Quantu dura un tatuu per guarisce cumpletamente?
Cuntenutu
- Quantu dura un tatuu per guarisce?
- Stadi curativi di tatuaggi
- Settimana 1
- Settimana 2
- Settimane 3 è 4
- Mesi 2 à 6
- Cumu riduce u tempu di guarigione
- Purtate crema solare
- Ùn turnate micca à fasciate dopu avè livatu u vestitu iniziale
- Pulite ogni ghjornu
- Dumandà unguentu
- Ùn scratchate o sceglite
- Evite i prudutti prufumati
- Ùn lasciate micca mullà
- Segni chì u vostru tatuu ùn guarisce micca bè
- Purtà si
Dopu avè pigliatu a decisione di fà un tatuu, sarete probabilmente bramosu di mustrallu, ma pò piglià più tempu di ciò chì pensate per guarì cumpletamente.
U prucessu di guariscenza si svolge in quattru tappe, è a durata di u tempu chì a ferita riprende pò varià secondu a dimensione di u tatuu, induve hè nantu à u vostru corpu, è e vostre abitudini.
Questu articulu entrerà in e fasi di guarigione di u tatuu, quantu dura, è qualsiasi segnu chì pò indicà chì u vostru tatuu ùn guarisce micca bè.
Quantu dura un tatuu per guarisce?
Dopu avè fattu un tatuu, u stratu esterno di a pelle (a parte chì pudete vede) guarirà tipicamente in 2 à 3 settimane. Mentre pò sembra è si sente guaritu, è pudete esse tentatu à rallentà a cura di u dopu, pò piglià finu à 6 mesi per chì a pelle sottu un tatuu guarisca veramente.
A pelle intornu à i tatuaggi più grandi piglia più tempu per ricuperà è certi fattori, cume a cugliera à e croste, micca idratante, rinuncendu à SPF, o aduprendu una lozione cù alcolu ponu rallentà u prucessu.
Stadi curativi di tatuaggi
In generale, e tappe di guarigione di u tatuu ponu esse divise in quattru fasi distinte, è a cura di u vostru tatuu cambia leggermente secondu u stadiu.
Settimana 1
A prima tappa dura da u ghjornu 1 à circa u ghjornu 6. U vostru novu tatuu serà fasciato per e prime ore, dopu à u quale hè cunsideratu una ferita aperta. U vostru corpu risponderà à e ferite, è pudete notà rossi, trasudazioni, lieve infiammazione o gonfiore, o una sensazione di brusgiatura.
Settimana 2
In questa tappa, pudete sperimentà prurito è sfaldatura. A pelle sfocata ùn hè nunda di primurassi - hè una risposta naturale, è l'inchiostru fermerà intattu, ancu s'ella pare chì una parte ne stia surtendu.
Pruvate à risiste à grattà o à coglie e croste. Un creme idratante raccomandatu da un tatuatore o da un duttore pò mantene a pelle intornu à u tatuu idratata, è pò allentà a prurite.
Settimane 3 è 4
U vostru tatuu pò cumincià à asciugà, è u pruritu deve passà. S'ellu ùn hè micca è u rossu persiste, puderia esse un primu segnu di un tatuu infettatu. U vostru tatuu pò parè menu vibrante di u previstu, ma hè perchè un stratu di pelle secca s'hè furmatu sopra.
Questu si esfolia naturalmente, rivelendu u tatuu vivu. Resistite à a voglia di coglie o grattà, chì puderia causà cicatrici.
Mesi 2 à 6
Pruritu è rossu duverebbenu esse calati da stu puntu, è u vostru tatuu pò parè pienu guaritu, ancu s'ellu hè intelligente di cuntinuà cù l'assistenza dopu. A cura à longu andà per un tatuu include rimanere idratati, purtassi SPF o vestiti protettivi da u sole, è mantene u tatuu pulitu.
Cumu riduce u tempu di guarigione
Ognunu vole chì u so tatuu guarischi rapidamente, ma a realità hè chì cum'è cù qualsiasi ferita, hà bisognu di tempu è di cura. Ci hè alcune cose chì pudete fà per accelerà u prucessu di guarigione.
Purtate crema solare
A luce solare pò fà smarisce u vostru tatuu, è i tatuaggi freschi sò specialmente sensibili à u sole. Copre u tatuu cù vestiti cum'è maniche lunghe o pantaloni o un pruduttu di cura di a pelle cù SPF.
