Cume Sterilizà un Ago in Casa
Cuntenutu
- Pudete sterilizà una siringa in casa?
- Pudete sterilizà una agulla cù acqua bullente o vapore?
- Pudete sterilizà una agulla cù alcolu strofinante?
- Pudete sterilizà una agulla cù u focu?
- Pudete sterilizà una agulla cù candeghju?
- Pudete sterilizà una agulla cù acqua salata?
- U takeaway
Ci hè una quantità di ragioni per chì pudete avè bisognu di sterilizà aghi in casa, cume per a rimozione di legne poco profonde, metallo o schegge di vetru.
Se vulete sterilizà una agulla di qualsiasi tipu in casa, tenite à mente chì a disinfettazione è a sterilizazione ùn sò micca listessa cosa.
A disinfezione riduce u risicu d'infezzione, ma ùn l'elimina micca. Hè perchè a disinfettazione pò riduce assai a quantità di batteri annantu à un oggettu, ma ùn la rimuove micca cumpletamente.
Quandu sò fatte currettamente, e prucedure di sterilizazione ponu eliminà cumpletamente tutti i tipi di batteri è altri microorganismi potenzialmente dannosi da l'aghi.
Tenite à mente chì l'aria truvata in e case ùn hè sterile. Per chì una agulla sterilizzata rimanga sterile, deve esse tenuta in un contenitore hermeticu, chì hè statu ancu sterilizatu.
Ùn aduprate mai una agulla, sterilizzata o micca, per schjattà un brufulu o bollire. È sì avete una scuperta profonda, vedi un duttore invece di pruvà à toglialu voi stessu. Chì pò aiutà à riduce u vostru risicu di infezzione o ferita addizionale.
Pudete sterilizà una siringa in casa?
Ùn hè micca cunsigliatu di riutilizà e siringhe. E siringhe cù aghi sò aduprate per injectà medicinali, cume insulina o droghe per a fertilità. E prucedure di sterilizazione in casa ponu sbuchjulà o pieghje l'aghi di punta fina nantu à e siringhe, rendendu l'iniezioni più dolorose o difficiule.
Pudete sterilizà una agulla cù acqua bullente o vapore?
Sicondu u, u calore umitu hè u modu più efficace per sterilizà l'aghi. Hè per via di a so capacità di tumbà i microorganisimi.
In un ambiente medicale, e macchine in autoclave ponu esse aduprate per sterilizà aghi o altri equipaggiamenti medichi pressurizendu vapore saturatu. Queste macchine sò assai costose è ponu micca esse pratiche per l'usu in casa.
A sterilizazione di aghi cù acqua bollente ùn hè micca efficace quant'è l'usu di vapore pressurizatu, è ùn furnisce micca 100% di sterilizazione. Tuttavia, tumbà parechji microorganismi. L'ebullizione ùn basta micca per tumbà e batterie resistenti à u calore, cum'è l'endospore.
Per disinfettà una agulla in casa per ebullizione:
- Aduprate una pignatta chì hè stata meticulosamente pulita cun sapone disinfettante è acqua calda.
- Mettite l'agulla in a pignatta è portate l'acqua à ebullizione di almenu 200 ° F (93,3 ° C).
- Bulite l'agulla per almenu 30 minuti prima di l'usu.
- Induvendu guanti chirurgichi novi o in lattice, cacciate l’agulla da a pignatta cù un strumentu disinfettatu o sterilizatu prima.
- Ùn hè micca cunsigliatu di bolle aghi chì seranu aduprati per iniezione. Se duvete disinfettà una agulla di siringa per riutilizazione, bollite per almenu una ora prima di l'usu.
Pudete sterilizà una agulla cù alcolu strofinante?
L'alcol strofinante pò esse adeguatu per u scopu di sterilizà una agulla chì avete intenzione di aduprà per rimuovere schegge situate vicinu à a superficie di a pelle.
Per sterilizà una agulla per questu scopu:
- Immergite l'agulla in l'alcol di strofinamentu o pulitelu cù un tampone di garza sterilizzata chì hè statu immersu in alcolu.
- Lavate bè e mani è mettiti guanti di lattice chirurgichi o inutilizati.
- Se a scheglia pò esse afferrata cù una pinzetta invece di una agulla, l'Accademia Americana di Dermatologia raccomanda di usà alcolu strofinante per disinfettà a pinzetta.
