Quantu tempu ci vole à bolle u granu?
Cuntenutu
- Fate bollire u granu frescu per un tempu più cortu
- Sbuchjate vs.
- Fate bollire u granu ghjalatu più longu
- Cunsiderate a quantità
- U fondu
Se vi piace u granu perfettamente tenere, vi puderete dumandà per quantu tempu u ferite bollire.
A risposta dipende da a so freschezza è di dolcezza, è ancu s'ellu hè sempre nantu à u coghju, in a so buccia, o sbulicatu in i granelli.
Un eccessivu ebullizione pò comportà una trama sfumata spiacevule è riduce a so attività antioxidante ().
Questu articulu spiega quantu duvete bollire u granu per pruduce un muzzicone dente ma tenere.
Fate bollire u granu frescu per un tempu più cortu
Quandu bollite u granu frescu, cunsiderate a stagione. U granu u più frescu si ritrova à l'altura di l'estate, in particulare in i mercati agriculi.
Più hè dolce è frescu u granu, menu ci vole u tempu di bolle per via di u so più altu cuntenutu di umidità (2).
U granu pò esse cultivatu per favurisce i geni chì producenu nuclei più dolci. Stu tippu hè di solitu vendutu cum'è granu rinfurzatu da zuccheru o super dolce è circa trè volte più dolce di u so equivalente di zuccheru nurmale (2,).
In generale, u granu dolce è frescu ùn averà bisognu à bolle più di 5-10 minuti.
riassuntuU più frescu è dolce di u granu, menu tempu avete bisognu à bollire. U granu più frescu si trova à mezu estate.
Sbuchjate vs.
Un altru fattore chì affetta u tempu di coccia hè se u granu hè statu sbuchjulatu. U bolle in a so buccia pò piglià più tempu.
Per bollire u granu sbucciatu, immergelu in acqua bollente è fà coce per 10 minuti. Prima di caccià a buccia, aspittà chì l'arechje si rinfriscinu abbastanza per manighjà li o aduprà pinze. Noterete chì a buccia hè più faciule da caccià da una pignatta cotta chè una pignatta cruda.
S'ellu ùn hè sbuchjulatu, mette l'arechje di granu in acqua bollente è cacciale dopu à 2-5 minuti, secondu a freschezza è a dolcezza. U tippu u più frescu, u più dolce, ùn durerà più di 2 minuti per bolle.
Un metudu alternativu implica di portà un bote d'acqua à ebullizione, spegne u calore, aghjunghjendu u granu sbuchjulatu è copre a pignatta. Eliminà dopu à 10 minuti. Questu pruducerà un morsu tenneru, ma dente.
riassuntu
U granu frescu, dolce è senza cusciottu cucerà u più veloce à circa 2-5 minuti. Quandu hè sbuchjulatu, bollire 10 minuti.
Fate bollire u granu ghjalatu più longu
Se avete un desideriu di granu in u muvimentu di l'invernu, puderete optà per a versione congelata. E varietà congelate sò ancu cunvenienti da aduprà in stufati è zuppe, o quandu ùn simu simpliciamente micca accessu à u granu frescu.
Inutile, i pomi congelati piglianu più tempu à bollire chè i so omologhi freschi. Aghjunghjeli à acqua bollente, calate u focu, è fate coce per circa 5-8 minuti.
I nucelli congelati, scuzzulati cucinanu più prestu. Aghjunghjite queste in acqua bollente è fate coce per 2-3 minuti o finu à chì sia tenera.
riassuntuU granu congelatu nantu à a pignatta averà bisognu di circa 5-8 minuti. I nucelli congelati, scuzzulati necessitanu solu 2-3 minuti.
Cunsiderate a quantità
Infine, cunsiderate quantu granu sarete bollente. Più si aghjunghje à un batch, più u tempu di ebullizione hè longu.
Generalmente, 4 arechje medie chì misuranu 6,8-7,5 pollici di lunghezza (17-19 cm) ciascuna necessitanu circa mezu gallone (1,9 litri) d'acqua in un grande pote per bollire ().
Se avete intenzione di fà assai granu, pensate à bolle in lotti.
Infine, aduprate acqua chjara o pocu addulcita invece di acqua salata quandu bollisce per evità indurisce i granelli.
riassuntuPiù u granu si face cucinà subitu, più u tempu di ebullizione hè longu. Quandu avete bisognu à cucinà assai pannocchie à a volta, cunsiderate di fà cusì in lotti.
U fondu
Quandu bollite u granu, cunsiderate a so freschezza è dolcezza, è ancu s'ellu hè congelatu o sbuchjulatu.
U granu frescu, dolce, senza sbuchjarà bolle u più veloce, mentre chì e tazzulette sbucciate o ghjalate piglieranu u più longu.
Sicondu questi fattori, u granu deve esse prontu à manghjà in 2-10 minuti.
Qualunque sia u tippu chì aduprate, resistite à a tentazione di salà l'acqua bollente, chì questu pò indurisce i grani.