Autore: Ellen Moore
Data Di Creazione: 12 Ghjinnaghju 2021
Aghjurnamentu Di Data: 23 Nuvembre 2024
Anonim
Things Mr. Welch is No Longer Allowed to do in a RPG #1-2450 Reading Compilation
Video: Things Mr. Welch is No Longer Allowed to do in a RPG #1-2450 Reading Compilation

Cuntenutu

U 7 di ghjugnu di u 2012, pocu ore prima ch'e fussi messu à marchjà à traversu u palcuscenicu è riceve u mo diploma di liceu, un chirurgu ortopedicu hà datu a nutizia: Ùn aghju micca solu un tumore cancerosu raru in a mo gamba, è averia bisognu di chirurgia per sguassà. lu, ma I-un atleta avid chì avia appena finitu a mo mezza maratona più recente in duie ore è 11 minuti, ùn saria mai più capace di curriri.

U Fateful Bug Bite

Circa dui mesi è mezu prima, aghju avutu una muzzica di bug nantu à a mo gamba destra. A zona sottu sembrava gonfia, ma aghju solu presuppostu chì era una reazione à u morsu. Passavanu settimane è in una corsa di rutina di 4 chilometri, aghju realizatu chì u bump era ancu più grande. U mo entrenamentu atleticu di u liceu m'hà mandatu à un istitutu ortopedicu lucale, induve aghju fattu una MRI per vede ciò chì puderia esse u lump di a dimensione di una palla di tennis.

I ghjorni dopu sò stati una furia di telefonate urgenti è parolle spaventose cum'è "oncologu", "biòpsia di tumore" è "scansione di a densità di l'osse". U 24 di maghju di u 2012, duie simane prima di a graduazione, aghju statu ufficialmente diagnosticatu cù u stadiu 4 di rabdomiosarcoma alveolar, una forma rara di cancru di tissuti rossi chì s'era avvolta intornu à l'ossi è i nervi di a mo gamba dritta. È iè, a tappa 4 hà u peghju pronosticu. Mi sò datu una chance di 30 per centu di campà, indipendentemente da se seguitu u protocolu suggeritu di chirurgia, chimioterapia è radiazione.


Per furtuna, però, a mo mamma hà travagliatu cù una donna chì u fratellu hè un oncologu specializatu in sarcoma (o cancri di tissuti molli) à u MD Anderson Cancer Center di Houston. Hè accadutu à esse in cità per un matrimoniu è hà accettatu di scuntrà per darci un secondu parè. U lindumane, a mo famiglia è eiu emu passatu guasgi quattru ore à parlà cù u Duttore Chad Pecot in un Starbucks lucale - u nostru tavulinu cupertu cù una mansa di cartelle mediche, scansioni, caffè neru è latte. Dopu assai deliberazione, hà pensatu chì e mo chance di batte stu tumore eranu listessi ancu s'ellu saltassi a cirurgia, aghjustendu chì un punch one-due di chimio intensu è radiazione puderia travaglià ancu bè. Cusì avemu decisu di piglià sta strada.

L'estate più dura

U listessu mese, cume tutti i mo amichi partianu i so ultimi verani in casa prima di l'università, aghju principiatu a prima di 54 settimane punitive di chimioterapia.

Praticamente da a notte à a notte, sò andatu da un atleta pulitu chì curria rutinariamente 12 miglia ogni fine di settimana è bramava colazioni giganti à un paziente esauritu chì puderia passà ghjorni senza appitittu. Perchè u mo cancheru hè statu classificatu in u stadiu 4, e mo droghe eranu alcune di e più dure chì pudete avè. I mo duttori m'avìanu preparatu per "esse tombu da i mo pedi" cù nausea, vomitu è ​​perdita di pesu. Miraculosamente, ùn aghju mai votatu una volta, è aghju persu solu circa 15 liri, chì hè assai megliu di l'aspittatu. Iddi, è eiu, aghju fattu questu à u fattu chì era statu in grande forma prima di u diagnosticu. A forza chì aghju custruitu da sportu è alimentazione sana hà servutu cum'è una sorta di scudu protettivu contr'à alcuni di i farmaci più putenti intornu. (Assuciatu: Stà attivu m'hà aiutatu à superà u Cancer Pancreaticu)


Per un pocu di più di un annu, aghju passatu finu à cinque notti à settimana in un ospedale di i zitelli lucali, medicazione velenosa di i zitelli chì era constantemente injectata in mè in un sforzu di tumbà e cellule cancerose. U mo babbu passava ogni notte cun mè - è diventa u mo megliu amicu in u prucessu.

