Aghju marchjatu 1,600 Miles dopu chì mi sò datu trè mesi per vive
Cuntenutu
Prima ch'e fussi statu diagnosticatu di cancheru, eru arrogantemente sanu. Aghju fattu yoga in modu religiosu, sò andatu in palestra, aghju camminatu, aghju manghjatu solu cibu biologicu. Ma à u cancheru ùn importa micca quantu volte alzate pesi o tenite a panna montata.
In u 2007, mi sò statu diagnosticatu un cancru in stadiu IV chì hà toccu ottu di i mo organi è hè statu datu uni pochi di mesi à campà. A mo assicuranza di vita mi hà pagatu u 50 per centu di a mo prima in trè settimane; hè cusì prestu ch’e mori. Eru stunatu da u statu di a mo salute - qualcunu saria - ma vulia luttà per a mo vita. Più di cinque anni è mezu aghju avutu 79 giri di chemio, radiazioni intensive, è quattru chirurgie maiò. Aviu persu u 60 per centu di u mo fegatu è un pulmone. Sò guasi mortu tante volte in strada.
Aghju sempre cridutu chì hè impurtante di curà u vostru corpu fisicamente, emotivamente è spiritualmente. A mo vita sana aghju sempre vulsutu stà in muvimentu.
Quandu sò andatu in remissione in 2013, aghju avutu à fà qualcosa per guarisce fisicamente, spiritualmente è emotivamente. (In cunnessione: Aghju Pruvatu a Guarigione Spirituale In India-È Ùn Era Nunda Cum'è Mi Aspettava) Vuliu chì sia qualcosa di salvaticu è di pazzu è ridiculu. Aviu camminendu per parte di u percorsu di a missione di El Camino Real vicinu à a mo casa in San Diego, è aghju avutu l'idea di pruvà à marchjà i 800 chilometri à nordu longu u percorsu da San Diego à Sonoma. Quandu si cammina, a vita rallenta. È quandu avete una malattia periculosa per a vita, hè esattamente ciò chì vulete. Aghju pigliatu 55 ghjorni per ghjunghje à Sonoma, pigliendu a spassighjata un ghjornu à a volta.
Quandu sò vultatu in casa, aghju scupertu chì u cancheru era tornatu in u mo pulmone restante, ma ùn vulia micca piantà di marchjà. Venendu faccia a faccia cù a mo propria mortalità mi hà ancu fattu di più tantu bramosu di sorte è di campà - allora aghju decisu di cuntinuà. Sapiu chì u Old Mission Trail ùn principiava micca in San Diego; in realtà principia in Loreto, Messico. Nimu avia camminatu tuttu u percorsu di 1.600 chilometri in 250 anni, è vulia pruvà.
Dunque, sò andatu versu u sudu è aghju marchjatu i 800 chilometri rimanenti cù l'aiutu di 20 vaqueros sfarenti (cavalieri lucali) chì ognunu cunniscia una sezione differente di u percorsu. A parte di a strada di California era stata brutale, ma a seconda mità era ancu più implacable. Avemu affruntatu periculi ogni ora di ogni ghjornu. Hè ciò chì hè u desertu: lioni muntagnoli, serpenti à sonagli, centipedi giganti, burros salvatichi. Quandu simu ghjunti à quattru o cinquecentu chilometri da San Diego, i vaqueros eranu assai preoccupati per i narcos (traficanti di droga), chì vi uccideranu per nunda. Ma sapia chì preferiscu piglià rischi in u salvaticu punente chè in scatula in a mo casa. Hè in trattendu di e paure chì simu capaci di superarli, è aghju capitu chì preferiscu esse fora quì avendu un narco chì mi tumbessi chè un cancheru. (Relazionatu: 4 Motivi perchè u viaghju d'avventura vale a pena u vostru PTO)
Camminà u percorsu di a missione in Messico hà fattu à l'esternu di u mo corpu ciò chì u cancer hà fattu à l'internu. Sò statu veramente battutu. Ma passà per quellu infernu m'hà aiutatu à amparà chì eru in cuntrollu di a mo paura. Aghju avutu à amparà à rende mi è accettà tuttu ciò chì pò vene, sapendu chì aghju a capacità di trattà cun ella. Aghju amparatu à ùn avè paura ùn significa micca chì ùn avete mai paura, ma piuttostu chì ùn avete paura di affruntalla. Avà quandu tornu à u Stanford Cancer Center ogni trè mesi, sò prontu à affruntà tuttu ciò chì accade. Duvia more 10 anni fà. Ogni ghjornu hè un bonus.
Leghjite u cuntu di Edie di u so viaghju di 1.600 chilometri in u so novu libru U Mission Walker, dispunibule u 25 di lugliu.