Autore: Louise Ward
Data Di Creazione: 11 Febbraiu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 20 Nuvembre 2024
Anonim
Nu vei mai cumpăra din afară ❗ Această pâine de casă a făcut diferența față de pizza.
Video: Nu vei mai cumpăra din afară ❗ Această pâine de casă a făcut diferența față de pizza.

Cuntenutu

Site solu destinatu à avè 150 amichi. Allora ... è i social media?

Nimu ùn hè micca strangeru à immersione profonda in u foru di cunigliulu Facebook. Sapete u scenariu. Per mè, hè un marti sera è mi stacciu in lettu, scurrendu senza mente "appena un pocu", quandu una mez'ora dopu, ùn sò più vicinu à ripusassi. Cummenteraghju nantu à u postu di un amicu è dopu Facebook suggerisce di amicizia cù un anzianu cumpagnu di classe, ma invece di fà quessa, scorreraghju u so prufilu è ampareraghju l'ultimi anni di a so vita ... finu à chì veda un articulu chì mi mandi una spirale di ricerca è una sezione di cummentariu chì lascia u mo cervellu in iperdrive.

A matina dopu, mi svegliu sintendu sguttatu.

Forse a luce turchina chì illumina i nostri visi mentre scorremu tra i feed è l'amichi hè di colpa per disturbà u nostru ciclu di sonnu. Esse unrested pò spiegà a grogginess è irritabilità chì unu hà. O puderia esse qualcosa d'altru.


Forse, mentre ci dicemu chì simu in linea per stà cunnessi, stamu scunnisciendu senza sapella a nostra energia suciale per l'interazzione in persona. È se ogni simpaticu, core, è risposta chì demu à qualcunu nantu à Internet sia in realtà da toglie a nostra energia per amicizie offline?

Ci hè una capacità per amicizia, ancu in ligna

Mentre u nostru cervellu pò distingue trà chjachjarà in linea è interazione suciale in persona, hè improbabile chì avemu sviluppatu più - o un inseme separatu di - energia solu per l'usu di i media suciali. Ci hè un limitu per quante persone simu veramente in cuntattu è avemu l'energia per. Ciò significa ancu chì l'ore di notte passate à impegnassi in cunversazioni cù stranieri in linea ci toglie l'energia chì avemu da curà per e persone chì in realtà cunnoscemu offline.

"Sembra chì pudemu manighjà solu circa 150 amici, inclusi membri di a famiglia", dice R.I.M. Dunbar, PhD, prufessore in u Dipartimentu di Psicologia Sperimentale à l'Università di Oxford. Dice à Healthline chì questu "limite hè stabilitu da a dimensione di u nostru cervellu".


Sicondu Dunbar, questu hè unu di i dui vinculi chì determinanu quanti amichi avemu. Dunbar è altri circadori anu stabilitu questu effettuendu scans cerebrali, truvendu chì u numeru di amichi chì avemu, fora è in linea, hè in relazione cù a dimensione di u nostru neocortice, a parte di u cervellu chì gestisce e relazioni.

A seconda restrizione hè u tempu.

Sicondu i dati di GlobalWebIndex, a ghjente spende una media di più di duie ore à ghjornu nantu à e rete suciale è messageria in u 2017. Questa hè una meza ora di più cà in u 2012, è prubabile di cresce cù u tempu.

"U tempu chì investite in una relazione determina a forza di a relazione", dice Dunbar. Ma u studiu recente di Dunbar suggerisce chì ancu se i media suciali ci permettenu di "rompe u tettu di vetru" di mantene relazioni offline è avè rete sociali più grandi, ùn supera micca a nostra capacità naturale per amicizie.

Spessu, in u limitu di 150 avemu cerchi interni o strati chì richiedenu una certa quantità di interazione regulare per mantene l'amicizia. Ch'ella sia presa un caffè, o almenu avè qualchì tippu di cunversazione avanti è avanti. Pensate à u vostru cerculu suciale propiu è quantu di quelli amichi chì cunsiderate più vicinu di l'altri. Dunbar cunclude chì ogni cerchju richiede diverse quantità di impegnu è interazione.


Dice ch'ellu ci vole à interagisce "almenu una volta à a settimana per u core internu di cinque intimati, almenu una volta à u mese per u prossimu stratu di 15 migliori amichi, è almenu una volta à l'annu per u stratu principale di 150 'solu amichi. "" L'eccezzioni sò membri di a famiglia è parenti, chì necessitanu una interazione menu costante per mantene cunnessioni.

