Tuttu ciò chì avete bisognu di sapè nantu à a chirurgia oculare LASIK
Cuntenutu
- Cosa hè a chirurgia oculare LASIK?
- Chì hè a storia di a chirurgia oculare LASIK?
- Cumu preparate per LASIK?
- Quale hè qualificatu per LASIK (è chì ùn)?
- Cume hè a ricuperazione dopu a cirugia oculare LASIK?
- Rivista per
Sò passati guasgi dui decennii da quandu a Food and Drug Administration (FDA) appruva a cirurgia oculare LASIK. Da tandu, guasi 10 milioni di persone anu apprufittatu di a cirurgia chì affina a visione. Eppuru, assai altri temenu di passà sottu à u cultellu - è di l'effetti secundarii putenziali di a prucedura ambulatoriale.
"LASIK hè una cirurgia abbastanza simplice. Avia fattu me stessu guasi 20 anni fà, è aghju operatu parechji membri di a famiglia, cumpresu u mo fratellu", dice Karl Stonecipher, MD, associu clinicu d'oftalmologia à l'Università di North Carolina è medica direttore per TLC Laser Eye Centers in Greensboro, NC.
Puderia sembra una donu di Diu, ma prima di mette i vostri peepers attraversu u prucessu, studiate sta guida chì apre l'ochji à LASIK.
Cosa hè a chirurgia oculare LASIK?
Stancu di cuntà nantu à i bichjeri o i cuntatti per vede bruscamente? (O ùn vogliu micca preoccupassi di uttene un cuntattu attaccatu in l'ochju per 28 anni?)
"LASIK, o" laser assistitu in situ keratomileusis ", hè a cirurgia laser di l'ochji più comunemente realizata per trattà a miopia, a miopia è l'astigmatismu", dice Samuel D. Pierce, OD, attuale presidente di l'Associazione Optometrica Americana (AOA) è un duttore praticante di optometria in Trussville, AL. Post-chirurgia, a grande maggioranza di e persone chì anu ricevutu chirurgia oculare LASIK si stabiliscenu in una visione 20/40 (u livellu chì parechji stati richiedenu per guidà senza lenti currettive) o megliu, dice.
A chirurgia oculare LASIK hè un prucessu in duie parti, spiega u Duttore Stonecipher.
U cirurgiu taglia un picculu flap da a capa superiore di a cornea (a cupertura chjara nantu à a parte anteriore di l'ochju chì piega a luce mentre entra in l'ochju).
U chirurgu rimodella a córnea cù un laser (affinchì a luce chì entra in l'ochju hè cuncentrata accuratamente nantu à a retina per una visione più precisa).
Mentre puderete esse in u stabilimentu operativu per un'ora o più, sarete solu nantu à u tavulinu operativu per 15 minuti, dice u duttore Pierce. "LASIK hè fattu cù un anesteticu topicu è parechji chirurghi daranu un agente orale per rilassà ancu u paziente." (Significatu, iè, site svegliu, ma ùn vi sentirete nunda di sta slicing è laser.)
I laser utilizati in LASIK sò notevolmente sofisticati, è utilizanu a stessa tecnulugia di seguimentu chì a NASA usa per attraccate navette in a Stazione Spaziale Internaziunale, dice Eric Donnenfeld, MD, prufissore clinicu di oftalmologia in l'Università di New York è partner fundatore di Consulenti oftalmici di Long Island in Garden City, NY.
"A tecnulugia avanzata prutege i pazienti da i danni è assicura chì a prucedura và secondu u pianu", dice u duttore Donnenfeld. Nisuna cirurgia hè 100 per centu efficace, ma stimi mostranu chì u 95 per centu à u 98,8 per centu di i pazienti sò cuntenti di i risultati.
"Sei à 10 per centu di i pazienti ponu esse bisognu di un prucedimentu supplementu, spessu chjamatu un rinfurzà. I Pacienti chì aspettanu una visione perfetta senza vetru o cuntatti pò esse disappruvati ", dice Dr Pierce. (PS Sapete chì pudete ancu manghjà per una salute megliu di l'ochji?)
