Hè HPV curabile?
Cuntenutu
A guarigione di l'infezzione da u virus HPV pò accade spontaneamente, vale à dì, quandu a persona hà u sistema immunitariu intattu è u virus pò esse eliminatu naturalmente da l'organisimu senza causà l'apparizione di segni o sintomi d'infezzione. Tuttavia, quandu ùn ci hè micca una cura spontanea, u virus pò stà inattivu in u corpu senza causà cambiamenti, è pò esse riattivatu quandu u sistema immunitariu hè più fragile.
U trattamentu farmacologicu hà per scopu di curà i sintomi, ma ùn hè micca capace di prumove l'eliminazione di u virus. Dunque, ancu sì e lesioni spariscenu, u virus hè sempre presente in u corpu è pò esse trasmessu à altre persone per via di rapporti sessuali senza prutezzione.
U HPV cura solu?
U VPH si guarisce quandu u sistema immunitariu di a persona hè rinfurzatu, vale à dì quandu e cellule rispunsevuli di a difesa di u corpu sò capaci di agisce in u corpu senza nisun prublema. L'eliminazione spontanea di u virus si face in guasi u 90% di i casi, di solitu ùn porta micca à l'apparizione di i sintomi è hè cunnisciuta cum'è remissione spontanea.
L'unicu modu per uttene una cura per l'HPV hè per mezu di l'eliminazione naturale di u virus da u corpu, hè perchè e droghe aduprate in u trattamentu anu per scopu di curà e lesioni, vale à dì di riduce i segni è i sintomi di l'infezione, avendu nisuna azzione annantu à u virus, dunque ùn pudendu micca prumove l'eliminazione di u VPH.
A causa di u fattu chì u virus ùn hè micca eliminatu naturalmente, hè raccomandatu chì a persona sia sottoposta à esami medici almenu una volta à l'annu per verificà l'HPV è inizià u trattamentu adattatu, chì deve esse seguitu finu à a fine per luttà veramente u virus è prevene e cumplicazioni di u sviluppu cum'è u cancheru. In più di a medicazione, durante u trattamentu si deve aduprà preservativi in tutte e relazioni per evità di trasmette u virus à altre persone, ancu menu perchè ancu se e lesioni ùn sò micca visibili, u virus HPV hè sempre presente è pò esse trasmessu à altre persone.
Cumu accade a trasmissione
A trasmissione di l'HPV si faci cù u cuntattu direttu cù a pelle, a mucosa o e lesioni prisenti in a regione genitale di una persona infettata. A trasmissione si face principalmente per via di raporti sessuali senza preservativu, chì pò esse per cuntattu genitale-genitale o orale, senza bisognu di penetrazione, perchè e lesioni causate da u VPH si trovanu à l'esternu di a regione genitale.
Per chì a trasmissione sia pussibule, hè necessariu chì a persona abbia una ferita in a regione genitale, sia una lesione verrucosa sia una lesione piatta micca visibile à ochju nudu, perchè in questi casi esiste una espressione virale, è hè pussibule di avè trasmissione. Tuttavia, u fattu di avè avutu u cuntattu cù u virus ùn significa micca necessariamente chì a persona hà da sviluppà l'infezzione, perchè in certi casi u sistema immunitariu hè capace di luttà contr'à u virus in modu efficace, prumove a so eliminazione in pochi mesi.
Inoltre, e donne incinte cù u virus HPV ponu trasmette stu virus à u zitellu à u mumentu di a consegna, tuttavia sta forma di trasmissione hè più rara.
Prevenzione HPV
A forma principale di prevenzione di u VPH hè l'usu di preservativi in tutte e relazioni sessuali, chì in questu modu hè pussibile evità a trasmissione micca solu di VPH ma ancu di altre infezioni di trasmissione sessuale (IST).
Tuttavia, l'usu di preservativi impedisce solu a trasmissione in casu di lesioni chì sò presenti in a regione chì hè cuperta da u preservativu, ùn impedisce micca u cuntagiu quandu e lesioni sò presenti in u scrotum, vulva è regione pubica, per esempiu. In questu casu, u più adattatu hè l'usu di preservativi femminili, perchè prutege a vulva è impedisce a trasmissione più efficace. Vede cumu aduprà u preservativu femminile currettamente.
Oltre à l'usu di i preservativi, hè ancu raccomandatu di evità di avè parechji partenarii sessuali, chì in questu modu hè pussibule di diminuisce u risicu di ETS, è di fà una igiene intima currettamente, soprattuttu dopu à i rapporti sessuali.
U megliu modu per prevene l'infezzione da HPV hè attraversu u vaccinu HPV, chì hè offertu da SUS. U vaccinu hè dispunibule per e ragazze trà 9 è 14 anni, i masci da 11 à 14 anni, e persone cun AIDS, è ancu quelli trapiantati in u gruppu di età di 9 à 26 anni. U vaccinu HPV hè solu per scopu preventivu, dunque ùn funziona micca cum'è una forma di trattamentu. Amparate più nantu à u vaccinu HPV.
Cumu hè fattu u trattamentu
U trattamentu per l'infezzione HPV hà per scopu di curà e lesioni è prevene a prugressione di e malatie, è pò esse fattu in casa, cù unguenti, o in cliniche, cù tecniche cum'è a cauterizazione, chì eliminanu e verruche HPV. I rimedii i più aduprati sò unguenti, cum'è Podofilox o Imiquimod, in più di rimedii per rinfurzà u sistema immune, cum'è l'Interferone. Verificate più dettagli di u trattamentu per u VPH.
Quandu u trattamentu principia più prestu, più faciule serà di curà l'HPV, allora guardate u video quì sottu cumu identificà i primi sintomi di sta malattia prestu è ciò chì si deve fà per curalla: