Autore: Monica Porter
Data Di Creazione: 13 Marzu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 27 Ghjinnaghju 2025
Anonim
В ГОСТЯХ ЧУДО ЗАМОРСКОЕ😛😀ПИВКО🍻
Video: В ГОСТЯХ ЧУДО ЗАМОРСКОЕ😛😀ПИВКО🍻

Cuntenutu

Includemu prudutti chì pensemu utili per i nostri lettori. Se cumprate per mezu di ligami nantu à sta pagina, pudemu guadagnà una piccula cumissione. Eccu u nostru prucessu.

Primu bagnu di u criaturu

Aghjunghje u tempu di bagnu à a rutina di u zitellu hè qualcosa chì pudete cumincià pocu dopu a nascita di u vostru zitellu.

Certi pediatri cunsiglienu di ritardà u primu bagnu di un criaturu finu à ch'elli sianu pochi ghjorni. Hè perchè dopu a nascita u to zitellu hè cupertu di vernice, chì hè una sustanza cerosa nantu à a pelle chì prutege u zitellu da i germi di l'ambiente.

Sì avete una consegna in ospedale, infermieri o staff di l'ospedale puliranu u fluidu amnioticu è u sangue dopu a nascita di u vostru zitellu. Ma averete probabilmente l'opzione di dilli di lascià u vernice in eccessu se sceglite.

Una volta purtatu u to ciucciu in casa, li pudete dà un bagnu di spugna. Pudete pulisce a so testa, u corpu è a zona di u pannolinu. Questu hè u modu più sicuru per bagnà u vostru zitellu finu à chì u so cordone umbilicale cade.

Una volta chì u cordone hè cascatu da per ellu, pudete cumincià à bagnà u vostru zitellu immergendu u so corpu in un bagnu pocu fondu.


Leghjite puru per amparà à bagnà u vostru zitellu è altre cose chì avete bisognu di sapè nantu à u tempu di u bagnu.

Cumu dà à u zitellu un bagnu di spugna

U vostru neonatu deve esse bagnatu cù un bagnu di spugna per e prime settimane di vita. Questu hè u modu più simplice per pulisce u vostru zitellu prima chì u cordone ombelicale cade.

I bagni di spugna sò ancu u megliu modu per bagnà i masci chì eranu circuncisi mentre u situ di circuncisione guarisce.

Pudete ancu dà à u vostru zitellu un bagnu di spugna ogni volta chì vulete lavà una parte o tuttu u so corpu senza mette li bagnati.

Prima di dà à u vostru zitellu un bagnu di spugna, assicuratevi di avè tutte e pruviste chì avete bisognu à portata di mano. Vulerete ancu scaldà a stanza per mantene u vostru zitellu cunfortu.

Lista di pruvista

  • imbottitura per superfici dure, cume una manta o un asciugamanu
  • ciotola di acqua calda, micca calda
  • tovagliolu
  • savonu dolce per criaturi
  • pannolinu pulitu
  • Asciugamani Baby

Una volta chì avete riunitu i vostri fornimenti, seguitate questi passi:


