Autore: Peter Berry
Data Di Creazione: 14 Lugliu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 19 Nuvembre 2024
Anonim
Da A à Zinc: Cumu Sbarrazzassi di un Dighjunu Freddu - Salute
Da A à Zinc: Cumu Sbarrazzassi di un Dighjunu Freddu - Salute

Cuntenutu

Includemu prudutti chì pensemu utili per i nostri lettori. Se cumprate per mezu di ligami nantu à sta pagina, pudemu guadagnà una piccula cumissione. Eccu u nostru prucessu.

Ùn ci hè ancu rimediu per u fretu cumunu, ma puderete pudè accurtà a quantità di tempu chì site malatu pruvendu qualchì supplementu prumettente è praticendu una bona autocura.

Spassighjate nantu à i navi di qualsiasi farmacia è vedrete una gamma impressionante di prudutti chì pretendenu accurtà a lunghezza di u vostru fretu. Pochi di elli sò sustinuti da una scienza solida. Eccu un elencu di rimedii cunnisciuti per fà una differenza in quantu duranu i raffreddori:

1. Vitamina C

Piglià un supplementu di vitamina C ùn hè micca prubabile di prevene un fretu. Tuttavia, studii mostranu chì pò riduce a durata di i raffreddori. Una rivista 2013 di studii hà nutatu chì a supplementazione regulare (1 à 2 grammi à ghjornu) riduce a durata di un fretu in adulti da 8 per centu è in i zitelli da 14 per centu. Hà ancu riduttu a gravità di i raffreddori in generale.


A dosa quotidiana raccomandata di vitamina C hè 90 milligrammi per l'omi è 75 mg per e donne chì ùn sò micca incinte. E dosi nantu à u limitu superiore (2000 mg) ponu causà alcuni effetti collaterali, dunque piglià dosi più alti per ogni durata vene cun questu risicu.

Cumprà a vitamina C.

Eccu a chjave: Ùn aspettate micca finu à sente i sintomi chì venenu: Pigliate a dosa raccomandata ogni ghjornu. Pigliate a vitamina C quandu u fretu inizia ùn pò avè assai effetti nantu à cumu si sente o per quantu tempu u fretu pende.

2. Zinc

Vicinu à trè decennii di ricerche nantu à i raffreddori è u zincu anu datu risultati misti, ma un hà indicatu chì i pasticchi di zincu ponu aiutà à superà un fretu più veloce di ciò chì avariate senza ellu. In media, a lunghezza di a durata fredda hè stata ridutta di 33 per centu, chì puderia significà almenu un paiu di ghjorni prima di sollievu.

Hè impurtante nutà chì i dosaggi in questi studii, 80 à 92 mg à ghjornu, sò assai più alti di u massimu cutidianu raccomandatu da l'Istituti Naziunali di Salute. A rivista 2017 sottumette, però, chì e dosi di finu à 150 mg di zincu per ghjornu sò presu in rutina per mesi in certe condizioni cù pochi effetti collaterali.


Cumprà u zincu.

Sì pigliate antibiotici, penicillamina (Cuprimine) per l'artrite, o certi diuretici, parlate cù u vostru duttore prima di piglià zincu. A cumminazione puderia riduce l'efficacezza di i vostri medicazione o di u zincu.

3. Echinacea

E riviste di studii in 2014 è suggerenu chì piglià echinacea pò prevene o accurtà un fretu. U supplementu à base di erbe, fattu da u coneflower viola, hè dispunibule in pasticchi, tes, è estratti.

Un studiu di u 2012 chì hà mostratu benefici positivi di echinacea per i raffreddori hà avutu participanti chì piglianu 2400 mg ogni ghjornu in quattru mesi. Alcune persone chì piglianu echinacea riportanu effetti collaterali indesiderati, cume nausea è diarrea. Parlate cù u vostru duttore prima di pruvà echinacea per cunfirmà chì ùn interferisce micca cù qualsiasi altri medicini o supplementi chì pigliate.

Shop per echinacea.

4. Sciroppu di sambucu neru

U sambucu neru hè un rimediu tradiziunale adupratu per luttà contr'à i raffreddori in parechje parte di u mondu. Ancu se a ricerca hè limitata, almenu un vechju hà dimustratu chì u sciroppu di sambucu hà accurtatu a lunghezza di i raffreddori in e persone cù sintomi simuli à l'influenza di una media di quattru ghjorni.


Un 2016 più recente controllatu da placebo, doppiu cecu di 312 viaghjatori in aereo hà mostratu chì quelli chì anu pigliatu supplementi di sambucu avianu una riduzione significativa di a durata è di a severità di u fretu contr'à quelli chì anu pigliatu un placebo.

Cumprà u sciroppu di sambucu.

U sciroppu di sambucu hè cucinatu è cuncintratu. Ùn cunfundite micca cù anziani crudi, sementi è corteccia, chì ponu esse tossichi.