- Dopu a rimozione di a schegge, assicuratevi di disinfettà accuratamente è copre a zona.
Ùn cunsigliate micca di aduprà alcolu di strofinamentu per sterilizà aghi o siringhe aduprate per iniezioni. Ùn cunsiglianu ancu micca di aduprà alcolu per sterilizà l'attrezzatura medica.
Tuttavia, pudete aduprà alcolu per pulisce a vostra pelle prima di una iniezione. Ciò include sia l'alcol etilicu sia l'alcol isopropilicu. Nisuna soluzione hè capace di tumbà e spore batteriche, ma in piena forza, cuncentrazioni elevate, entrambe anu proprietà antibatteriche, antivirali è antifungali.
L'alcol strofinante si evapora ancu rapidamente nantu à e superfici, rendendu pussibule chì a crescita batterica si presenti o riprisenta rapidamente.
Pudete sterilizà una agulla cù u focu?
A sterilizazione di una agulla in u focu ùn furnisce micca una prutezzione completa da batteri è altri organismi. Pò esse ok per rimuovere schegge, ma stu metudu ùn deve mai esse adupratu per aghi di siringa.
Sè avete da sterilizà una agulla in fiamma, cum'è da un accendinu o una stufa, seguitate ste tappe:
- Aduprate un focu chì ùn pruduce micca assai residui, cum'è un accenditore butanu.
- Mantene l'agulla in a fiamma cù l'aiutu di un strumentu, cume una pinzetta o una pinza, finu à chì a punta di l'aghju brille rossa. Serà estremamente caldu à u toccu.
- Elimina ogni residu di carbone nantu à l'agulla cun un cuscinettu di garza sterilizzata.
- Pudete ancu coce aghi in un fornu di 340 ° F (171,1 ° C) per una ora. Stu prucessu farà l'aghi fragili cù u tempu.
Pudete sterilizà una agulla cù candeghju?
A candeggina ùn hè micca raccomandata per a sterilizazione di aghi aduprati per a rimozione di schegge, o per sterilizazione di aghi è siringhe mediche.
A candeggina ùn disinfettarà micca cumpletamente questu equipagiu. Pò ancu abbandunà i punti di agulla cù u tempu.
Pudete sterilizà una agulla cù acqua salata?
L'acqua salata, cum'è l'acqua truvata in l'oceanu, ùn hè sterile. Mancu l'acqua da u rubinettu, ancu sè ci mettite u sale.
Per aduprà l'acqua salata per disinfettà - micca sterilizà - una agulla per a rimozione di schegge, duvete principià cù acqua sterile.
Tuttavia, questu ùn hè micca un sistema insensatu è ùn deve micca esse adupratu per aghi medichi. Inoltre, si deve aduprà stu metudu solu se una tecnica di sterilizazione più efficace ùn hè micca dispunibile.
Per disinfettà una agulla chì avete intenzione di aduprà per rimuovere una scheglia bassa:
- Imbulighjate ottu once d'acqua sterilizzata cun una mezza cucchiaina di sale non iodatu, in un contenitore sterile è un coperchio.
- Fate falà l'agulla.
- Cacciate l'agulla da l'acqua purtendu guanti chirurgichi.
U takeaway
L'aghi destinati à l'usu medicu devenu esse aduprati solu una volta, è micca riutilizzati. Se duvete riutilizà una agulla, a sterilizazione pò esse pruvata in casa, ma ùn darà mai una garanzia cumpleta, 100 per centu.
Aghi novi venenu imballati in imballaggi sterilizzati. Smettenu di esse cumpletamente sterili una volta chì toccanu l'aria, è devenu esse aduprati u più prestu pussibule dopu u sbulicamentu.
I novi aghi chì toccanu superfici sterili, cum'è un tavulinu o e to mani, ùn sò più sterili. Assicuratevi di lavà accuratamente e mani, è di aduprà novi guanti chirurgichi prima di l'usu.
U vapore o l'acqua bollente hè u megliu modu per sterilizà una agulla chì avete intenzione di aduprà per a rimozione di una scheglia bassa. Sì avete una scuperta profonda, pudete avè bisognu di circà aiutu medicu per riduce u risicu di infezzione.