Cumu sò andatu da 3 Miles à 13.1 in 7 Settimane
Cuntenutu
Per dì la bè, a corsa ùn hè mai stata a mo tuta forte. Un mese fà, u più luntanu ch'e aghju mai scappatu era in un locu circa trè chilometri. Ùn aghju mai vistu u puntu, o piacè, in un longu jog. In fattu, una volta aghju prisintatu un argumentu convincente per una allergia à u sport per evità una corsa cù un fidanzatu. (In relazione: Ci sò Alcuni Tipi di Corpi Non Costruiti per Funziunà?)
Allora, quandu aghju dettu à i mo amichi è à a famiglia chì avissi da participà à a SeaWheeze Half Marathon di Lululemon in Vancouver u mese passatu, e reazzioni eranu comprensibilmente cunfuse. Certi eranu francamente maleducati: "Ùn corre micca. Ùn pudete micca fà què".
Eppuru, a preparazione era eccitante: L'acquistu di scarpe da ginnastica currette, a ricerca di piani di furmazione per i principianti, parlendu cù i culleghi di e so prime sperienze di corsa, è l'acquistu di cartoni d'acqua di coccu diventavanu passatempi. Ma mentre l'attrezzatura si accatastava, aghju avutu menu da mostrà quandu si tratta di furmazione attuale.
Sapiu chì era a furmazione supposta parè (sapete, un mischju di corse più corte, allenamentu di forza, è lunghe corse, crescendu lentamente u chilometramentu), ma e settimane chì precedenu a corsa consistevanu in realtà di un chilometru o dui dopu u travagliu, dopu andendu in lettu (in a mo difesa, un viaghju di duie ore significava chì di solitu ùn principiava mancu à correre finu à 9 ore). Sò statu scuragiatu da una mancanza di prugressu - ancu u megliu Vere Casalinghe maratone nantu à u treadmill TV ùn pudia micca spingermi oltre i mo limiti. (Assuciatu: Pianu di Formazione di 10 Settimane per a Vostra Prima Mezza Maratona)
Cum'è un principiante (cun solu sette settimane per furmà), aghju cuminciatu à capisce u fattu chì forse I era in sopra a mo testa. Aghju decisu di ùn pruvà micca di eseguisce tuttu. U mo scopu: finisce simpliciamente.
In ultimamente, aghju ghjuntu à a marca di sei chilometri (una cumminazione di correre trè minuti è camminendu dui) nantu à u mo maledetto tapis roulant - una tappa incoraggiante, ma timida ancu di un 10K. Ma malgradu a data di SeaWheeze chì si avvicinava cum'è u mo pap smear annuale, u mo impegnu pianificatu hà facilitatu micca di mette in u sforzu. Una settimana prima di a corsa, aghju lanciatu l'asciugamano per scopi è decisu di lascià à u casu.
Dopu avè toccu in Vancouver, eru eccitatu: per l'esperienza è u magnificu paisaghju di Stanley Park-è aghju avutu a speranza di pudè passà per tutti i 13,1 chilometri senza imbarazzà o ferirmi. (Aviu avutu esse purtatu à a muntagna in a mo prima sperienza di sci à Vail.)
Eppuru, quandu a mo alarma hà sparatu à 5: 45 am u ghjornu di a corsa, aghju guasgi retrocedutu. ("Ùn possu micca fà solu è dicu chì l'aghju fattu? Quale saperà veramente?") I mo cumpagni di corsa eranu veterani di maratona cun strategie cumplesse per rompe i migliori persunali-anu scrittu i so tempi di migliu à u secondu nantu à e so mani è anu strofinatu a vaselina nantu à i so pedi. Aghju preparatu per u peghju.
Allora, avemu principiatu - è qualcosa hà cambiatu. I chilometri cumincianu à accumulassi. Mentre mi stava per caminari a mità di u tempu, in realtà ùn vulia micca piantà. L'energia di i fans-tutti da i drag queens à i paddleboarders fora in u Pacificu-è a splendida strada di caduta morta l'hanu resu completamente incomparabile à qualsiasi corsa in solitaria. In un certu modu, in un certu modu, eru in realtà avendu-osatu diceraghju-divertente. (Assuciatu: 4 Modi Inaspettati di Train per una Maratona)
A causa di a mancanza di marcatori di milla è di un orologio per dirmi quantu era andatu, aghju sempri cuntinuatu. Cume mi sentu vicinu à ghjunghje à u mo limitu, aghju dumandatu à un corridore vicinu à mè s'ellu sapia in chì milla eramu. Ella m'hà dettu 9.2. Cue: adrenalina. Cù solu quattru chilometri à manca - una in più di quantu avessi mai curtu appena settimane fà - aghju continuatu. Era una lotta. (Aghju in qualchì modu finitu cù blisters in quasi ogni toe.) È, à volte, aghju avutu à rallentà u mo passu. Ma correre attraversu a linea d'arrivu (eru veramente in corsa!) Era veramente eccitante, soprattuttu per quellu chì hà sempre flashback dolorosi da a prima volta ch'ella hè stata custretta à corre un chilometru in a classe di palestra.
Aghju sempre intesu i corridori predicà a magia di u ghjornu di a corsa, u parcorsu, i spettatori, è l'energia prisente à questi eventi. Credu chì ùn aghju mai veramente cridutu in questu. Ma per a prima volta, aghju pussutu veramente pruvà i mo cunfini. Per a prima volta, hà fattu sensu per mè.
A mo strategia di "ghjustu ala" ùn hè micca qualcosa chì avessi da appruvà. Ma hà travagliatu per mè. È da a volta di casa, mi sò trovu à affrontà ancu più sfide di fitness: Bootcamps? Esercizi di surf? Sò tutte l'arechje.
In più, quella zitella chì era una volta allergica à a corsa? Avà hè firmata per un 5K stu weekend.