U Modellu Hunter McGrady Hà un Messaghju Importante per e Donne di Tutte e Taglie
Cuntenutu
Sè avete seguitu tutti i Sports Illustratu Swimsuit Issue nutizie, probabilmente sapete chì l'anu uccisu cù l'inclusività questu annu. Ié, u mag hè sempre in presentazione di i so soliti mudelli di taglia dritta (è prubabilmente sempre), ma includenu ancu atleti vincitori di medaglia d'oru, una supermodella in i so 60 anni, è tonnellate d'altre donne cattivi di tutte e forme è dimensioni . Unu di i novi mudelli notevuli quist'annu hè Hunter McGrady. Perchè? Hè forte, curvosa è franca nantu à a pusitività di u corpu. U nostru tipu di zitella ! (Vulete vede più fiducia in u corpu? Scuprite perchè Ashley Graham ùn si vergogna di a so cellulite.)
U viaghju di McGrady à a modellazione plus size hè inspiratore. Hà cuminciatu cum'è un mudellu di dimensione dritta (vale à dì chì averia bisognu di rispettà e richieste di dimensione, tipicamente 0-4), ma hà luttatu per stà abbastanza sottile per e norme di u corpu di l'industria. "Benchì avessi 115 sterline è aghju 5'11-eru assai assai chjucu per a mo altezza-ùn aghju mai pussutu sbarrazzami di i mo fianchi", hà dettu Sports Illustratu. "Quandu aviu circa 19 anni, aghju amparatu à mudellà di più dimensioni. Era in realtà Robyn Lawley, Tara Lynn è Candice Huffine nantu à u Vogue Italia coperta. L'aghju vistu è aghju pensatu: "Oh, mio dieu, queste donne sò cusì belle è sò a mo talla". "Se avete mai bisognu di prova chì a mostra di a diversità di u corpu in i media face una differenza in cumu si sentenu a ghjente per sè stessu, l'avete. .
Da tandu, McGrady hà veramente truvatu u so postu in l'industria di mudelli di taglia grande è hè più cunfidenza chì mai. In un post emozionale chì sparte quant'ella hè fiera di u filmu, McGrady hà dettu: "Donne, per tutti quelli chì si sò mai sentuti scomodi o insicuri per via di rotuli, o di stelle, o di cellulite, o di acne, o chì si sentenu cum'è chì ùn avete micca misuratu up perchè ùn erate micca raprisentati in e riviste-QUESTU È PER TU! Sì bella. Site FUORU. Site putente è inseme ci vole à alzassi l'uni à l'altri è ispiràvi l'altri. Ci hè troppu in corso in stu mondu per lasciateci cascà l'un l'altru à a strada".
Ella hà tutta a ragione. Ci hè tante parti di a vita chì sò * manera * più impurtante di u numeru chì vedi nantu à a scala o sì avete o micca una pelle perfetta. Eccu per sperà chì e donne chì vedenu McGrady in SI si senterà cum'è ispiratu per ghjunghje à i so sogni cum'è ella hà fattu quandu hà pigliatu quellu brillanti anni fà. (Se avete bisognu di un pocu di cunfidenza, queste donne vi ispiraranu à amà u vostru corpu, cum'è amanu u so propiu).