  1. Sceglite una stanza calda, intornu à 23,8 ° C (75 ° F) per u bagnu, cacciate i panni è u pannolinu di u to zitellu, è avvolgerli in un asciugamanu.
  2. Posa u vostru ciucciu nantu à una superficia piana, cum'è u pianu, u tavulinu cambiante, u bancone accantu à un lavamanu, o u vostru lettu. Se u vostru zitellu hè fora di a terra, aduprate una cinghia di sicurezza o tenite una manu nantu à elli in ogni mumentu per assicurassi chì ùn falanu micca.
  3. Svolge u asciugamanu una parte à a volta per espone solu l'area di u corpu chì lavate.
  4. Cumincià à a faccia di u to babbu è a cima di a so testa: Prima fate u pannu pulitu in l'acqua calda. Aduprate solu acqua calda senza sapone per questu passu per evità di mette sapone in l'ochji o a bocca di u to zitellu. Pulisci a cima di a testa è intornu à l'arechje esterne, u mentone, u collu pieghje è l'ochji.
  5. Aghjunghjite una goccia o duie di sapone in l'acqua calda. Mettite u pannu in l'acqua sapunata è strizzallu.
  6. Aduprate l'acqua sapunata per pulisce intornu à u restu di u corpu è di a zona di u pannolinu. Vulerete pulisce sottu à e bracce è intornu à a zona genitale. Se u vostru criaturu hè statu circuncisu, evite a pulizia di u pene per mantene a ferita secca, à menu chì u duttore di u vostru zitellu ne sia altrimente urdinatu.
  7. Asciucate u to criaturu, ancu u siccatu trà e pieghje di a pelle. Mettite nantu à un pannolinu pulitu. Pudete aduprà un asciugamanu cù un cappucciu integratu per mantene a testa calda mentre si asciuganu.

Sì avete un zitellu chì hè statu circuncisu, seguitate attentamente l'istruzzioni di u duttore per mantene l'area pulita o secca finu à chì sia guarita. Questu solitu dura circa una settimana per guarisce.


Cumu bagnà u zitellu in una bagnera

Dopu chì u cordone umbilicale di u to babbu sia cascatu, li pudete bagnà in una bagnera per zitelli. Segui questi passi per bagnà in modu sicuru u vostru zitellu:

  1. Riempite a vasca cù una piccula quantità d'acqua. Di solitu, 2 à 3 centimetri d'acqua sò abbastanza. Alcune vasche ponu esse piazzate in u lavamanu o in una vasca regulare, secondu u mudellu chì avete.
  2. Dopu avè spugliatu u to criaturu, metti li subitu in acqua per ùn avè micca fretu.
  3. Aduprate una mano per sustene a testa di u to babbu è l'altra per piazzalli i pedi prima in a tina. A so testa è u collu devenu esse sempre sopra l'acqua in ogni momentu per a sicurezza.
  4. Pudete spruzzà delicatamente o versà acqua calda nantu à u vostru zitellu per mantene li caldi in a vasca.
  5. Aduprate un pannu per pulisce a faccia è i capelli, è sciappate u so cuoio capillu una o duie volte à settimana.
  6. Lavate u restu di u so corpu da cima in ghjò, aduprendu acqua calda o un pannu bagnatu.
  7. Sollevate delicatamente u vostru zitellu è lasciatelu asciugà cù un asciugamanu. Assicuratevi di asciugà ancu e pieghe in a so pelle.

Arricurdatevi di ùn lascià mai un criaturu incustumatu in una vasca, ancu per un secondu. Puderanu affucà rapidamente, ancu in una quantità bassa d'acqua.

Duvete bagnà u zitellu in un lavamanu o un bagnu pienu?

Ci sò inserti di lavamani dispunibuli per bagnà un neonatu. Questa pò esse una bona opzione se viaghjate o manca pocu spaziu in a vostra casa. Seguitate i passi di a vasca da sopra per dà à u vostru zitellu un bagnu in u lavamanu, ma fate casu chì l'acqua chì vene da u rubinettu di u lavamanu ùn sia troppu calda.

Quandu u vostru zitellu hè capace di pusà per contu soiu (di solitu intornu à 6 mesi), pudete aduprà a vasca piena. Riempite a vasca cù solu pochi centimetri d'acqua è surveglialli in ogni momentu, assicurendu chì a testa è u collu stanu ben sopra l'acqua.

Avete bisognu di savonu?

Pudete aduprà sapone dolce o lavatu per i zitelli mentre bagnate u vostru neonatu. Evite aduprà sapone regulare perchè pò esse troppu duru è pò asciugà a pelle delicata di u to zitellu. A pelle di u vostru neonatu ùn hà ancu bisognu di creme idratante.

