Demistificendu u Bong, Un mitu à a volta
Cuntenutu
- Cumu travaglianu?
- Sò veramente megliu per i vostri pulmoni?
- Allora, dicite chì sò dannosi?
- Sò veramente più brutti di un sedile di toilette?
- U fondu
I bong, chì pudete ancu cunnosce per termini slang cum'è bubbler, binger, o billy, sò tubi d'acqua aduprati per fumà cannabis.
Sò dapoi seculi è seculi. Si dice chì a parolla bong hè venuta da a parola tailandese "baung" per un tubu di bambù adupratu per fumà erbaccia.
I bong d'oghje parenu assai più cumplicati cà un semplice tubu di bambù, ma tutti scendenu à u listessu prucessu di basa.
Leghjite puru per amparà di più nantu à u funziunamentu di i bong è perchè, à u cuntrariu di a tradizione, ùn sò micca veramente megliu per i vostri pulmoni cà altri metudi di fumà.
Cumu travaglianu?
I Bong sò in tutte e forme è dimensioni. Alcune sò assai basiche cù solu una ciotola è una camera. Altri sò opere d'arte culurite, bocche.
À a fine di a ghjurnata, facenu tutti basicamente a stessa cosa: filtrà è rinfriscà u fumu chì vene da a marijuana in fiamma.
I Bongs generalmente presentanu una piccula ciotola chì cuntene erbaccia secca. Quandu accendite l'erbaccia, brucia. Intantu, mentre inalate, l'acqua in u fondu di e bolle di bong (o percolate, se vulete ottene tecnicu). U fumu cresce versu l'acqua è dopu in a camera prima di entre in bocca è pulmoni.
Sò veramente megliu per i vostri pulmoni?
Se cercate un toke più lisciu, un bong vi darà solu paragunatu à fumà erbaccia rotulata in carta.
Cum'è previstu, l'acqua in un bong elimina u calore seccu chì uttene da una articulazione. L'effettu hè spessu descrittu cum'è più frescu, cremosu è lisciu piuttostu cà duru.
Stu effettu pò esse ingannatore, però.
Mentre u fume più liscia puderia sente megliu nantu à i vostri pulmoni, site sempre fumendu. È quellu fumu hè sempre in pienu i vostri pulmoni (risparmieremu a cunferenza per quessa hè una gattiva nutizia per a vostra salute).
Benintesa, una piccula quantità di e cose male pò esse filtrata. Ma ùn basta micca à fà una grande differenza.
Iè, questu significa chì tutte quelle storie nantu à i bong chì sò u modu "più sicuru" per fumà sò largamente basati nantu à a scienza di i puzzicheghji.
Finu à avà, a securità di u bong hè stata abbastanza bassa nant'à a lista di e priorità quandu si tratta di ricerca medica. Ma cume a cannabis diventa legale in più zone, questu puderia cambià.
Allora, dicite chì sò dannosi?
Iè, scusate.
Sicondu l'è l'altre urganisazione sanitarie, u fumu hè dannosu per a salute pulmonare, indipendentemente da ciò chì fumate per via di i carcinogeni liberati da a combustione di materiali.
Fumà marijuana, sia via doobie o bong, pò dannà i tessuti pulmonari è causà cicatrici è danni à i vostri picculi vasi sanguini.
A tendenza à inspirà prufundamente è trattene u fiatu quandu si fumeghja u puttachju significa chì site spessu espostu à più catrame per fiatu. In più, i bong sò basicamente un modu per uttene più fumu in i vostri pulmoni puru rendendu ancu quellu fumu più piacevule da inalà.
Tutti questi aspetti facenu più faciule di esagerà quandu si usa un bong.
Un altru risicu da tene à mente hè legatu à l'usu di bong di plastica. I plastichi chì cuntenenu chimichi cum'è BPA è ftalati sò stati ligati à effetti avversi nantu à a salute, cumpresu u cancer.
Rischi per a salute di u Bong da parte, secondu u locu induve site è e leggi lucali, avè un bong cù marijuana o ancu solu qualchì residu puderia mette in acqua calda legale.
E ricerche mostranu ancu chì i fumatori solu di marijuana anu più visite mediche relative à e cundizioni respiratorie chè i non fumatori, indipendentemente da u metudu adupratu per inalà u fumu.
Sò veramente più brutti di un sedile di toilette?
Ci hè una idea chì flutte in linea chì i bong sò più brutti di i sedi di toilette. Mentre ùn pudemu micca truvà l'studiu da questu picculu infurmazione hè venutu (probabilmente perchè ùn esiste micca), suscita un bonu puntu.
Ci sò stati in realtà segnalazioni di casi chì e persone chì piglianu a tuberculosi pulmonaria partendu un bong. Ancu s'ellu ùn sparte micca, l'usu di un bong pò ancu mette in risicu di disordini pulmonari, cumprese infezioni pulmonari minacciose per a vita.
Per esempiu, detalla un omu chì hà sviluppatu pneumonia necrotizante da l'usu di u bong. Questa hè una cundizione seria chì causa a morte permanente di i tessuti pulmonari.
I duttori anu determinatu ch'ellu hà inalatu acqua in aerosol contaminata da un bong di vetru "filtratu". E culture è i tamponi da u bong è u paziente anu cunfirmatu chì i batteri sò venuti da u bong.
U fondu
Un bong pò rinfrescà è filtrà a fumaccia per dà un toccu più lisciu chì si sente menu duru di ciò chì uttenite da una articulazione laminata, ma ùn vi prutege micca da i risichi per a salute di fumà.
Se avete statu adupratu regularmente un bong, pò esse u tempu di mette qualchi belli fiori in ellu è lasciarla per ritirassi nantu à una libreria.
Se avete da aduprà cannabis per scopi recreativi o medicinali, l'esperti cunsiglianu di cunsiderà un altru mezu per entrà in u vostru corpu.
Alcune alternative, secondu i vostri bisogni è bisogni, sò spray CBD, capsule, olii è alimenti, cum'è gomme.