E Nove Mamme Piglianu Vitamine Postnatali Dopu à U Partu?
Cuntenutu
- Chì sò e vitamini postnatali, è avete veramente bisognu?
- Pudete ghjustu uttene sti vitamini è nutrienti da a vostra dieta, invece?
- Ciò di l'altri supplementi postnatal?
- Rivista per
Poche cose in a vita sò certe. Ma un duttore suggerisce vitamini prenatali à una donna incinta? Hè praticamente un datu. Sapemu chì e vitamine prenatali aiutanu à assicurà u sviluppu sanu di u zitellu è una nutrizione equilibrata durante a gravidanza per a mamma.
Allora, se i vitamini prenatali sò cumunimenti cunsigliati per e mamme à esse, e vitamini postnatali deve esse ancu una cosa, nò? Micca esattamente. I duttori, almenu quelli intervistati per questu articulu, ùn sò solu cunvinti chì postuvitamini natali sò essenziali cum'è i so contraparti antecedenti. Iè, uttene nutrienti adatti dopu à u parto hè indiscutibilmente cruciale. Ma piglià un supplementu dieteticu postpartum dedicatu? TBD.
Eccu ciò chì avete bisognu di sapè nantu à e vitamine postnatal è e migliori vitamine postnatal, se esiste, secondu ob-gyns.
Chì sò e vitamini postnatali, è avete veramente bisognu?
E vitamine etichettate cum'è supplementi postnatali sò in realtà abbastanza simili à e vitamine prenatali, dice Peyman Saadat, MD, FACOG, un ob-gin certificatu à bordu doppiu in u Centru di Fertilità Riproduttiva in West Hollywood, California. A differenza trà vitamine prenatali è postnatali hè chì quest'ultima include milligrammi più alti di nutrienti chì sò benefichi per e nuove mamme (vs. mamme incinte), cume e vitamine B6, B12 è D, cume sò assorbite da u zitellu cù u latte maternu, dice u duttore Saadat. Cusì quantità più alte di sti nutrienti assicuranu chì a mamma sia sempre in gradu di assorbe abbastanza per coglie i so benefici (vale à dì più energia da a vitamina B) ancu se u latte maternu è u criaturu "piglianu" alcuni ancu.
ICYDK, pruduce u latte maternu è l'allattamentu ùn hè micca un compitu chjucu (modu per andà mamma) - è quessi sò solu dui di e numerose sfide fisiche è mentali chì venenu da u partu. Infatti, u periodu post-partum, è a maternità in generale, sò assai fisicamente esigenti, dice Lucky Sekhon, MD, un ginecologu certificatu da bordu, endocrinologia riproduttiva è specialistu di sterilità in Reproductive Medicine Associates di New York. Avete cura di un crescendu u zitellu, pruducendu u latte maternu, è pruvendu à guarisce u vostru corpu stessu, tuttu in listessu tempu. Individualmente, questi richiedenu una tonnellata di energia è nutrienti, è inseme, ancu di più. "Chì cumposti cù u fattu chì assai donne sò stanchi è in modu di sopravvivenza durante e prime settimane postpartum, è ùn puderanu micca uttene tutti i nutrienti necessarii da una dieta ben equilibrata - cusì piglià vitamini, sò utili per furnisce ciò chì puderia. manca ", aghjusta u duttore Sekhon. (Assuciatu: Ciò chì e vostre prime poche settimane di eserciziu postpartum devianu sembrà)
"Ricumandemu di piglià vitamine postpartum; tuttavia, ùn devenu micca necessariamente esse un particulare, specificu postnatal vitamina ", dice ella. Eccu perchè: Pigliate una multivitaminica regulare o continuate a vostra vitamina prenatale da a gravidanza furnisce e vitamine è minerali necessarii per sustene l'allattamentu, è aiuterà e mamme novi à mantene a so forza è l'energia. In generale, Dr. Sekhon dice chì hè sensu di cuntinuà à piglià una vitamina prenatale per un minimu di sei settimani dopu à u partum o per a durata chì avete allattatu. Dopu questu, hè bonu per turnà à una multivitamine regulare.
Un putenziale svantaghju per piglià vitamini prenatali dopu à u parto hè a stitichezza per via di a so concentrazione più alta di ferru, dice Dr Saadat. In questu casu, ricumanda à e nuove mamme di passà à una multivitaminica femminile, cume e marche cumuni GNC o Centrum (Buy It, $ 10, target.com), chì generalmente furniscenu vicinu à u 100 per centu di e richieste cutidiane di vitamine è minerali.
Alcune specificità da tene à mente, tuttavia, sò chì e donne chì stanu allattendu puderebbenu avè bisognu di più calciu, è quelli chì stanu in casa spessu cù un novu criaturu pò avè bisognu di vitamina D in più per mancanza di esposizione à u sole, dice. (Connessu: A guida di a donna in forma per uttene abbastanza calciu)
Va bè, ma chì ne di tutti quelli cambiamenti di l'hormone dopu a consegna? E vitamine postnatali ponu aiutà cun quelle? Sfurtunatamente, ùn ci sò micca vitamini cunnisciuti per esse utili à gestisce i fluttuazioni postpartum in l'hormone stessu, dice Dr Sekhon. "I cambiamenti di ormoni ùn necessitanu micca necessariamente di esse gestiti perchè sò una parte sana è normale di u prucessu di ricuperazione da a gravidanza è a consegna". Tuttavia, questioni specifiche chì derivanu da cambiamenti ormonali dopu a consegna, cume a perdita di capelli o l'assottigliamento di i capelli, ponu esse migliorati prendendu vitamine, cume a biotina, a vitamina B3, u zincu è u ferru, dice u Duttore Sekhon. (Vede ancu: Perchè Alcuni E mamme sperimentanu cambiamenti d'umore maiò quandu si fermanu l'allattamentu)
Pudete ghjustu uttene sti vitamini è nutrienti da a vostra dieta, invece?