Allora chì accade se avete un amicu o seguitore numeru più grande di 150 nantu à e vostre rete suciale? Dunbar dice chì hè un numeru senza sensu. "Ci simu ingannati", spiega. "Pudete di sicuru scrivevi cum'è parechje persone chì vulete, ma questu ùn li face micca amici. Tuttu ciò chì femu hè di scrive persone chì normalmente penseriamu cum'è cunniscenze in u mondu fora di linea ".

Dunbar dice chì, cum'è noi in u mondu faccia a faccia, dedicemu a maiò parte di a nostra interazione nantu à i social media à e 15 persone più vicine à noi, cù circa 40 per centu di a nostra attenzione andendu à i nostri 5 besties è 60 per centu à i nostri 15. Questu ligame cù unu di i più antichi argumenti à favori di i media suciali: Ùn puderia micca allargà u numeru di vere amicizie, ma queste piattaforme ci ponu aiutà à mantene è à rinfurzà i nostri ligami impurtanti. "I media suciale furniscenu un modu assai efficace di mantene e vechje amicizie, allora ùn duveriamu micca pichjà", dice Dunbar.

Unu di i vantaghji di e social media hè di pudè impegnà in e tappe di e persone chì ùn campu micca vicinu. Pò esse un voyeur di tuttu, da mumenti preziosi à pranzi mundani, tuttu mentre andu nantu à a mo propria routine quotidiana. Ma cù a diversione, e mo alimentazioni sò ancu inundate di tituli è cummentari accesi da e mo cunnessioni è stranieri - hè inevitabile.

Ci sò cunsequenze per i vostri livelli di energia quandu participanu à i cumenti

Aduprà a vostra energia per una vasta interazione di i social media cù stranieri pò drenà e vostre risorse. Dopu l'elezzioni, aghju cunsideratu e rete suciale un'occasione per colmà a divisione pulitica. Aghju creatu ciò chì speru eranu posti pulitichi rispettosi nantu à i diritti di e donne è u cambiamentu climaticu. Hà fattu un colpu di ritornu quandu qualcunu mi hà barraccatu cù messaghji diretti scomodi, pruvucendu a mo adrenalina à alzà. Aviu avutu da dumandà dopu i mo prossimi passi.

Impegnà una risposta sana per mè è e mo amicizie?

U 2017 hè statu, senza dubbitu, unu di l'anni più salvatichi per l'impegnu in ligna, trasfurmendu e cunversazione URL in cunsequenze IRL (in a vita vera). Da un dibattitu murale, puliticu o eticu à e cunfessioni di #metoo, simu spessu in còllera o sintimu pressu per chjachjarà. Soprattuttu chì visi è voci più cunnisciuti si uniscenu à u latu oppostu. Ma à chì costu per noi stessi - è per l'altri?

"A ghjente si pò sente ubligata à sprime l'indignazione in ligna perchè riceve risposte pusitive per fà", dice M.J. Crockett, neuroscientist. In u so travagliu, ricerca cum'è e persone si esprimenu nantu à i social media è se a so empatia o cumpassione sò diverse in linea ch'è in persona. Un unicu like o cummentariu pò esse destinatu à affirmà opinioni, ma ponu ancu palla di neve è influenzà e vostre relazioni offline.

A squadra di ricerca di Facebook hà ancu fattu una quistione simile: e rete suciale sò bone o male per u nostru benessere? A so risposta era chì passà u tempu era male, ma interagisce attivamente era bonu. «Semplicemente trasmissione di l'aghjurnamenti di statutu ùn bastava; a ghjente hà avutu à interagisce unu à unu cù l'altri in a so rete ", David Ginsberg è Moira Burke, ricercatori in Facebook, riportanu da a so redazione. Dicenu chì "sparte missaghji, missaghji è cumenti cù amichi cari è ricurdendu l'interazzione passate - hè ligatu à migliuramenti in u benistà".

Ma chì succede quandu queste interazzione attive diventanu marciose? Ancu se ùn site micca amichevuli à qualcunu per una disputa, l'interazione - almenu - pò cambià e vostre impressioni cun e di elli.

In un articulu di Vanity Fair nantu à a fine di l'era di i media suciali, Nick Bilton hà scrittu: "Anni fà, un esecutivu di Facebook m'hà dettu chì a più grande ragione per a quale e persone ùn si amicheghjanu micca hè chì sò in disaccordu nantu à una questione. L'esecutivu hà dettu scherzosu: "Quale hè chì sà, se questu mantene, forse finisceremu cù a ghjente chì hà solu pochi amichi in Facebook." "Più recentemente, l'ex dirigente di Facebook, Chamanth Palihapitiya hà fattu i tituli per dì:" Pensu chì anu creatu strumenti chì staccanu u tissutu suciale di u funziunamentu di a sucietà ... [I media suciali] erodenu i fundamenti fundamentali di u modu in cui e persone si cumpurtenu l'una trà l'altra ".

