Aghju 'Ritruvatu u mo Corpu' Dopu à a Nascita, ma hè statu Orribile
Cuntenutu
A privazione di u sonnu hè una parte di a nova parentela, ma a privazione di calorie ùn deve esse. Hè ora di cunfruntà l'aspettativa di "rimbalzà".
Illustrazione di Brittany England
U mo corpu hà fattu cose incredibili. Quandu avia 15 anni, hè guaritu da un'operazione di 8 ore. Aviu una scoliosi severa, è a regione lombare di a mo schiena avia bisognu à esse fusa.
In i mo 20 anni, mi hà supportatu per numerose corse. Aghju fattu più maratoni, mezu maratoni, è 5 è 10K di quantu possu cuntà.
È in i mo 30 anni, u mo corpu hà purtatu dui figlioli. Durante 9 mesi, u mo core hà tenutu è nutritu u soiu.
Benintesa, questu duverebbe esse statu causa di celebrazione. Dopu tuttu, aghju avutu una figliola sana è un figliolu. E mentre eru in timore di a so esistenza - i so visi pieni è e caratteristiche arrotondate eranu perfetti - ùn aghju micca sentitu u listessu sensu di orgogliu in u mo aspettu.
U mo stomacu era distesu è antiesteticu. E mo fianche eranu larghe è ingumbrose. I mo pedi eranu gonfii è unssexy (ancu se sò sinceru, e mo estremità inferiori ùn anu mai statu assai da guardà), è tuttu era dolce.
Mi sentu impastatu.
A mo mezza sezzione hè cascata cum’è una torta pocu cotta.
Què hè nurmale. In fattu, una di e cose più meravigliose di u corpu umanu hè a so capacità di cambià, traspone è trasfurmà.
Tuttavia, i media suggerenu altrimenti. I mudelli apparenu nantu à e piste è e riviste copre settimane dopu à avè parturitu, parendu invariati. Influencers parlanu regolarmente di #postpartumfitness è #postpartumweightloss, è una ricerca ràpida in Google di u termine "perde u pesu di u zitellu" dà più di 100 milioni di risultati ... in menu di una seconda.
Per quessa, aghju avutu una quantità immensa di pressione per esse perfettu. Per "rimbalzà". Cusì immensu chì aghju spintu u mo corpu. Aghju fame u mo corpu. Aghju traditu u mo corpu.
Aghju "recuperatu" in menu di 6 settimane ma à gran dannu per a mo salute mentale è fisica.
Hè principiatu cum'è una dieta
I primi ghjorni dopu à parturì sò stati bè. Eru emutivu è privu di sonnu è troppu malatu per curà. Ùn aghju micca cuntatu calorie (o brusgià i mo capelli) finu à ch'e abbandunassi l'uspidale. Ma quandu sò ghjuntu in casa, aghju cuminciatu à fà una dieta, qualcosa chì nisuna mamma chì allatta avessi da fà.
Aghju evitatu a carne rossa è i grassi. Aghju ignoratu i segni di a fame. Aghju spessu andatu à dorme cù u mo stomacu rumendu è brontulendu, è aghju cuminciatu à travaglià.
Aghju corsu 3 chilometri pochi ghjorni dopu à avè parturitu.
È mentre questu pò sembra ideale, almenu nantu à a carta - mi dicenu regolarmente chì aghju avutu un aspettu "bellu" è "avutu furtuna" è alcuni mi anu applauditu per a mo "dedica" è perseveranza - a mo ricerca per a salute hè diventata rapidamente ossessiva. Aghju luttatu cù una maghjina di u corpu distorta è u disordine alimentariu postpartum.
Ùn sò micca solu. Sicondu un studiu di 2017 da circadori à l'Università di l'Illinois è l'Università Brigham Young, u 46 per centu di e mamme nove sò frustrate da u so fisicu post-nascita. U mutivu?
E norme irrealistiche è e immagini di donne tonificate chì "anu rimbursatu" settimane dopu à a nascita li anu lasciatu sentendu impotenti è senza speranza. U focu generale di i media nantu à a gravidanza hà ancu ghjucatu un rolu.
Ma chì pudemu fà per cambià u modu in cui e donne si percepiscenu? Pudemu chjamà cumpagnie chì perpetuanu ideali irreali. Pudemu "ùn seguità micca" quelli chì schlep pilule dietetiche, supplementi, è altre forme di thinspiration sottu u guise di benessere. È pudemu piantà di parlà di i corpi post-nascita di e donne. Periudu.
Ié, questu include applaudisce a perdita di pesu postpartum.
Complimentate una fantastica nova mamma, micca u so corpu
Vidite, e nuove mamme (è i genitori) sò assai più cà una forma, dimensione o numeru nantu à a scala. Simu cucini, duttori, allenatori di sonnu, infermieri umidi, amanti è caregivers. Pruteggemu i nostri zitelli è li demu un locu sicuru per dorme - è sbarcà. Intrattenemu i nostri zitelli è li cunsulemu. È femu questu senza pensà o lampassi.
Parechji genitori assumenu questi compiti in più di un rolu à tempu pienu, fora di casa. Parechji assumenu questi compiti in più di curà l'altri figlioli o i genitori anziani. Parechji genitori assumenu queste attività cù pocu o nisun sustegnu.
Dunque invece di cummentà nantu à l'aspettu di un novu parente, cummentate e so rializazioni. Fateli sapè ciò chì facenu un bellu travagliu, ancu sì tuttu ciò ch'elli anu fattu era di alzassi è di offre à u so picculu una buttiglia o u so senu. Festighjate successi tangibili, cum'è a doccia chì anu pigliatu quella mattina o u pastu caldu chì anu sceltu di manghjà quella sera.
È sì sente una nova mamma chì si preoccupa di u so fisicu, è si parla di apparenze, ricurdatela chì a so pancia hè dolce perchè deve esse. Perchè, senza ella, a so casa stà zitta. I coos è cuddles di notte tardi ùn esisterianu.
Ramintatelu chì e so stele sò un badge d'onore, micca vergogna. E strisce devenu esse purtate cun orgogliu. È ramintatelu chì i so fianchi si sò allargati è e cosce sò ingrossate perchè anu bisognu à esse abbastanza forti - è abbastanza in terra - per sustene u pesu di a so vita è quellu di l'altri
D’altronde, e mamme postpartum, ùn avete bisognu di "truvà" u vostru corpu perchè ùn l'avete micca persu. Per nunda. Hè sempre statu cun voi, è indipendentemente da a vostra forma è taglia, serà sempre.
Kimberly Zapata hè mamma, scrittore è difensore di a salute mentale. U so travagliu hè apparsu in parechji siti, cumpresu u Washington Post, HuffPost, Oprah, Vice, Parents, Health, è Scary Mommy - per citarne uni pochi - è quandu u so nasu ùn hè micca sipoltu in u travagliu (o un bonu libru), Kimberly passa u so tempu liberu à corre Più Grande Di: Malattia, un'organizazione senza scopo di lucro chì hà per scopu di empowermentà i zitelli è i ghjovani adulti chì luttanu cù e condizioni di salute mentale. Seguitate Kimberly nantu Facebook o Twitter.