Alcuni ginecologi dicenu chì e nuove mamme duvianu sforzassi per uttene tutta a nutrizione chì necessitanu da una dieta ben equilibrata in u periodu postpartum prima di girà à una vitamina quotidiana per integrà a so assunzione. Unu di sti documenti, Brittany Robles, MD, un ob-gyn è un entrenatore persunale certificatu NASM basatu in New York City, raccomanda à tutte e donne postpartum di assicurà chì ricevenu i seguenti nutrienti in a so dieta:
- Acidi grassi Omega-3: si trovanu in pesci grassi, noci, semi di chia
- Proteine: si trovanu in pesci grassi, carni magre, legumi
- Fibra : truvata in tutti i frutti
- Ferru: truvatu in legumi, verdi fugliali, carne rossa
- Folate: si ritrova in i legumi, verdi à fronde, agrumi
- Calci: si trova in i latticini, i legumi, i foglii verdi scuri
In generale, u duttore Robles dice chì ùn cunsiglia micca i so pazienti per piglià vitamini postnatali. "Ùn ci hè dubite chì e vitamine prenatali sò essenziali per ogni donna per prevene u risicu di difetti di u tubu neurale in u vostru zitellu", dice. "Tuttavia, una volta chì u tubu neurale hè furmatu, in u primu trimestre, e vitamine diventanu una cunvenzione piuttostu cà una necessità".
Di sicuru, a pianificazione curretta di u vostru alimentu per assicurà chì ottene tutti i nutrienti necessarii post-partum hè più faciule di dì chè di fà. In più, e donne postpartum devenu cunsumà 300 calorie in più per ghjornu perchè perdenu calorie per l'allattamentu è u pompamentu, vale à dì chì anu bisognu di più di l'abitudine per alimentà adeguatamente u so corpu, spiega u duttore Robles. Hè per quessa ch'ella ricumande à i so pazienti chì allattanu postpartum cunsumu cibi ricchi di proteini, cum'è carni magre, salmone, fagioli, legumi è noci invece di manghjà, per dì, parechji snacks in tuttu u ghjornu per fucalizza nantu à a sazietà. (Assuciatu: Cume Sugary Foods Affect the Breast Latte of New Moms)
E mamme chì anu allattatu anu da manghjà ancu alimenti chì aiutanu à prumove a pruduzzione di latte-cum'è verde foglia, avena è altri alimenti ricchi di fibre-è restanu idratati. U duttore Robles dici chì una donna postpartum duveria cunsumà almenu a mità di u so pesu di corpu in acqua per ghjornu perchè idrata u so zitellu (latte materna hè fatta di 90 per centu acqua) è ancu u so corpu. Dunque, per una donna chì pesa 150 libbre, sarebbe 75 once o circa 9 bicchieri d'acqua (à u minimu) à ghjornu, è ancu di più se allatta.
Ciò di l'altri supplementi postnatal?
A parte da e vitamine, ci sò ancu supplementi vegetali chì ponu aiutà à mantene a vostra mente è u corpu postpartum sani. Fenugreek, un'erba simile à u trifogliu chì hè dispunibule in capsule cum'è Finest Nutrition Capsule di Fenugreek (Buy It, $ 8, walgreens.com), hè più largamente aduprata in u periodu postpartum cum'è un modu per aumentà l'approvvigionamentu di latte, dice Dr. Sekhon. Si crede chì stimulerà u tessulu glandulare in i seni, chì hè incaricatu di pruduce u latte. Mentre u fienu grecu hè generalmente cunsideratu cum'è sicuru da a FDA, pò avè effetti collaterali, cume a diarrea, sia in a mamma sia in u zitellu (cume si sà chì passa in u latte maternu), hè dunque impurtante di cumincià cù a dosi più bassa è dopu cresce solu sì u vostru corpu u tollerà, spiega ella. A causa di questi effetti collaterali GI, assicuratevi di cercà i cunsiglii di u duttore prima di piglià è, a menu chì ùn avete luttatu cù l'approvvigionamentu di latte, pensate à evità cumpletamente.
Mentre a melatonina ùn hè micca una vitamina, (piuttostu hè un ormone chì si presenta naturalmente in u corpu per regulà u ritmu circadianu) pò esse un aiutu di u sonnu utile, in particulare per e mamme novi chì sò privi di sonnu è chì anu un mudellu di sonnu disturbatu da u pannolinu di a notte cambiamenti è alimentazione, dice Dr Sekhon. Hè sicuru per e donne di piglià a melatonina mentre allatta, ma deve esse adupratu cun prudenza, perchè pò causà sonnolenza-è vulete sempre esse sicuru chì site alerta quandu si cura un zitellu chjucu, spiega. Cum'è una alternativa à a melatonina, ella cunsiglia à piglià un tè di camomilla o piglià un bagnu caldu prima di dorme, chì sò stati dimustrati chì aiutanu à u rilassamentu è, cusì, à dorme.
In generale, hè sicuru di piglià tutte e vitamine standard durante l'allattamentu, ma questu ùn hè micca veru per tutti i medicinali à base di erbe è i supplementi, dice u Duttore Sekhon. "Hè impurtante di verificà cù u vostru duttore se ùn site micca sicuru di a sicurezza di una vitamina o di un supplementu mentre allatta", aghjusta.