Perchè avete bisognu di pulisce u vostru spazzolinu per capelli è cumu fà
Cuntenutu
- Perchè hè impurtante di pulisce a vostra spazzola per capelli?
- Quante volte duvete pulisce a vostra spazzola?
- Passi per pulisce una spazzola per capelli
- 1. Cacciate i capelli
- 2. Dip è scuzzulate
- 3. Aduprate un cepillo di denti per una pulizia in più
- 4. Risciacquare è asciugà
- Chì hè u megliu modu per pulisce un pettine di pidocchi?
- U fondu
Una spazzola per capelli pò alliscia i fili è distillà i capelli. Si pò ancu imbruttassi abbastanza prestu assugliendu l'oliu, a terra, a polvere è i prudutti in i vostri capelli.
Quandu aduprate una spazzola o un pettine impuru, tutta quella terra, oliu è gunk pò rientre in i vostri capelli. Se vulete chì a vostra spazzola per capelli faci bè u so travagliu senza aghjunghje residui indesiderati, hè impurtante dà una bona pulizia.
Eccu un'occhiata à alcune pratiche ottimali per a pulizia di a vostra spazzola per capelli.
Perchè hè impurtante di pulisce a vostra spazzola per capelli?
Ùn importa micca quantu spessu aduprate a vostra spazzola per capelli, hà a capacità di agisce cum'è una spugna. Ciò significa chì pò intrappulà ogni sorta di residui in e so setole, sia da i vostri capelli sia da l'ambiente.
I prudutti per a cura di i capelli cume i condizionatori lasciati, i gel, o i spray per capelli ponu accumule nantu à i vostri capelli è attaccà à e setole di a vostra spazzola. A vostra spazzola cuntene ancu cellule morte di a pelle chì ponu trasferisce torna à i vostri capelli ogni volta chì aduprate a vostra spazzola.
Inoltre, i capelli perde ogni ghjornu. Sicondu l'Accademia Americana di Dermatulugia, hè nurmale di lampà da 50 à 100 peli à ghjornu. Un saccu di questi capelli ponu accumulà à a basa di a spazzola.
E particelle in l'ambiente cum'è fuliggine, polvere, è altre sporche ponu ancu stallassi nantu à i vostri spazzolini è accumpagnassi cù u tempu. Sì e setole sò dighjà rivestite d'oliu o di prudutti appiccicosi per i capelli, pò rende ancu più faciule per queste particelle di attaccà à u vostru spazzolinu.
Senza pulizia regulare, tuttu questu residu pò esse depositu in i vostri capelli ogni volta chì aduprate u vostru spazzolinu. Di conseguenza, una spazzola sporca pò avè un tempu assai più difficiule per fà u so travagliu è aiutà i vostri capelli à guardà u so megliu.
Quante volte duvete pulisce a vostra spazzola?
Ùn ci hè micca regule dure o veloci in quantu à spessu per pulisce un spazzolu per capelli. Depende veramente di i tippi di prudutti chì aduprate nantu à i vostri capelli è di a frequenza chì li aduprate.
- Se aduprate regolarmente creme stilizanti, gel, o lacca per capelli, una bona regula generale hè di pulisce u vostru spazzolinu una volta à a settimana.
- Se ùn aduprate micca assai pruduttu in i vostri capelli, pruvate à fà l'abitudine di pulisce a vostra spazzola ogni 2 à 3 settimane.
- Per fà a pulizia più faciule, pruvate à caccià i capelli accumulati in setole ogni dui ghjorni.
Passi per pulisce una spazzola per capelli
A pulizia di una spazzola per capelli ùn piglia tantu tempu. Una volta chì sapete cumu fà, serà più faciule a prossima volta.
Basta solu uni pochi di elementi per cumincià:
- ciotola d'acqua calda, o pudete aduprà u lavamanu di bagnu
- shampoo gentile
- bicarbonato di sodiu (opzionale)
- forbici
- vechju spazzolinu à denti
- pettine di coda di topu (opzionale)
Sia chì a vostra spazzola sia in legnu o in plastica, u metudu di pulizia seguiterà passi simuli, cù solu qualchì variazione.