In tuttu, mi mancava l'eserciziu terribilmente, ma u mo corpu ùn pudia micca fà. Circa sei mesi in trattamentu, però, aghju pruvatu à curriri fora. U mo scopu: Un solu migliu. Sò statu sguttatu da u principiu, senza fiatu è incapace di finisce in menu di 15 minuti. Ma ancu se sentia chì mi guasgi mi romperia, servì da motivazione mentale. Dopu avè passatu tantu tempu stendu in u lettu, essendu iniettatu di medicazione è cunvucatu u curagiu di cuntinuà, aghju infine sentu chì facia qualcosa per meiu-è micca solu in un sforzu per batte u cancheru. Mi hà inspiratu à cuntinuà à guardà avanti è à batte u cancheru à longu andà. (Assuciatu: 11 Motivi Cunsiglii à a Scienza Corsa hè veramente bè per voi)

Vita Dopu à u Cancer

In dicembre 2017, aghju celebratu quattru anni è mezu senza cancru. Recentemente sò diplumatu à l'Università Statale di Florida cù un diploma di marketing è aghju un travagliu meravigliosu travagliendu cù a Fundazione Tom Coughlin Jay Fund, chì aiuta e famiglie cù i zitelli chì luttanu contr'à u cancheru.


Quandu ùn travagliu micca, corgu. Sì, hè vera. Sò di ritornu in sella è, sò fieru di dilla, più veloce chè mai. Aghju ricuminciatu pianu pianu, firmendu mi per a mo prima corsa, una 5K, circa un annu è trè mesi dopu avè finitu a chimio. Ancu s'è aghju evitatu a cirurgia, una parte di u mo trattamentu includeva sei settimane di radiazione diretta direttamente à a mo gamba, chì u mo oncologu è u radiologu m'avianu avvistu chì debilitaria l'ossu, lascendumi propensu à e fratture di stress. "Ùn vi allarmate micca se ùn pudete micca passà 5 chilometri senza ferisce troppu", dissenu.

Ma in u 2015, aghju travagliatu u mo modu di ritornu à distanze più longu, cumpetendu in una meza maratona u ghjornu di Thanksgiving è battendu u mo ultimu tempu di mezza maratona pre-cancer di 18 minuti. Ciò mi hà datu a fiducia di pruvà a furmazione per una maratona piena. È da maghju 2016, aghju fattu duie maratone è qualificatu per a Maratona di Boston 2017, chì aghju curritu in 3: 28.31. (In cunnessione: Questu Survivor di u Cancer hà fattu una Mezza Maratona Vestita da Cinderella per una Ragione Empowering)

Ùn dimenticheraghju mai di dì à u mo oncologu rockstar, Eric S. Sandler, MD, chì avia da pruvà Boston. "Stai scherzendu?!" hà dettu. "Ùn t'aghju micca dettu una volta chì ùn puderebbe mai più corre?" Hà fattu, aghju cunfirmatu, ma ùn stava à sente. "Va bè, sò felice chì ùn avete micca", disse. "Hè per quessa chì site diventatu a persona chì site oghje."

Dicu sempre chì u cancheru era sperendu chì a cosa peghju ch'e aghju da passà, ma hè statu ancu u megliu. Hà trasfurmatu a manera di pensà à a vita. Hà avvicinatu a mo famiglia è mè. Mi hà fattu un corridore megliu. Iè, aghju un pezzu di tissutu mortu in a mo gamba, ma fora di questu, sò più forte chè mai. Sia chì currgu cù u mo babbu, golf cù u mo amicu, o in traccia di scavà in una ciotola di frullati soffocati cù patatine di banana, maccheroni di noce di coccu sgretolati, burru d'amandule è cannella, sò sempre surridente, perchè sò quì, eiu Sò sanu è, à 23 anni, sò prontu à piglià u mondu.

Rivista per

Publicità

Shareata

Iniezione Ondansetron

Iniezione Ondansetron

L'iniezione di Ondan etron hè aduprata per prevene a nau ea è u vomitu cau ati da a chimioterapia è da a chirurgia di u cancheru. Ondan etron hè in una cla a di medicazione chj...
Sindrome d'alcol fetale

Sindrome d'alcol fetale

U indrome di l'alcol fetale (FA ) hè prublemi di cre cita, mentali è fi ichi chì ponu accade in un zitellu quandu una mamma beve alcolu durante a gravidanza.U à alcolu durante ...