Ùn turnate micca à fasciate dopu avè livatu u vestitu iniziale
U vostru tatuu hà bisognu à respirà, dunque una volta cacciatu u fasgiu uriginale - di solitu serà fasciato in plastica trasparente o involucru chirurgicu da l'artista - hè megliu ùn coprelu. L'involucrazione pò dà una umidità in più è una mancanza di ossigenu, chì pò causà una scabbia è una guarigione lenta.
Pulite ogni ghjornu
Duvete aduprà tiepiu - micca caldu, chì pò ferisce a pelle o apre i pori, pruvucendu l'inchiostru à tirà versu l'internu - è acqua sterile per pulisce u vostru tatuu almenu duie à trè volte à ghjornu.
Prima di cumincià, assicuratevi chì e vostre mani sianu pulite cù un sapone antibattericu. Dopu, spruzza l'acqua nantu à u tatuu, seguitate cù sapone senza fragranza è senza alcolu, è sia lasciate asciugà l'aria di u tatuu o asciugatelu cù un asciugamanu di carta pulitu.
Dumandà unguentu
U vostru tatuu hà bisognu d'aria per guarisce, dunque hè megliu saltà prudutti pesanti cum'è a vaselina, à menu chì ùn sia micca cunsigliatu specificamente da u vostru artista.
In i primi ghjorni, u vostru artistu cunsiglierà probabilmente di aduprà prudutti cù lanolina, petroliu, è vitamine A è D. Dopu qualchì ghjornu, puderete passà à una crema idratante più leggera, senza fragranza o ancu oliu di coccu puru.
Ùn scratchate o sceglite
A scavatura hè una parte sana di u prucessu di guarigione, ma a cugliera o u graffiu à a scab pò ritardà u prucessu di guarigione è pò influenzà l'integrità di u tatuu o resultà in cicatrici.
Evite i prudutti prufumati
Hè cruciale per evità lozioni è saponi prufumati nantu à u vostru tatuu, è sicondu induve si trova u vostru tatuu, pudete ancu vulè passà à shampoo, condizionatore è lavatu di u corpu senza prufume. E fragranze in i prudutti ponu causà una reazione quandu vene in cuntattu cù l'inchiostru di tatuu.
Ùn lasciate micca mullà
A parte da a poca quantità d'acqua sterile aduprata per pulisce u tatuu, evitate di bagnassi u tatuu in a duscia o in u bagnu, è definitivamente ùn bagna micca durante e prime 2 settimane.
Segni chì u vostru tatuu ùn guarisce micca bè
Hè impurtante cunnosce i segni chì u vostru tatuu ùn guarisce micca bè o hè statu infettatu. I sintomi di guariscenza impropia includenu:
- Febbra o brividi. A frebba pò indicà chì u vostru tatuu hè statu infettatu, è duvete vede subitu un duttore.
- Rossu prolungatu. Tutti i tatuaggi saranu un pocu rossi per uni pochi di ghjorni dopu a prucedura, ma se u rossu ùn cala, hè un segnu chì u vostru tatuu ùn guarisce micca bè.
- Trasmissione di fluidu. Se fluidu o pus hè sempre esce da u vostru tatuu dopu à 2 o 3 ghjorni, pò esse infettatu. Vede un duttore.
- Pelli gonfie, gonfie. Hè nurmale chì u tatuu sia alzatu per uni pochi di ghjorni, ma a pelle circundante ùn deve micca esse gonfia. Questu pò indicà chì site allergicu à l'inchiostru.
- Prurite severu o urticaria. I tatuaggi pruriginosi ponu ancu esse un segnu chì u vostru corpu hè allergicu à l'inchiostru. U pò accade subitu dopu, o quant'è parechji anni dopu avè fattu u tatuu.
- Cicatrici. U vostru tatuu scavarà perchè hè una ferita, ma un tatuu guaritu currettamente ùn deve micca cicatrisu. I segni di cicatrici includenu a pelle alzata, gonfia, rossu chì ùn si svanisce, culori distorti in u tatuu, o pelle incastunata.
Purtà si
Dopu avè un novu tatuu, u stratu esterno di a pelle apparirà tipicamente guaritu in 2 à 3 settimane. Tuttavia, u prucessu di guarigione pò piglià più di 6 mesi.
A cura dopu, chì include a pulizia di ogni ghjornu, unguentu, o creme idratante, duveria cuntinuà per almenu questu tempu per riduce u risicu di infezzione o altre complicazioni.