1. Cacciate i capelli
- Aduprate a fine di un pettine di coda di topu (un tippu di pettine chì hà una punta lunga appuntita) per caccià i capelli da a basa di a spazzola. Se ùn avete micca un pettine di coda di topu, qualsiasi ughjettu appuntutu funzionerà, cum'è una penna, una matita, o un ghjacciu.
- Pudete ancu aduprà forbici per taglià tutti i capelli chì sò intricciati in e setole.
2. Dip è scuzzulate
- Riempite una conca o lavamanu cù acqua calda. Aghjunghjite alcune gocce di shampoo delicatu à l'acqua è fate u circondu per creà schiuma. Per una putenza di pulizia in più, pudete aghjunghje 1 à 2 cucchiaini di bicarbonato di sodiu. Agitate l'acqua bè.
- Per una spazzola di plastica, immergete tutta a spazzola in acqua. Lascialu macerà da 3 à 5 minuti. Se a spazzola hà un imbottitura soffice à a basa induve e setole si attaccanu à a spazzola, immerge e setole di a spazzola in l'acqua insaponata, assicurendusi di tene u imbottitura seccu.
- Ùn sottumette micca interamente una spazzola di legnu. Questa puderia dannà u legnu è finisce. Solu sottumette e setole, cum'è discrittu sopra per una spazzola cù una basa imbottita.
- Dip è scuzzulate a spazzola parechje volte. Questu aiutà à allentà è rimuovere l'olii, e cellule morte di a pelle, è l'accumulazione di prudutti. Se a vostra spazzola ùn hè micca troppu brutta, questu averebbe eliminà a maiò parte di l'accumulazione.
3. Aduprate un cepillo di denti per una pulizia in più
- Se avete una spazzola assai brutta, puderebbe bisognu di aduprà un vechju spazzolinu da denti per pulisce a basa è e setole.
- Immerge u spazzolinu in l'acqua sapunata è assicuratevi di lavà ogni setola. Cumincià à a basa di a setola è travaglià in alta. Scrub l'altra riva di a spazzola per caccià ogni accumulazione.
4. Risciacquare è asciugà
- Una volta finita a pulizia di a vostra spazzola per capelli, risciacquala sottu à un flussu d'acqua fresca. Oppure, pudete sprinkle un pocu d'acqua nantu à a basa di u pennellu è asciugà lu cù un pannu.
- Lasciate a spazzola per asciugà, e setole rivolte in ghjò, sopra un pannu o un asciugamanu pulitu.
Chì hè u megliu modu per pulisce un pettine di pidocchi?
Se avete avutu à trattà cù i pidocchi, vi puderete dumandà s'ellu ci hè un modu speciale per pulisce u pettine chì hè adupratu per rimuovere queste nits.
Per pulisce un pettine di pidocchi:
- Aduprate un asciugamanu di carta per asciugà i letti o i pidocchi da u pettine dopu ogni passu per i capelli. Una volta finitu, mette u pannu di carta in un saccu di plasticu chjosu è ghjittatelu.
- Dopu, mette u pettine in una pignatta d'acqua calda (duveria esse almenu 130 ° F / 54,4 ° C) per tumbà qualsiasi lendine o pidochji restanti.
- Lasciate u pettine impregnatu per 10 minuti.
- Asciugate bè u pettine è poi versate l'alcool strofinendu sopra.
- Lasciate asciugà u pettine à l'aria.
U fondu
Pò esse faciule di trascurà una spazzola per capelli o un pettine. Ma, se vulete chì i vostri capelli parissinu u megliu, senza alcunu olii indesiderati, sporcizia, o residui di produttu, hè una bona idea di dà à i vostri spazzolini una pulizia approfondita di modu regulare.