Cumu lavà u scalp è i capelli di u zitellu

Pianu di lavà u scalp o i capelli di u to zitellu duie volte à settimana. Per lavà u scalp o i capelli di u vostru zitellu, maseggiate delicatamente un shampoo in i so capelli, s'elli ne anu, o direttamente nantu à u so scalp. Risciacquala cù un pannu bagnatu.

In una vasca per criaturi, pudete ancu inclinà delicatamente a testa di u vostru criaturu è tene una manu nantu à a so fronte mentre vi versate un pocu d'acqua calda. L'acqua si sparverà nantu à i lati di a so testa per risciacquà u shampoo.

Lavà delicatamente i capelli di u to zitellu ùn ferisce micca un locu dolce, ma parlate cù u vostru pediatra sè avete prublemi. Se u vostru zitellu hà un cappellu di culla, pudete spazzolà delicatamente i capelli è u scalp di u vostru zitellu. Ma fate attenzione à ùn coglie o rascià à u so scalp.

Quantu deve esse calda l'acqua?

A temperatura di l'acqua per bagnà u vostru zitellu deve esse calda, mai calda. A temperatura ideale hè di 98,6 ° F (trà 37 ° C è 38 ° C). Pudete utilizà un termometru di bagnu per vigilà a temperatura, o verificà l'acqua cù u polu o u codu per cunfirmà chì hè caldu è micca caldu.

Inoltre, verificate i lati diversi di a vasca o di u bagnu di u zitellu per cunfirmà chì ùn ci sò punti caldi. Sè aduprate una vasca o un bacinu, accendite prima l'acqua fredda è dopu l'acqua calda per riempialu.

Se site in una casa, pudete ancu aghjustà u scaldacqua per assicurà chì ùn supere micca i 120 ° F (48.8 ° C), chì pò scaldà male a pelle di u to zitellu. Probabilmente ùn puderete micca adattà u scaldacqua se site in un cumplessu d'appartamenti o in un condominiu.

Quante volte i zitelli anu bisognu di bagni?

In u primu annu di u to criaturu, puderebbenu avè bisognu solu di trè bagni à settimana. Questu hè di solitu abbastanza frequente se lavate bè l'area di u pannolinu ogni volta chì cambiate u vostru zitellu.

U bagnu una volta à ghjornu o tutti l'altri ghjorni hè ancu OK, ma più spessu chì puderia asciugà a pelle di u to zitellu. Hè soprattuttu u casu se aduprate sapone o altru lavatu per zitelli.

U takeaway

U vostru ciucciu deve esse survegliatu in ogni mumentu mentre si bagna. Ùn lasciate mai un neonatu incustoditu intornu à l'acqua.

Sì u vostru natu pienghje o ùn gode micca di u tempu di u bagnu, assicuratevi chì a stanza sia abbastanza calda, l'acqua ùn sia troppu calda, è li tenite avvolti in un asciugamanu (durante un bagnu di spugna) per mantene li cunfortu.

Quandu u vostru zitellu hè pusatu da per ellu, pudete bagnà in a vasca piena. I ghjoculi di bagnu o i libri ponu aiutà u zitellu à gode di u tempu di bagnu, ma tenite prudenza cù e bolle, postu chì i frequenti bagni à bulle ponu asciugà a pelle di u zitellu.

Avemu Cunsigliatu

Questu hè u Peghju Absolu Peghju Errore di Perdita di Peso chì Pudete Fà

Questu hè u Peghju Absolu Peghju Errore di Perdita di Peso chì Pudete Fà

Avete diminuitu nantu à a mente, è apete dighjà chì manghjà veggie hè u numeru primu chì duvete fà per perde u pe u. Ma e ite novu in que tu tile di vita anu, a...
25 Modi per un Voi Sanu in 60 Secondi

25 Modi per un Voi Sanu in 60 Secondi

E e vi dicemu chì tuttu ciò chì ci vole hè un minutu per e e anu? Innò, que tu ùn hè micca un annunziu publicitariu, è iè, tuttu ciò chì avete bi...