"Ci hè una certa evidenza chì e persone sò più disposti à punisce l'altri quandu interagiscenu via una interfaccia di computer chì ùn sò quandu interagiscenu faccia à faccia", ci dice Crockett. L'espressione di l'indignazione murale pò ancu apre in risposte negative in ritornu, è da e persone chì forse ùn anu micca assai empatia per opinioni diverse. Quandu si tratta di impegnassi in conversazioni polarizanti, pudete vulete trasformà interazioni in linea in quelle offline. Crocket ammenta "ci hè ancu una ricerca chì mostra chì sente e voce di l'altri ci aiuta à cuntrastà a disumanizazione durante i dibattiti pulitichi".

Per quelli chì sò appassiunati di publicazione pulitica è suciale è trovanu abbastanza risoluzione per cuntinuà nantu à i social media, piglià u cunsigliu di Celeste Headlee. I so anni di intervistà l'esperienza in u talk show di u ghjornu di a Radio Publicu di Georgia "On Second Thought" l'anu incitata à scrive "We Need to Talk: How to Have Conversations that Matter" è dà u so discorsu TED, 10 manere d'avè una conversazione megliu.


"Pensate prima di publicà", dice Headlee. "Prima di risponde nantu à e rete suciale, leghjite u post originale almenu duie volte per esse sicuru chì l'avete capitu. Dopu fate un pocu di ricerca nantu à u sughjettu. Tuttu què richiede tempu, allora vi rallenta, è mantene ancu i vostri penseri in cuntestu ".

Autumn Collier, un assistente sociale basatu in Atlanta chì tratta i pazienti cun prublemi di dipendenza da i social media, accunsente. A publicazione pulitica richiede assai energia cun pocu ritornu nantu à l'investimentu, ella sottolinea. "Pò esse sensu empowering à u mumentu, ma poi vi fate piglià in" Avete rispostu? "È impegnà in un dialogu malsanu avanti è avanti. Sarebbe più significativu di mette quella energia in una causa o di scrive una lettera à i vostri pulitichi lucali ".

E certe volte, pò esse solu megliu d'ignurà a cunversazione. Sapere quandu alluntanassi è andà fora di linea pò esse chjave per a vostra salute mentale è mantene amicizie future.

Tutti i gusti è nisun ghjocu ponu fà una generazione sola

Quandu si tratta di stà in cuntattu cù l'amichi, hè ancu impurtante di sapè quandu impegnassi di novu in interazione faccia a faccia. Mentre Dunbar hà elogiatu i benefici di i media suciali, ci hè ancu un crescente corpu di ricerca nantu à l'effetti negativi di i media sociali, cume a depressione crescente, l'ansietà è i sentimenti di solitudine. Questi sentimenti ponu esse attribuiti à u numeru di persone chì seguitate è impegnate cun, amichi o micca.


"I media suciali si publicitanu cum'è aumentendu e nostre cunnessione unu à l'altru, ma parechji studii mostranu chì e persone chì passanu più tempu nantu à i social media sò in realtà più soli, micca menu", dice Jean Twenge, autore di "iGen: Perchè i zitelli super-cunnessi d'oghje Crescenu menu ribelli, più tulleranti, menu felici - è cumpletamente impreparati per l'età adulta ". U so articulu per L'Atlanticu, "I Smartphones anu distruttu una generazione?" hà fattu ondate prima di questu annu è hà causatu parechji millennials è postmillennials, per fà esattamente ciò chì pò stressà a ghjente: Esprima scandalu morale.

Ma a ricerca di Twenge ùn hè micca infundata. Hà studiatu l'effetti di l'usu di i media suciali nantu à l'adulescenti, truvendu chì a più nova generazione spende menu tempu passendu cù l'amichi è più tempu interagendu in ligna. Questa tendenza hà una correlazione cù i risultati di depressione adolescente è sentimenti di disconnessione è aumentata solitudine.

Ma mentre nisunu di sti studii cunfermanu chì ci hè causalità, ci hè un sintimu di cumunu. Stu sintimu hè statu inventatu cum'è FOMO, a paura di mancassi. Ma ùn hè micca limitatu à una generazione. Passà u tempu nant'à e rete suciale pò avè u listessu effettu nant'à l'adulti, ancu i più anziani.


