Cumu Prevene i Brufoli
Cuntenutu
- 1. Lavate bè a vostra faccia
- 2. Cunnosce u vostru tippu di pelle
- 3. Idrata a pelle
- 4. Aduprate trattamenti di acne senza ricetta
- 5. Stà idratatu
- 6. Limite u truccu
- 7. Ùn tocchi micca a to fàccia
- 8. Limite l'esposizione à u sole
- 9. Ùn esse micca un pimple popper
- 10. Pruvate l'oliu di l'arburu di tè
- 11. Aduprate antibiotici
- 12. Applica l'argilla verde francese
- 13. Evite certi alimenti
- 14. Riduce u stress
- Gestisce i pimples
- U takeaway
Includemu prudutti chì pensemu utili per i nostri lettori. Se cumprate per mezu di ligami nantu à sta pagina, pudemu guadagnà una piccula cumissione. Eccu u nostru prucessu.
Panoramica
I brufoli, chjamati ancu acne, si presentanu quandu e glàndule oliu di a to pelle sò troppu attive è i pori si infiammanu. Alcuni tipi di batteri di a pelle ponu aggravà i brufoli. I brufoli ponu cumparisce in ogni locu nantu à a pelle, ma u più spessu si verificanu nantu à a faccia.
Perchè i brufoli sò generalmente scatenati da ormoni androgeni è, in certi casi, da genetica, ùn ci hè manera sicura di prevene. Eppuru, ci sò assai metudi per riduce a so severità è tene li in cuntrollu. Eccu 14 di elli.
1. Lavate bè a vostra faccia
Per aiutà à prevene i brufoli, hè impurtante di caccià l'oliu in eccessu, a terra è u sudore ogni ghjornu. Lavà a faccia più di duie volte à ghjornu pò fà peghju l'acne.
Ùn lavate micca a vostra faccia cù detergenti duri chì a pelle secca. Aduprate un detergente senza alcolu.
Per lavà a faccia:
- Bagnate a faccia cun acqua calda, micca calda.
- Applica un detergente dolce in un muvimentu delicatu è circulare aduprendu e dite, micca un pannu.
- Risciacquare accuratamente, e asciugare.
2. Cunnosce u vostru tippu di pelle
Chiunque pò uttene brufoli, ùn importa u so tippu di pelle. A pelle grassa hè a più propensa à i brufoli. Hè causatu da e glubule sebacies di a to pelle chì producenu troppu sebum oliu.
Un altru tipu di pelle chì pò causà brufoli hè a pelle cumbinata. A pelle cumbinata significa chì avete sia zone secche sia zone oleose. E zone oleose tendenu à esse a vostra fronte, u nasu è u chin, chjamati ancu a vostra zona T.
Cunnosce u vostru tippu di pelle vi aiuterà à sceglie i prudutti adatti per a cura di a pelle. Per esempiu, se a vostra pelle hè grassa, sceglite prudutti noncomedogeni chì sò formulati per ùn bluccà i pori.
3. Idrata a pelle
L'idratanti aiutanu a pelle à stà idratata. Ma parechji creme idratanti cuntenenu oliu, fragranza sintetica, o altri ingredienti chì ponu irrità a pelle è causà brufoli.
Per aiutà à prevene i brufoli, aduprate creme senza fragranza, idratanti non comedogeni dopu avè lavatu a faccia o quandu a pelle si sente secca.
4. Aduprate trattamenti di acne senza ricetta
I trattamenti di acne senza prescrizzione (OTC) ponu aiutà à zap pimples rapidamente o prevene in primu locu. A maiò parte cuntene perossu di benzoil, acidu salicilicu, o zolfu.
Aduprate un trattamentu OTC per trattà spot pimples. O aduprà cum'è un regime di mantenimentu per cuntrullà i focolai. Per aiutà à prevene l'effetti secundarii cum'è rossu, irritazione è secchezza, seguitate precisamente l'istruzzioni d'usu di u fabricatore.
5. Stà idratatu
Sè site disidratatu, u vostru corpu pò signalà e glàndule oliu di a vostra pelle per pruduce più oliu. A disidratazione dà ancu à a vostra pelle un aspettu sordu è favurisce l'infiammazione è u rossu.
Per tene u vostru corpu ben idratatu, beie almenu ottu bicchieri d'acqua di 8 once ogni ghjornu. Bei più dopu l'eserciziu, sè site incinta o allattendu, o passate u tempu in un ambiente caldu è umidu.
6. Limite u truccu
Hè tentatore d'utilizà u trucco per copre i pimples. Tuttavia, fà cusì pò intasà i pori è scatenà focolai.
Andate à u naturale quandu puderete. Quandu portate u truccu, evitate i fundamenti grassi è pesanti, è aduprate prudutti chì ùn sò micca benvenuti, puri è senza prufumi.
I shampoo grassi o oleosi, lavati di u corpu, creme da barba, è prudutti di styling per capelli ponu tutti causà brufoli. Per aiutà à prevene i focolai, sceglite opzioni senza oliu, noncomedogeniche.
7. Ùn tocchi micca a to fàccia
E to mani scontranu a sporcizia è i batteri constantemente durante a ghjurnata. È ogni volta chì toccate a vostra faccia, alcune di quelle impurità chì obstruiscenu i pori ponu esse trasferiti in a vostra pelle.
Di sicuru, se u nasu ti pica, graffialu. Ma lavate e mani regularmente, è pruvate à tuccà a vostra faccia u menu pussibule.
