Urina calda: Ciò chì duvete sapè
Cuntenutu
- Sintomi di urina calda
- Quandu a vostra urina hè più calda di u normale
- Quandu vede un duttore per urina calda
- U fondu
Perchè l'urina hè calda?
L'urina hè a manera chì u vostru corpu espelle l'acqua in eccessu, sali è altri cumposti. I reni sò incaricati di regulà i bilanci di fluidi è elettroliti in u corpu.
Quandu sentenu eccessu di fluidi è cumposti, li liberanu. Finu à quì, l'urina hè guardata in a vescica di una persona. Questu face l'urina a stessa temperatura chì u corpu stessu.
Sintomi di urina calda
L'urina hè tipicamente uguale à a temperatura di u corpu di una persona. In media, questu hè 98.6˚F (37˚C). Alcune persone anu variazioni normali di temperatura chì ponu esse leggermente più calde o leggermente più fresche di questu. L'urina mantene generalmente a so temperatura fora di u corpu per circa quattru minuti.
Se avete mai avutu una analisi di urina, pudete avè nutatu chì a vostra urina si senti calda in a cuppa di mostra. Questu hè chì a vostra urina hè a stessa temperatura chì u vostru corpu internu. Si senterà caldu postu chì a vostra temperatura esterna di u corpu hè spessu più fresca, per via di l'aria esterna.
Quandu a vostra urina hè più calda di u normale
Perchè l'urina hè a stessa temperatura chì u corpu stessu, ci ponu esse tempi quandu l'urina hè più calda di u normale. Questa pò accade quandu avete a frebba o avete ghjustu finitu un allenamentu.
Tipicamente, u corpu piglierà circa un'ora per vultà à a so temperatura abituale post-allenamentu.
Una donna incinta pò ancu avè urina chì hè più calda di u normale. Hè perchè a temperatura di u corpu di una donna cresce naturalmente durante a gravidanza per via di un metabolismu più veloce di u normale.
Quandu vede un duttore per urina calda
Esiste una differenza trà l'urina chì hè calda da una perspettiva di temperatura è l'urina chì si sente cum'è se brusgia quandu faci pipì. Stu sintumu hè cunnisciutu cum'è disuria.
Una sensazione di brusgiu puderia indicà a presenza di una infezzione di e vie urinarie (UTI). Altri sintomi associati à una UTI includenu:
- passendu solu piccule quantità d'urina, eppuru sintendu chì avete bisognu di urinare di più
- urina d'aspettu turbulente
- urina chì puzza forte, brutta, o tramindui
- urina tinta di sangue
- aumentata frequenza di urinazione
Una sensazione di brusgiu quandu si face pipì pò ancu esse un segnu d'infezzione di trasmissione sessuale (STI), cume chlamydia o gonorrea. Indipendentemente da a causa, ùn duverete micca ignurà i segni di disuria. Vede u vostru duttore se persiste oltre unu à dui viaghji di bagnu.
Se a vostra urina si sente calda mentre a passate, pudete piglià a temperatura di u vostru corpu cù un termometru. Se a temperatura di u vostru corpu hè aumentata - forse per via di malatie - a vostra urina pò ancu sentesi più calda.
Mentre si pò nurmalmente cuntrullà a frebba cun riduttori di frebba senza prescrizzione, vedi sempre u vostru duttore per e temperature di u corpu più grande di 103˚F (39˚C) in adulti. I medichi consideranu questu una febbre di alta qualità.
Inoltre, se una frebba di 101˚F (38˚C) o più dura più di 10 à 14 ghjorni, vedi u vostru duttore.
U fondu
L'urina calda hè di solitu un riflessu di a temperatura di u core di u vostru corpu. Sè site caldu per via di frebba, eserciziu fisicu, o in un clima più caldu, hè pussibule chì a vostra urina sia calda ancu.
Se l'urinazione hè accumpagnata da una sensazione di brusgiatura o altri segni di una UTI, vedi u vostru duttore.