5. Succu di barbabietola

Un 2019 hà tracciatu 76 studienti chì eranu in periculu di piglià u raffreddore durante un periodu d'esame finale stressante. Quelli chì anu bevutu una piccula quantità di suchju di barbabietula sette volte à ghjornu anu mostratu menu sintomi di u fretu ch'è quelli chì ùn l'anu avutu. In u studiu, u rimediu hè statu particularmente utile per i studienti cun asma.

Perchè u suchju di a barbabietola hè riccu in nitrati dietetichi, aumenta a pruduzzione di ossidu nitricu di u corpu, chì pò aiutà à prutege vi da infezioni respiratorie.

Cumprà u suchju di barbabietola.

Se site propensu à i calcii renali, attenti à a barbabietola, chì cuntene ossalati. Quessi sò cunnisciuti per cuntribuisce à a furmazione di calciu renale.

6. Bevande pruibiotiche

Ancu se i studii nantu à i probiotici è i raffreddori sò limitati, almenu unu suggerisce chì beie una bevanda probiotica chì cuntene Lactobacillus, L. casei 431, pò riduce a durata di un fretu, soprattuttu in quantu à i sintomi respiratorii.

I batteri probiotici varienu da pruduttu à produttu, allora verificate l'etichetta per sapè quale cumprate.

Cumprà e bevande probiotiche.

7. Riposa

U raccomanda di uttene un riposu in più quandu avete un fretu.

Mentre pò esse tentatore di pruvà à rinfurzà u vostru sistema immunitariu cù l'eserciziu, hè probabilmente megliu per piglià tranquillu per qualchi ghjornu. In fatti, sè ùn dormite micca abbastanza ghjornu per ghjornu, pudete esse à u fretu.

8. Caru

Se u vostru zitellu hà prublemi per dorme bè per batte un fretu, pruvate u meli, unu di i rimedii i più affidati per trattà i sintomi di u fretu. A hà mostratu chì una cucchiaiata di meli à l'ora di dorme pò aiutà i zitelli à dorme megliu è riduce a tosse di notte. Pò ancu aiutà à calà un mal di gola.

9. Medicini senza ricetta

I sintomi di u fretu cum'è tosse, starnutiti, nasu chì cola, congestione, mal di gola è mal di testa ponu rende difficile a funzione durante u ghjornu è difficiule di ripusassi di notte.

Decongestionanti, antidolorifici cum'è ibuprofene o acetaminofene, suppressanti per a tosse è antihistaminici ponu trattà i sintomi per chì ti senti megliu più veloce, ancu se l'infezione virale persiste. Verificate cun un pediatricu prima di dà à u vostru zitellu qualsiasi medicazione senza prescrizione.

Cumprà per ibuprofene è acetaminofene.

Cumprà per i decongestionanti.

Cumprà l'antihistaminichi.

10. Assai liquidi

Bere assai liquidi hè sempre bonu quandu si prova à sbarrazzassi di un fretu. Tè caldu, acqua, minestra di pullastru, è altri liquidi vi mantenenu idratatu, soprattuttu sì avete a frebba. Puderanu ancu allentà a congestione in u vostru pettu è in i passaghji nasali da pudè respirà.

Evite a caffeina è l'alcol, però, perchè ponu lasciarvi disidratati, è ponu interferisce cù u sonnu è u riposu chì avete bisognu per a recuperazione.

Quandu andà à u duttore

I raffreddori chì ùn si ne vanu prestu ponu purtà à altre malatie cum'è pneumonia, infezioni pulmonari, infezioni à l'orechje, è infezioni sinusali. Vede u vostru duttore se:

  • i vostri sintomi duranu più di 10 ghjorni
  • avete una frebba sopra 101,3 ° F (38,5 ° C)
  • cumencia à vomità cun viulenza
  • i vostri sinus dolenu
  • a to tosse cummencia à sente cum'è un soffiu
  • senti dulore in pettu
  • avete difficultà à respirà

U takeaway

À u primu segnu di un fretu, a maiò parte di noi vulemu assicurà chì i sniffles, starnutimenti è altri sintomi si ne vanu u più prestu pussibule.

Se pigliate vitamina C di modu regulare, i vostri sintomi di u fretu ponu sparisce nanzu. È ci hè qualchì sustegnu scentificu per pruvà rimedii cum'è zincu, echinacea, preparazioni di sambucu, suchju di barbabietola, è beie probiotiche per prevene o accurtà a durata di un fretu.

U megliu modu per batte un fretu fast hè di ripusà, beie assai liquidi, è trattà i sintomi cù medicinali chì allevanu u dolore, a tosse è a congestione.

Nova Publicazioni

U Psoriasis hè ereditariu?

U Psoriasis hè ereditariu?

Co a hè a p oria i è cumu i ottiene?A p oria i hè una malattia di a pelle caratterizata da prurite di cale, infiammazione è ro u. Di olitu i faci nantu à u calp, i ghjinochji...
I Migliori Blog di Parenting LGBTQ di u 2018

I Migliori Blog di Parenting LGBTQ di u 2018

Includemu prudutti chì pen emu utili per i no tri lettori. e cumprate per mezu di ligami nantu à ta pagina, pudemu guadagnà una piccula cumi ione. Eccu u no tru pruce u.Avemu celtu atte...