8. Limite l'esposizione à u sole
Catturà alcuni raggi pò asciugà i brufoli à breve termine, ma causa prublemi maiò à longu andà. L'esposizione frequente à u sole disidrata a pelle, ciò chì cù u tempu face pruduce più oliu è blocca i pori.
Hè impurtante di purtà un filtru solare per aiutà à prevene u cancheru di a pelle. Tuttavia, parechji filtri solari sò oleosi. Per a prutezzione di u sole è di u pimple, portate una crema solare non comedogena, senza oliu.
9. Ùn esse micca un pimple popper
Quant’ellu sia tentatore di sprime quella testa bianca più grande di a vita nantu à a punta di u nasu, nò. Pimples popping pò causà sanguinamentu, cicatrici gravi o infezioni. Pò ancu aumentà l'infiammazione è intasà i pori circundanti, rendendu u vostru prublema di pimple peghju.
10. Pruvate l'oliu di l'arburu di tè
L'oliu di l'arburu da tè hè un rimediu pupulare pupulare per i brufoli. Sicondu a Clinica Mayo, pò "riduce u numeru di lesioni infiammate è micca infiammate".
Per aduprà l'oliu di l'arburu di tè per i brufoli, applica un coppiu di gocce à a zona infiammata. Pudete ancu aghjunghje alcune gocce à u vostru detergente cutidianu o idratante.
Prima di aduprà l'oliu di l'arburu di tè senza diluisce nantu à a vostra faccia, fate un test di patch per vede s'ellu irrità a vostra pelle. Applica uni pochi di gocce daretu à l'arechja o à l'avambracciu, è aspittà parechje ore. Se si presenta irritazione, diluce l'oliu aduprendu un raportu 50-50 prima di aduprà.
11. Aduprate antibiotici
L'antibiotici aiutanu à riduce l'infiammazione è i batteri nantu à a pelle.
L'antibiotici sò spessu prescritti. Puderanu esse applicati topicamente à a vostra pelle o pigliati da a bocca.Quelli presi per bocca sò di solitu un ultimu risorse per e persone chì l'acne hè grave o ùn risponde micca à altri trattamenti.
L'usu à longu andà di antibiotici aumenta u risicu di resistenza à l'antibiotici. Se u vostru prufessiunale sanitariu raccomanda terapia antibiotica per i brufoli, assicuratevi di parlà cun elli nantu à i rischi è l'effetti secondari.
12. Applica l'argilla verde francese
L'argilla verde francese hè una argilla assorbente, ricca di minerali, cù capacità curative. Secondu, l'argilla verde francese hà putente pruprietà antibatteriche. Aiuta à tirà impurità, à riduce l'infiammazione, è assorbe l'oliu in eccessu chì pò purtà à brufoli.
L'argilla verde francese hè dispunibule in una forma di polvere chì mischiate cù l'acqua per fà una maschera facciale. Pudete ancu aghjunghje altri ingredienti calmanti per a pelle cum'è yogurt o meli.
13. Evite certi alimenti
Se a to mamma ti hà mai dettu chì i cibi spazzini anu causatu brufoli, era in qualcosa. Sicondu una rivista di u 2010, manghjà una dieta glicemica alta pò causà acne.
Cibi è bevande glicemichi alti cum'è patatine fritte, panetteria fatta cù farina bianca, è bibite spuntanu i livelli di zuccheru in sangue è sò spessu menu nutritivi di l'alimenti glicemichi bassi.
U studiu hà ancu trovu chì manghjà latticini pò scatenà brufoli.
14. Riduce u stress
U stress ùn face micca i brufoli, ma pò peghju. Sicondu l'Accademia Americana di Dermatologia, e ricerche anu dimustratu chì quandu site stressatu, u vostru corpu produce più ormoni stimulanti olii.
Alcune opzioni per aiutà a gestisce u stress sò:
- yoga
- meditazione
- ghjurnale
- massaggio
- aromaterapia
Gestisce i pimples
Parechji modi per prevene i brufoli ponu ancu aiutà à gestì li. Per esempiu, manghjà bè, riduce u stress, è ùn spuntà i brufoli pò aiutà à cuntene e riduce quantu stanu intornu.
Sì avete una cattiva acne malgradu piglià misure per prevene, pudete avè bisognu di un trattamentu di forza di prescrizione cum'è:
- retinoidi topichi (derivati da vitamina A) per aiutà à prevene i pori intuppati
- contraccettivi orali o agenti antiandrogeni per riduce l'ormoni chì aumentanu a produzzione di sebum
- isotretinoina orale (Accutane), un retinoide chì aiuta à prevene i pori ostruiti, è riduce a produzzione di sebum, l'infiammazione è i batteri di a pelle
I trattamenti di forza di prescrizione ponu causà effetti collaterali gravi. U vostru dermatologu pò aiutà à ponderà i vantaghji è i svantaghji è determinà chì trattamentu hè adattatu per voi.
U takeaway
Tuttu u mondu riceve brufoli di tantu in tantu. Parechje cose ponu causà brufoli, cume ormoni, stress, genetica è dieta. Alcuni medicamenti ponu ancu scatenà sblocchi.
À u megliu, i brufoli sò fastidiosi. À u peghju, ponu causà cicatrici permanenti, ansia seria o depressione. I sforzi di prevenzione ponu aiutà, ma ùn sò micca infallibili.
Qualunque sia u pianu di prevenzione di pimple chì sceglite, a pazienza è a consistenza sò chjave. Un pocu di perossu di benzoil pò riduce una sola pimple durante a notte, ma a maiò parte di i trattamenti piglianu parechje settimane per pruduce risultati.