Cumu a soffrenza favurisce a crescita post-traumatica (chì hè una bona cosa)
Cuntenutu
Fighjemu: u dolore hè inevitabile. Trè quarti di noi sperimentanu almenu un avvenimentu traumaticu in a nostra vita, secondu a ricerca recente da u Sistema di Salute Henry Ford in Detroit, MI.
Sapemu, sapemu, ciò chì ùn ci tomba micca ci rende più forti, ma ùn hè micca solu un cliché. Ch'ella sia malatu dopu a ghjurnata di a gamba, frustratu à l'uffiziu, o u core spezzatu dopu una rumpitura, ci hè qualchì scienza seria daretu à chì a suffrenza ci face veramente benefiziu.
Sicondu l'esperti, spessu sperienze u dulore fisicu (quads ardenti durante a classa di kickboxing) è u dolore emutivu (una rottura grossa) cum'è soffrenza. Ma questi tempi di lotta o di difficultà (sia u tipu fisicu è emutivu) ùn sò micca tutti cattivi. In fatti, assai di u tempu, bè, ponu esse un tipu di stupente. "Ogni tipu di soffrenza pò esse pruduttivu è canalizzatu in una sperienza in crescita", dice Adolfo Profumo, un travagliadore suciale clinicu licenziatu è terapeuta in New York. Ùn ci cridite micca? Questi esempi pruvucanu chì u dolore vi lascia più forte à a fine. (Queste Celebrità Spartenu Cumu Traumas Passati Li Rendenu Più Forti.)
Durante u vostru Cardio...
Certi studii anu dimustratu chì a sofferenza attraversu un allenamentu kick-ass-cum'è quelle lunghe corse o classi assassine CrossFit-ùn hè micca solu masochista. Pò aiutà veramente a vostra prestazione. Un studiu publicatu in Cervellu, Comportamentu è Immunitàtruvaru chì i corridori di resistenza chì anu utilizatu l'ibuprofenu per aiutà à gestisce u dulore durante una corsa ùn eranu micca più veloci è anu avutu un tempu di ricuperazione più longu cà i corridori chì ùn anu pigliatu nunda. Perchè l'antidolorifici feriti più i corridori? Normalmente, quandu esercitemu, u stress face chì i nostri corpi pruducianu più collagene, chì eventualmente porta à osse è tessuti più forti. Quandu pruvate à saltà a sofferenza saltendu un ibuprofene, u vostru corpu ùn hà micca sta risposta è ùn cresce micca a forza cume si suppone. (Hè unu di i 5 Surprising Ways Stress Affects Your Workout.)
In un altru studiu, i circadori di l'Università di Wisconsin anu datu à i ciclisti una droga chì hà bluccatu totalmente u dolore in a mità inferiore di u so corpu durante una prova di resistenza, quasi annullandu a so sofferenza fisica. Di novu, anu trovu ciclisti chì sentenu menu dolore ùn anu micca fattu megliu. Si scopre, u dulore fisicu di l'allenamentu hè necessariu per ghjudicà currettamente u sforzu.
In quantu à u Dolore Emutivu ...
I studii anu dimostratu chì e stesse vie neuronali sò attivate in un traumu emotivu, cum'è una rottura, cum'è un traumu fisicu, cum'è una gamba rotta. (Passendu per un cambiamentu maiò? Eccu, 8 di u più grande Shake-Ups di a vita, Risoltu.)
"A suffrenza pò spessu spustà a ghjente à l'azzione", dice Franklin Porter, Ph.D., psicologu in New York. "Certe volte duvete toccà u fondu di a roccia per cullà u vostru modu".
In alcuni di i primi studii nantu à a sofferenza, i scienziati anu trovu chì a maggior parte di e persone chì sopravvivenu à eventi traumatichi (cume a morte, a guerra o i disastri naturali) anu segnalatu un più grande sensu di forza interiore, relazioni più profonde è progressu versu i scopi soddisfacenti di quelli chì avianu prima suffrenza. Stu fenomenu di l'autoevuluzione emotiva in risposta à a lotta hè ciò chì Profumo si riferisce à "l'esperienza di diventà". Hè assai simili à a manera chì avemu da rompe i nostri musculi per ricustruisce ancu più forte.
Cume Ripiglià i Benefici
Siamu veri: Soffre-sì si supera una perdita o spinghje per un sudore duru sesh-sucks. Vulemu ripiglià cù ASAP. Ma per guadagnà veramente i vantaghji di rinfurzà a forza, l'idea ùn hè micca di saltà u prucessu, secondu Profumo. A pazienza hè a chjave.
Parechje volte chì significa chì duvete permette di sente u dulore: Sfugliate à un amicu nantu à u vostru capu esigente, pianghjite dopu una rumpitura, lasciate scappà quellu grugnu di frustrazione in palestra. (Seriu! I circadori di l'Università di Drexel anu trovu chì a ghjente era 10 per centu più forte quand'elli lascianu lampà un urlu durante un compitu fisicu.)
Quandu processemu u dulore, cugliemu i frutti. "A maiò parte di i scopi è di e rializazioni ùn puderanu micca esse cumpletati senza periodi di soffrenu", dice Ellen Schnier, un travagliadore suciale clinicu è terapeuta in Connecticut. "A soffrenza crea u caratteru dendu un sensu chì, se pudemu passà per i tempi di soffrenu, pudemu fà qualcosa". (In più, cuglierai questi 4 Manieri chì Esprimete Booste a vostra Salute.)
Ma attenti à lascià chì a soffrenza diventa sadica piuttostu chè rinfurzata, è, cum'è sempre, ùn spinghjate mai à u puntu di ferita in u vostru allenamentu. "A suffrenza diventa un ciclu negativu quandu a vedemu cum'è un riflessu di a nostra autovalutazione o di u nostru valore", dice Schnier. Si tratta di mentalità. Se vedemu i tempi duri cum'è una occasione di evoluzione (chì, sì, à volte implica ancu un ghjornu di riposu!), Pò esse un grande catalizatore per un cambiamentu pusitivu. Dite quellu per te a prossima volta chì i to vitelli si sentenu cum'è in focu mentre caminavanu per una scala dopu à u ghjornu di a gamba.