Aghju cessatu di multi-tasking per una settimana intera è in realtà aghju fattu cose
Cuntenutu
A cunversione di l'attività ùn face micca un corpu (o una carriera) bè. Ùn solu ùn pò riduce a vostra produtividade finu à u 40 per centu, ma vi pò trasfurmà in un scatterbrain pienu. Per una efficienza massima, una tasca unica, o u cuncettu stranieru di focalizassi nantu à una cosa à a volta, hè quì. A so, a sapete, ma aghju scumessa u mo risparmiu di a vita (di ottu dollari) chì mentre scansate stu articulu, avete 75 tabulazioni di u navigatore aperte, u vostru telefunu hè vicinu à vibrà da u vostru scrivania. , è ùn site micca capaci di resiste à esse succhiatu in un vortice di video adorabili di gatti, perchè ancu mè.
Benintesa, ùn site micca fattu tantu cum'è si faria una cosa à a volta, ma quantu face una sola tasca? Aghju decisu di scopre. Per una settimana sana (gulp!), Aghju pruvatu à fà una cosa à u mumentu: scrive un articulu, apre una tabulazione di u navigatore, avè una conversazione, fighjate un show TV, l'opere. U risultatu? Ebbè, hè cumplicatu.
Ghjornu 1
Cum'è a maiò parte di e persone chì sò dui seconde per cambià una mala abitudine, mi sentu cum'è un baller. I strutted around u mo appartamentu è aghju fattu a rutina di a matina cose-yoga, doccia, colazione-senza intoppi. Una volta chì aghju scrittu a mo lista di cose da fà, era partutu per e corse.
Aghju cuminciatu forte, immersi subitu in un giru di rivisioni chì aghju avutu da compie. Quandu aghju avutu più profonda in u prucessu, sò stata culpita da una scossa di inquietudine. Di solitu, u manderaghju à imballà cuntrollendu u mo email o scorrendu per Twitter. À un mumentu datu, u mo ditu hà ancu giratu annantu à l'app Twitter momentaneamente, ma aghju riesciutu à passà forza. Ùn aghju micca verificatu u mo email finu dopu avè finitu, chì era una pausa di benvenuta da tuttu quellu focus.
Cume u ghjornu passava, e cose cuminciaru à esse difficili. Ancu cù una tasca unica u mo culo, e revisioni anu pigliatu più tempu di ciò chì pensavanu è avianu causatu ritardi cù un altru incaricu chì avia da vene. Più mi sentu ansioso di scuntrà a mo scadenza, più mi era diventatu difficiule per un compitu unicu - Eru cusì focu annantu à ùn fallu micca preda di a satisfaczione à breve termine - u cambiamentu di compitu furnisce chì, ironicamente, ùn pudia micca fucalizza.
Siccomu fighjulà u screnu cù a mascella chjusa ùn mi portava da nudda parte, aghju vultatu à una meditazione guidata nantu à a mo app di yoga per rinfriscà u mo cervellu, seguitu da un boccu rapidu per manghjà. Aghju assittatu à a finestra è mi sò veramente focu annantu à manghjà u mo pranzu, in uppusizione à a mo rutina di solitu di l'aspiratu à a mo scrivania. Aghju pigliatu ancu u tempu di ricunnosce quantu mi sentia ansiosa (è quantu vulia à circà quella settimana Ghjorni di a nostra vita spoilers), ma mi sò ricordatu chì u dulore à breve termine di una sola tasca valerà a pena di guadagnà à longu andà.
U pep talk hà travagliatu: aghju finitu u mo articulu cù tempu per sparte è andò à a mo mamma per cena. Siccomu i telefunini unica è cellulari ùn si mischianu micca, aghju decisu di lascià u mio in casa è fucalizza cumplettamente nantu à a visita. Era surreale avè una conversazione intera cù a famigghia senza alcunu ping, sonu o vibrazione chì mi distrasse. Più tardi, aghju andatu à dorme sentendu sorprendentemente chjaru. (Iè, aghju avutu i benefici fisichi è mentali di l'urganizazione, è mi piaceva.)
Ghjornu 2
Sapete quellu sintimu zen cun quale sò andatu à lettu? Ié, ùn hà duratu. Ùn sò micca sicuru ciò chì hà cuntribuitu di più à u mo debitu di sonnu: u mo misgiu o a mo vescica. Tra dorme senza dorme è una mattina piena di interruzzioni (duie telefonate, dramma di l'edificiu d'appartamenti, è un trasferimentu da un amicu smarritu da tantu), ùn sò micca solu cascatu da u carru di una sola tasca, sò statu cacciatu è corse oltre per ella.
U restu di a ghjurnata hè diventatu una razza troppu caffeinata contr'à l'ora chì u mo travagliu di a mattina s'hè lampatu in u dopu meziornu. U cambiamentu di u travagliu hè diventatu un metudu di calmà a mo ansietà mentre mi batteva per i termini chì si sparghjevanu l'un l'altru - cuntrollà u mo email ogni trè seconde, scorrendu u mo feed Twitter, cambiendu trà tabulazioni infinite di navigatore, urganizà i fugliali di assignazione. Era guasi cum'è mi stava abbuffendu in questu abitudine senza vince per cumpensà tutte e volte chì mi ritenutu u ghjornu prima.