Chì hè a storia di a chirurgia oculare LASIK?
"A cheratotomia radiale, una prucedura chì implica di fà piccule incisioni radiali in a córnea, hè diventata pupularizata in l'anni 80 cum'è una manera di curregge a miopia", dice Inna Ozerov, M.D., oculista in Miami Eye Institute in Hollywood, FL.
Una volta chì u Laser Excimer Kremer hè statu introduttu in 1988 cum'è un strumentu per scopi biologichi (micca solu urdinatori), u prugressu di a chirurgia oculare hà aumentatu rapidamente. U primu brevettu LASIK hè statu cuncessu in u 1989. È da u 1994, parechji chirurghi facianu LASIK cum'è "prucedura fora di labellu", secondu u duttore Stonecipher, o eseguendu a prucedura prima di l'appruvazioni ufficiali.
"In 2001, 'bladeless' LASIK o IntraLase hè statu appruvatu. In questa prucedura, un laser rapidu di fulmine hè utilizatu in u locu di u microblade per creà un flap ", dice Dr Ozerov. Mentre u LASIK tradiziunale hè leggermente più veloce, u LASIK senza lama produce generalmente pali corneali più cunsistenti. Ci sò pro è svantaghji per tramindui, è i duttori sceglienu a megliu opzione per pacienza per paziente.
Cumu preparate per LASIK?
Prima, preparate u vostru portafogliu: U costu mediu per LASIK in i Stati Uniti in 2017 era 2.088 $ per ochju, secondu un rapportu di All About Vision. Allora, fate suciale è fate screened.
"Parlate cù u vostru oculista è parlate cù i vostri amichi. Millioni di persone anu avutu LASIK, perchè pudete sente e so esperimenti persunali ", dice Louis Probst, MD, u direttore medico naziunale è un cirujanu per TLC Laser Eye Centers in u Midwest. "Ùn andate solu à u centru laser più economicu. Avete solu un insèmule d'ochji, allora fate a vostra ricerca nantu à i migliori centri cù i migliori duttori".
U duttore Pierce face ribombu à issi sintimi: "I pazienti devenu attenti à quelli chì prumettenu o guarantiscenu un risultatu perfettu o chì offrenu prezzi di bon pattu cù pocu o nisuna discussione di cura di seguitu o effetti collaterali putenziali".
Se sbarcate nantu à un duttore è decidite d'avanzà, u screening hè cruciale per vede se avete qualchì ragione medica per saltà LASIK, dice u Dr Stonecipher.
"Avemu avà aduprendu tecnulugia di apprendimentu prufondu è intelligenza artificiale in oftalmologia per schermà megliu per prublemi oculari chì puderebbenu pruduce risultati di qualità più scarsa cù a correzione di a visione laser - è anu vistu risultati incredibili", continua.
A sera prima di a cirurgia, scopu di ottene una bona notte di sonnu è evite l'alcoholu o qualsiasi medicazione chì puderia asciucà l'ochji. U vostru duttore deve spiegà se è cume avete bisognu di modificà qualsiasi medicazione è l'usu di lenti di cuntattu chì portanu à LASIK. (Related: Ciò chì avete bisognu di sapè nantu à a ceppa digitale di l'ochji)
Quale hè qualificatu per LASIK (è chì ùn)?
"I candidati LASIK anu bisognu à avè un ochju sanu è un spessore è una scansione corneale nurmale", dice u duttore Probst. A cirurgia hè una grande opzione per parechji cun miopia [miopia], astigmatismu [una curva anormale in l'ochju], è ipermetropia [ipermetropia], dice. "Circa 80 per centu di e persone sò boni candidati".
Sè avete avutu per ottene cuntatti o vetri più forti ogni annu, pudete avè da aspittà: A vostra prescription deve esse abbastanza ferma per almenu dui anni prima di LASIK, aghjusta Dr Donnenfeld.
