasca calda durante a gravidanza.

Q:

Ci sò e vasche calde periculose per tutta a gravidanza, o solu in u primu trimestru?

Paciente anonimu

A:

I bagni caldi sò probabilmente i più periculosi durante u primu trimestre, chì e parti fetali sò fatte (organogenesi) durante stu periodu. Questu hè u mumentu chì u zitellu hè più suscettibile à difetti di nascita. Aduprà u sensu cumunu durante a gravidanza hè sempre a cosa intelligente. Ùn mai avè a temperatura sopra è ùn stà mai troppu. Mantene a vasca pulita è disinfettata. L'usu di queste linee guida deve mantene un livellu adeguatu di sicurezza.

Michael Weber, MDAnswers rapprisentanu l'opinioni di i nostri esperti medichi. Tuttu u cuntenutu hè strettamente informativu è ùn deve micca esse cunsideratu cunsigliu medicu.

Pubblicazioni Interessanti

Iniezione di Rituximab

Iniezione di Rituximab

L'iniezione di Rituximab, l'iniezione di rituximab-abb , è l'iniezione di rituximab-pvvr ò medicazione biologica (medicazione fatta da organi mi viventi). L'iniezione bio imi...
Phenelzine

Phenelzine

Un picculu numeru di zitelli, adole centi è ghjovani adulti (finu à l'età di 24 anni) chì anu pigliatu antidepre ivi ('elevatori d'umore') cume a fenelzina durante ...