Cumu Sbarrazzassi di Milia: 7 Modi
Cuntenutu
- Sò milia un mutivu di preoccupazione?
- 1. Ùn sceglite micca, pugnate, o pruvate à caccià li
- 2. Pulite a zona
- 3. Steam aprite i vostri pori
- 4. Esfoliate delicatamente a zona
- 5. Pruvate una buccia facciale
- 6. Aduprate una crema retinoide
- 7. Optate per una crema solare faciale ligera
- Quandu vede u vostru dermatistu
- A sapiate?
Includemu prudutti chì pensemu utili per i nostri lettori. Se cumprate per mezu di ligami nantu à sta pagina, pudemu guadagnà una piccula cumissione. Eccu u nostru prucessu.
Sò milia un mutivu di preoccupazione?
Milia sò picculi sbocchi bianchi chì cumpariscenu nantu à a pelle. Di solitu sò raggruppati inseme nantu à u nasu, e guance è u varvarottu, ancu s'elli ponu cumparisce in altrò.
Milia si sviluppa quandu i fiocchi di a pelle sò intrappulati sottu à a superficia di a pelle, secondu a Clinica Mayo, o quandu a cheratina s'accumula è hè intrappulata.
Milia si trova più spessu in i zitelli nascuti. In fattu, da 40 à 50 per centu di i neonati anu milia nantu à a so pelle in un mese da a so nascita, secondu una rivista di u 2008. Ma a milia pò ancu influenzà i zitelli, l'adulescenti è l'adulti.
Milia in i neonati guasi sempre risolve da soli senza trattamentu. In adulti questu hè assai menu spessu u casu, è sò cumunemente estratti o altrimenti rimossi.
Ci hè parechje cose chì pudete fà per aiutà à accelerà u prucessu di guarigione è impedisce chì si formi più milia. Continuate à leghje quì sottu per amparà di più.
1. Ùn sceglite micca, pugnate, o pruvate à caccià li
Sì milia nantu à a vostra faccia o a faccia di u to figliolu vi irritanu, ùn coglie micca in a zona affettata. Pruvà à rimuovere milia pò causà i sbalzi di sangu, scab, è cicatrice. U rascu di a pelle pò ancu intruduce germi in a zona. Questu pò causà infezioni.
In u casu di i zitelli di menu di 6 mesi, u megliu da fà per a milia hè di lascià e sferenze solu. Sì i bumps vi cuncernanu, vedi u pediatricu di u to figliolu.
2. Pulite a zona
Assicuratevi di lavà a faccia cù un sapone dolce, senza parabeni ogni ghjornu. Ogni sapone chì ùn hè micca dolce vi spogliarà a faccia di l'olii chì ci vole per stà in equilibriu è in bona salute.
Dopu lavatu, pate a pelle secca invece di lasciarla asciugà à l'aria. Questu aiutà à prevene chì a vostra pelle si fracassi o secchi.
Cumprate sapone senza paraben in ligna.
3. Steam aprite i vostri pori
Dopu a pulizia, pudete truvà benefiziu à vapore aprite i vostri pori per eliminà ulteriormente irritanti.
Un modu per fà questu hè di:
- Cuminciate sedendu in u vostru bagnu cù a doccia chì corre nantu à un ambiente caldu. A stanza si riempirà pianu pianu di vapore caldu.
- Posa à u vapore per 5 à 8 minuti. U vapore aprirà delicatamente i vostri pori, liberendu fiocche di pelle o altri irritanti chì ponu esse intrappulati sottu.
- Dopu à pusà à u vapore, spegne a doccia è aspittà uni pochi di minuti. Pat u to visu seccu, è risciacqua cù acqua tiepida per lavà tutti l'irritanti prima di sorte da a stanza vapurita.
4. Esfoliate delicatamente a zona
Una esfoliazione dolce di a pelle pò aiutà à mantene a vostra pelle libera da irritanti chì causanu milia. Alcuni mantenenu a cheratina in a vostra pelle da troppu pruduce. Cercate detergenti esfolianti chì cuntenenu acidu salicilicu, acidu citricu o acidu glicolicu.
Cumprà per detergenti esfolianti in linea.
Esfolià troppu pò irrità a pelle, allora ùn la fate micca tutti i ghjorni. Cuminciate aduprendu un detergente esfoliante una volta à a settimana è vedi se migliora a vostra milia.
5. Pruvate una buccia facciale
E bucce facciali chì cuntenenu ingredienti esfolianti ponu ancu aiutà, ma aduprate cun prudenza. Aduprà una buccia facciale chì hè troppu forte per a to pelle pò apparisce.
Cumprà e bucce facciali in ligna.
Sè dighjà adupratu bucce facciali cum'è parte di a vostra rutina di cura di a pelle, hè prubabilmente sicuru di cuntinuà à fà la. Puderia ancu aiutà à schjarisce milia. Se pudete, attaccate à e bucce chì anu o.
Sè vo site novu à e bucce facciali, ùn li aduprate micca solu per sbarrazzassi di i milia bumps. A vostra pelle pò esse sensibile à l'ingredienti in una buccia facciale. Questu pò aggravà a milia.
6. Aduprate una crema retinoide
Alcuni ricercatori raccomandanu creme retinoide topiche per sbarrazzassi di milia. E creme retinoidi cuntenenu vitamina A. Questa vitamina hè essenziale per a salute di a vostra pelle.
Cumprate creme retinoidi in ligna.
Aduprate qualsiasi pruduttu chì cuntene retinoide - o a so forma di forza inferiore, retinol - solu una volta à ghjornu. Mettitelu quandu a to faccia hè lavata pulita è secca.
Quandu si usa una crema retinoide o retinol, hè di primura aduprà un filtru solare ogni ghjornu. Facenu a vostra pelle più suscettibile à i danni di a pelle causati da l'esposizione à u sole.
7. Optate per una crema solare faciale ligera
Duvete dighjà esse purtatu filtru solare ogni ghjornu per prutege a pelle di a vostra faccia da i raggi ultravioletti. Un benefiziu supplementu di a crema solare curretta pò esse una diminuzione di l'irritazione di a pelle chì provoca milia.
Cerca un filtru solare specificamente cuncipitu per l'usu nantu à a faccia. Assicuratevi chì u SPF hè 30 o superiore. Se a vostra pelle hè assai sensibile à u sole, pensate à aduprà un pruduttu cù un SPF di 100.
I filtri solari i più amichi di a pelle averanu l'oliu minerale cum'è basa in uppusizione à l'altri olii chì ponu intuppà a pelle. Leghjite attentamente l'ingredienti di u vostru filtru solare per assicurassi chì ùn cuntene nunda chì site allergicu o sensibile.
Cumprà per i filtri solari facciali in ligna.
Quandu vede u vostru dermatistu
A maiò parte di i milia bump si risolveranu da soli dopu qualchì settimana, in particulare in i zitelli. Tuttavia, questu ùn hè micca spessu u casu per adulti cù milia.
Se u vostru criaturu hà un focu recurrente di milia, o se milia ùn si ne và, pudete avè bisognu di vede un dermatistu.
A volte un dermatologu aduprà una piccola agulla per rimuovere manualmente a milia. Questu guariscerà rapidamente l'area affettata.
A sapiate?
Milia si trova più spessu in i zitelli nascuti. In fattu, da 40 à 50 per centu di i zitelli chì nascenu anu milia nantu à a so pelle in un mesi da esse natu. Ma a milia pò ancu influenzà i zitelli, l'adulescenti è l'adulti.