Puderete vulete evità a chirurgia oculare LASIK se avete una storia di una di queste condizioni, secondu u Dr. Ozerov è Donnenfeld:
- Infizzioni corneali
- Cicatrici corneali
- Occhi secchi da moderatu à severu
- Keratoconus (una malatia congenitale chì provoca un diluimentu progressiu di a cornea)
- Certi malatie autoimmuni (cum'è lupus o artrite reumatoide)
"L'AOA ricumanda chì i candidati per LASIK anu 18 anni o più, in bona salute generale, cù una visione stabile, è senza anormalità di a córnea o di l'ochju esternu", dice u duttore Pierce. "I pazienti chì anu interessatu à qualsiasi mudificazione di a cornea devenu prima avè un esame cumpletu di l'ochju da un duttore di optometria per valutà a so salute di l'ochji è determinà i so bisogni di visione". (Ai, a sapiate chì avete bisognu à esercità ancu i vostri ochji?)
Cume hè a ricuperazione dopu a cirugia oculare LASIK?
"A ricuperazione LASIK hè sorprendentemente rapida", dice u duttore Probst. "Avete cunfortu è vede bè solu quattru ore dopu a prucedura. Avete bisognu à esse attentu cù i vostri ochji per una settimana, perchè guariscenu bè ".
Mentre qualchì disconfort hè normale durante e prime 24 ore (principalmente durante i primi cinque post-LASIK), pò spessu esse gestitu cù analgesici per u dulore, dice Dr. Donnenfeld. In più, gocce lubrificanti prescritte ponu aiutà à mantene i vostri ochji cunfurtevuli, prevene l'infezioni, è prumove a guarigione. Pianu di piglià a partenza per u ghjornu di a vostra chirurgia è u ghjornu dopu à u riposu.
A chirurgia richiede tipicamente un seguitu cù u vostru duttore circa 24 ore dopu a procedura. Allora, puderete uttene u lume verde per vultà à l'attività di ogni ghjornu normale. Ellu o ella hà da pianificà visite di seguitu una settimana, un mese, trè mesi, sei mesi, è un annu dopu a chirurgia.
"Dopu à u primu ghjornu o cusì, i pazienti ponu avè alcuni effetti collaterali temporanei cum'è parte di u prucessu di guarigione, cumprese halos intornu à l'ochji di notte, ochji strappanti, palpebre gonfie, è sensibilità à a luce. Queste devenu diminuire in una settimana, ma u periodu di guariscenza pò durà da trè à sei mesi, durante i quali i pazienti anu uni pochi di appuntamenti di seguitu per chì u so duttore pò monitorà u so prugressu ", dice Dr Donnenfeld.
Puderete ancu avè intesu parlà di un effettu secundariu più raru è spaventoso di a chirurgia oculare LASIK, cum'è quandu u meteorologu di Detroit Jessica Starr, di 35 anni, hè mortu per suicidiu mentre si ricuperava da a prucedura. Avia avutu LASIK uni pochi di mesi nanzu è avia ammessu ch'ella avia "luttatu un pocu" dopu. U suicidiu di Starr ùn hè micca l'unicu chì hè statu messu in discussione cum'è una ripercussione pussibile di LASIK; tuttavia, ùn hè micca sanu chjaru perchè o se LASIK hà avutu un rolu in una di queste morti. Luttu cù u dulore o i prublemi di visione dopu a prucedura (o qualsiasi prucedura invasiva, per questa materia) puderia certamente esse inquietante. A maiò parte di i duttori indicanu u numeru enormu di prucedure riescite cum'è una ragione per ùn preoccupassi micca di questi casi isolati è misteriosi.
"U suicidiu hè un prublema cumplessu di salute mentale, è per i media di notizia per ligà direttamente LASIK à u suicidiu hè irresponsibile, è francamente periculosu", dice Dr Ozerov. "I pazienti devenu sentesi cunfurtevuli di vultà à u so chirurgu s'elli stanu avendu difficultà cù a so recuperazione. A bona nutizia hè chì a maiò parte di i pazienti si recuperanu è averanu un risultatu successu".