FOMO pò trasformassi in un ciclu viziosu di paragone è di inazione. Peggiu, pò causà vi di vive e vostre "relazioni" nantu à i social media.Invece di gode di un tempu di qualità cù l'amichi, altri significativi, o a famiglia, stai fighjendu storie è Ritratti di l'altri cun i soi amichi è famiglia. Invece di impegnassi in i passatempi chì vi portanu felicità, state guardendu l'altri impegnassi in passatempi chì vulemu pudè. Questa attività di "passà" in i social media pò traduce in trascuranza di l'amichi in tutti i circuli.

Ricurdativi di u studiu di Dunbar? Se ùn pudemu micca interagisce cù e nostre persone preferite regolarmente, "a qualità di l'amicizie diminuisce inesorabilmente è precipitamente", dice. "In un paru di mesi da ùn avè vistu à qualchissia, si saranu scappati in u prossimu stratu."

I media suciale hè un mondu novu, è hà sempre bisognu di regule

Star Trek apre famosamente ogni episodiu cù sta linea: "Space: L'ultima frontiera". È mentre parechji pensanu à quessa cum'è a galassia è e stelle al di là, puderia riferisce ancu à Internet. U World Wide Web hà un almacenamentu illimitatu è, cum'è l'universu, ùn hà nè margini nè frontiere. Ma mentre u limitu pò ùn esiste micca per l'internet - a nostra energia, i nostri corpi è a nostra mente ponu ancu sfruttà.

Cum'è Larissa Pham hà scrittu enfaticamente in un tweet virale: "questu AM u mo terapeuta mi hà ricurdatu chì hè bè di andà offline bc chì ùn simu micca fatti per trattà a sofferenza umana à sta scala, è avà u passu 2 u" - stu tweet hà raccoltu 115,423 mi piace è 40.755 retweets.

U mondu hè intensu avà, ancu di più quandu site sempre in linea. Invece di leghje un titulu di punta à a volta, un alimentu mediu cercherà a nostra attenzione cù più di abbastanza storie, da terramoti à cani sani à conti persunali. Parechji di questi sò ancu scritti per scatenà e nostre emozioni è mantene ci cliccendu è scorrendu. Ma ùn ci hè bisognu di fà parte di tuttu u tempu.

"Siate cuscenti chì una cunnessione custante à u vostru telefunu è e social media ùn hè micca bona per a vostra salute mentale è fisica", ci ricorda Headlee. "Trattatelu cum'è avete dolci o patatine fritte: Ùn gola micca." I media suciali sò una spada à doppiu tagliu.

Esse nantu à u vostru smartphone pò drenà l'energia chì puderia esse stata spesa per interagisce in a vita vera cù i vostri amichi o famiglia. I media suciali ùn sò mai a prescription for staving off noia, ansietà, o solitude. À a fine di a ghjurnata, e vostre persone preferite sò.

A ricerca mostra chì e bone amicizie sò vitali per a vostra salute. Più specificamente, avè amicizie strette currelate à funziunà megliu, soprattuttu quandu invechjemu. Un recente studiu trasversale di più di 270,000 adulti hà trovu chì e tensioni da l'amicizia prevedenu più malatie croniche. Allora ùn tenite micca i vostri amichi à bracciu, chjosu in u vostru telefunu è DM.

"Amichi esistenu per furnisce ci cù spalle per chiancià quandu e cose si sfondanu", dice Dunbar. "Ùn importa micca quantu simpaticu qualchissia pò esse in Facebook o ancu in Skype, à a fine hà una vera spalla per chiancià chì face a differenza per u nostru pudè copre".

Jennifer Chesak hè un editore di libri freelance basatu in Nashville è istruttore di scrittura. Hè dinò un scrittore d'avventura, fitness è salute per parechje publicazioni naziunali. Hà guadagnatu u so Master in Science in ghjurnalismu da Medill di Northwestern è travaglia à u so primu rumanzu di fizzione, situatu in u so statu nativu di u North Dakota.

A Più Lettura

Deficits neurologichi focali

Deficits neurologichi focali

Un deficit neurologicu focale hè un prublema cù u nervu, a medula pinale o a funzione cerebrale. Affetta un locu pecificu, cum'è u latu ini tro di a faccia, u bracciu dirittu, o anc...
Biopsia di l'aghju pleurale

Biopsia di l'aghju pleurale

A biop ia pleurale hè una prucedura per caccià un campione di a pleura. Que tu hè u te ulu magru chì allinea a cavità toracica è circonda i pulmoni. A biop ia hè fat...