Ghjornu 3
Infine, l'aghju chjamatu à 3 a.m. Aghju fattu l'urganizazione di l'ultima minuta per fà un ghjornu megliu dumani, ma in u prucessu aghju sguassatu accidentalmente una assignazione da i mo fugliali chì aghju pensatu chì aghju digià inviatu. Dunque, micca solu u cambiamentu di travagliu hà allungatu a mo ghjurnata di travagliu di parechje ore, a qualità di u mo travagliu hè stata diluita mentre aghju passatu a maggior parte di u Ghjornu 3 riscrivendu un incaricu chì era persu durante a pazzia di u Ghjornu 2. Lezione amparata.
Ghjornu 4
Una volta eru infine di ritornu in u carru, aghju decisu u megliu modu per stà ci era di tene contu di a mo inquietudine. Pruvà cusì duru per restà à u compitu è micca distratti era in sè stessu distrattante, allora invece aghju fattu mini-pause ogni volta chì a mo mente hà cuminciatu à girandulà. Se mi sentissi spargugliatu, mi tiraraghju una meditazione di cinque minuti nantu à a mo app di yoga. (Sapete chì ci sò certe pose di yoga chì ponu aiutà à fucalizza?) Se mi sentu ansiosa, aghju fattu cinque minuti nantu à u mo scalatore. Aghju ancu scupertu chì scrive u compitu aleatoriu chì vulia cambià à cuntrastà l'urgenza di seguità cù veramente cambià à questu. (PS Eccu cumu scrive a vostra lista di cose da fà in un modu chì vi rende più felice.)
Quandu sò andatu à fà cumandamenti dopu u travagliu (perchè aghju finitu à tempu, holla!), Aghju cuminciatu à capì perchè u cambiamentu di travagliu hè cusì dipendente. À l'esternu, e persone occupate sembranu efficaci è in cima à u so ghjocu: piglianu e chjama cum'è fà a compra o rispondenu à e-mail in a sala d'attesa. Scontranu un cumpagnu di travagliu per u pranzu, è in u prucessu, cambianu trà u so latte è u prughjettu di l'ultimu minutu. Vidite ste persone è pensate à voi stessu: "Vogliu esse ancu impurtante!" Cuminciate à circà per l'uppurtunità di travaglià nantu à sette cose sfarenti à a volta. Tuttavia, mi ricordu chì l'illusione diventa più faciule per resiste una volta chì avete scrittu una assignazione duie volte.
Ghjornu 5
Quandu a settimana di u travagliu hè andata à a so fine, mi sò trovu à cunnosce i mo punti di scatenu è à amparà à cuntrastallu. Scopre chì a mo dipendenza da cambià di travagliu hè più difficiule da resistere quandu u ghjornu passa, per esempiu, mi hà datu un incentivu ancu più grande per finisce e mo attività più impurtanti prima cosa di a mattina. Inoltre, fà piani per u lindumane prima d'andà à dorme (quandu sò cacatu è a mo ambizione hè scarsa) mi impedisce di creà unu di quelli listi di cose da fà impussibule ambiziosi chì solu Beyoncé puderia finisce. Bonus: Quandu mi svegliu cù una direzzione chjara digià in mente, rende assai più faciule per stà nantu à (una) pista.
Perchè u venneri sò tipicamente più leggeri in portata, aghju avutu un tempu più faciule in una sola tasca. A ghjurnata consistia à ligà i capi sciolti, à mette u ballò in ballu nantu à l'assignazioni di a settimana dopu, è à finalizà quant'è u prugramma di a settimana dopu hè pussibule per un freelance. Postu chì ùn aghju micca stancatu a mo mente cù una interminabile commutazione di compiti, eru megliu equipagiatu per trattà l'interruzzioni in capu è tornà à a mo prugrammazione pianificata regolarmente.
Ghjorni 6 è 7: U Weekend
Una di e cose più difficiule per adattassi à u weekend era à pusà à fighjà a pila di prugrammi TV chì avia mancatu durante a settimana - è solu à guardà a TV. Micca scherzu, era qualcosa chì ùn avia micca fattu dapoi l'anni 90. Ùn ci era micca laptop davanti à mè, senza sms da u latu, è era gloriosu. Aghju ancu abbandonatu tutte e tecnulugia prima di visità cù a famiglia è l'amichi, chì anu annullatu quella fastidiosa culpabilità post-travagliu chì vi pressa à pensà chì duvete fà "più" cù u vostru tempu - è, infine, vi face perdillu, cum'è ùn site micca. veramente travagliatu o riposu.
U Verdittu
Aghju fattu più sta settimana cù una sola tasca? Heck iè, è in un tempu assai più cortu. Hà fattu a mo settimana di travagliu menu stressante? Micca tantu. Cum'è qualcunu chì hè statu un multitasker cronicu dapoi u ventre, probabilmente duveria avè principiatu più chjucu - per dì, una ora di travagliu unicu à ghjornu - è hà travagliatu u mo modu finu à una pratica regulare. Ma ancu cù a follia di midweek chì hè andata, aghju finitu a settimana soddisfatta di ciò chì avia compiutu è mi sentu più centratu chè mai. À tal puntu, chì aghju scrittu st'articulu sanu senza verificà u mo email. O fighjendu u mo telefunu. O scorrendu per u mo feed Twitter. Sapete, cum'è un balleru.