Mi sò innamuratu di u salto cumpetitivu in corda in i mo 30
Cuntenutu
Aviu 32 anni prima di piglià una corda per saltà, ma aghju subitu ingannatu. Aghju amatu a sensazione di pompà a mo musica di casa è saltà per 60 à 90 minuti. Prestu aghju cuminciatu à entre in competizioni di corda di salta chì aghju vistu nantu à ESPN, ancu dopu avè statu diagnosticatu di sclerosi multipla.
In u 2015, sò intrutu in l'Arnold Classic, a mo prima cumpetizione internaziunale - hè u Super Bowl per i cordi saltatori. Ma à l'età di 48 anni, stava cuncurrenza cù 17 à 21 anni, perchè ùn ci era micca altri jumpers in a mo categuria di età. I sguardi ch'e aghju avutu quandu aghju pigliatu u mo postu in u complexu sportivu quellu ghjornu esaltante in Madrid-si pudia quasi sente chì pensanu: "Chì faci quì u vechju di u vechju?" Ùn aghju micca pensatu chì aghju avutu una chance. (Assuciatu: Perchè Duvete Cumincià à Pensà à Se Stessi cum'è Atleta)
Aghju fattu à traversu i salti di velocità di 30 secondi ancu dopu avè persu un manicu, è da u sicondu avvenimentu, i doppiu sottu (in quale a corda passa sottu à i pede duie volte per saltu), a folla era da u mo latu. Aghju intesu qualcunu chì dice: "Vai, o zitella! Falla per e grande zitelle!" Aghju adupratu e so forti acclamazioni cum'è carburante per attraversà i prossimi dui eventi strazianti: crossovers di un minutu è salti di velocità di trè minuti. E mo gambe è u mo corpu si sentenu cum'è funghi dopu à l'ultimu crossover doppiu avvenimentu. (Assuciatu: Questu Workout di Corda per Saltà Fat-Burning Torch Serious Calories)
À a cerimonia di premiazione, mi pareva irreale à sente u mo nome una volta è più: aghju vintu quattru oru più un argentu. (E medaglie eranu per u mo gruppu di età di 31 anni, ma i mo punteggi mi avarianu guadagnatu secondu contr'à i ghjovani di 17 à 21 anni in a maiò parte di l'avvenimenti.) I "zitelli" chì avia ghjustu cuncurrenzatu saltavanu in sù è in giù per mè. Quandu aghju cullatu e mo midaglie, aghju fattu un puntu per dì: "Ùn si tratta micca di età o dimensione. Si tratta di a vostra vuluntà è abilità".