Sò statu colpitu da un camiò mentre curria-è hè cambiatu per sempre cumu mi pare u fitness
Cuntenutu
Era u mo secondu annu di u liceu è ùn pudia truvà alcunu di i mo cumpagni di cross-country per andà in corsa cun mè. Aghju decisu di parte per u nostru percorsu nurmale per corre da mè per a prima volta in a mo vita. Aghju fattu una deviazione per via di a custruzzione è mi sò andatu in un viculu per ùn avè micca da corre in strada. Aghju lasciatu u carrughju, aghju cercatu di fà una volta è hè l'ultima cosa chì mi ricordu.
Mi sò svegliu in un ospedale, circundatu da un mare d'omi, incerta se stessi sunnendu. Anu dettu: "avemu avutu da purtassi à l'uspidale", ma ùn m'anu micca dettu perchè. Sò statu trasportatu in un altru ospedale, svegliu ma micca veramente sicuru di ciò chì succede. Sò statu sottumessu à una chirurgia prima di avè finalmente vistu a mo mamma è mi hà dettu ciò chì hè accadutu: eru stata colpita, appiccicata è trascinata da un pick-up Ford F-450. Tuttu si sentia surreale. Data a dimensione di u camion, duveria esse mortu. U fattu chì ùn avessi micca danni cerebrali, nè ferite spinali, nè quant'è un ossu rottu era un miraculu. A mo mamma avia firmatu u so permessu per a mo gamba per esse amputata se necessaria postu chì i mo duttori pensavanu chì era una pussibilità forte, datu u statu di ciò ch'elli chjamavanu e mo "purè di gambe di patata". À a fine, aghju avutu danni à a pelle è à i nervi è aghju persu un terzu di u musculu di u vitellu ghjustu è una parte di cucchiaia di l'ossu in u mo ghjinochju dirittu. Aghju avutu a furtuna, tutte e cose cunsiderate.
Ma quant'è furtunatu chì eru, ripiglià a vita nurmale ùn era micca un compitu faciule. I mo medichi ùn anu mancu sicuru d'avè mai pussutu marchjà di novu nurmale. I mesi seguenti sò stati pusitivi 90 per centu di u tempu, ma, sicuru, ci sò stati mumenti quandu mi fussi frustratu. À un mumentu datu, aghju usatu un marchjadore per falà in u corridoiu versu i bagni, è quandu sò vultatu mi sentu cumpletamente debilitatu. Se mi sentu cusì stancu di marchjà à u bagnu, cumu mai faria qualcosa cum'è corre un 5K di novu? Prima di esse feritu, eru statu un futuru corridore cullegiale di D1 - ma avà, quellu sonniu mi paria un ricordu luntanu. (Relativu: 6 Cose chì ogni corridore sperimenta quandu torna da a ferita)
In ultimamente, hà pigliatu trè mesi di riabilitazione per pudè marchjà senza assistenza, è à a fine di u terzu mesi, aghju tornatu à ghjocà. Sò statu stupitu chì mi sia ricuperatu cusì prestu! Aghju cuntinuatu à correre competitivamente à u liceu è curria per l'Università di Miami in u mo primu annu. U fattu ch'e aghju pussutu muvimenti di novu è identificà mè cum'è un corridore hà sappiutu u mo ego. Ma ùn era micca assai prima chì a realità si stalla. Per via di i danni di i musculi, di i nervi è di l'osse, aghju avutu assai usu. a mo ghjamba diritta. Aviu strappatu u mo meniscu trè volte quandu u mo fisioterapeuta hà dettu infine: "Alyssa, se continuate cun questu regime di furmazione, avete bisognu di un rimpiazzamentu di ghjinochju quandu avete 20 anni." Aghju capitu forse chì era ora per mè di girà e scarpe da corsa è di passà a manna. Accetta chì ùn mi identificassi più cum'è un corridore era a cosa più dura perchè era u mo primu amore. (Connessu: Cumu una ferita m'hà amparatu chì ùn ci hè nunda di male cù a corsa di una distanza più corta)
M’hà pichjatu di fà un passu in daretu dopu chì aghju avutu a sensazione d’esse in u chjaru cù a mo recuperazione. Ma, cù u tempu, aghju guadagnatu un novu apprezzamentu per a capacità di l'omi di esse sani è simplicemente funzionali. Aghju decisu di studià a scienza di l'eserciziu in a scola, è mi puserebbe in classe pensendu, 'Merda santa! Tutti duvemu sentu cusì benedettu chì i nostri musculi travaglianu cumu fà, chì pudemu respira cum'è noi. U fitness hè diventatu qualcosa chì puderaghju aduprà per sfida à mè stessu chì avia menu à fà cù a cumpetizione. Certu, sò sempre in corsu (ùn pudia micca rinunziallu interamente), ma avà devu stà ipercuscente di cumu u mo corpu si riprende. Aghju incorporatu più allenamentu di forza in i mo allenamenti è aghju trovu chì hè resu più faciule è più sicuru di corre è allenà più.
Oghje, sò u più forte chì aghju mai statu - fisicu è mentale. U sollevamentu di pesi pesanti mi permette di dimustrà mi costantemente male perchè sto alzendu qualcosa chì ùn aghju mai pensatu di pudè ripiglià. Ùn si tratta micca di estetica: ùn mi interessa micca di mudellà u mo corpu in un certu aspettu o di ghjunghje à numeri specifici, figure, forme o dimensioni. U mo scopu hè semplicemente di esse u più forte chì possu esse-perchè mi ricordu di ciò chì mi piace esse à mè u più debule, è ùn vogliu micca vultà in daretu. (Relativu: A mo ferita ùn definisce micca quantu sò in forma)
Attualmente sò un allenatore atleticu è u travagliu chì facciu cù i mo clienti hà un focusu enorme nantu à a prevenzione di e ferite. U scopu: Avè u cuntrollu di u vostru corpu hè più impurtante di ottene un certu aspettu. (Relativu: Sò ringraziatu per i genitori chì m'hà amparatu à abbracciare u fitness è scurdate di a cumpetizione) Dopu à l'accidentu quandu era in l'uspidale, mi ricordu di tutte l'altri persone in u mo pianu cù ferite orribili. Aghju vistu tante persone chì eranu paralizate o avianu ferite da pistola, è da quì in avanti aghju fattu vutà di ùn dà mai per accertata l'abilità di u mo corpu o u fattu chì eru risparmiatu da ferite più gravi. Hè qualcosa chì aghju sempre pruvatu à enfatizà cù i mo clienti è tenite in mente stessu: U fattu chì site fisicamente capace - à ogni capacità - hè una cosa stupente.