Impianto di barba: chì hè, chì pò fà è cumu si face

Cuntenutu
L'impiantu di barba, chjamatu ancu trapiantatu di barba, hè una prucedura chì cunsiste à caccià i peli da u scalp è mette li nantu à a zona di a faccia, induve cresce a barba. Generalmente, hè indicatu per l'omi chì anu pochi capelli di barba per via di genetica o di un accidente, cume una brusgiata in faccia.
Per fà l'implantazione di barba, hè necessariu cunsultà un dermatologu chì indicerà e tecniche chirurgiche più adatte per ogni casu. Tuttavia, si sà chì attualmente, sò state sviluppate nuove tecniche di impiantazione di barba, assicurendu un aspettu più naturale è causendu menu cumplicazioni dopu a prucedura.

Cumu hè fattu
L'implantazione di barba hè fatta da un dermatologu, un specialistu in chirurgia, in un ospedale o clinica. Questa prucedura hè fatta cù anestesia lucale è cunsiste in a rimozione di peli, principalmente da u scalp, chì sò impiantati nantu à a faccia, in a zona induve a barba manca è pò esse eseguita da duie tecniche, chì sò:
- Estrazione di unità folliculare: cunnisciutu ancu cum'è FUE, hè u tippu u più cumunu è cunsiste à caccià un pelu à a volta, da u scalp, è impiantallu unu ad unu in a barba. Hè u tippu indicatu per curregge picculi difetti in a barba;
- Trasplante di unità folliculare: si pò chjamà FUT è hè una tecnica chì elimina una piccula parte induve i capelli crescenu da u scalp è po quella parte hè introdutta in a barba. Sta tecnica permette di impiantà una grande quantità di capelli in a barba.
Indipendentemente da a tecnica aduprata, in a regione induve i capelli sò stati rimossi ùn ci hè cicatrici è novi peli crescenu in questa zona. Inoltre, u duttore mette in opera i capelli nantu à a faccia in un modu specificu per chì cresce in a stessa direzzione è sembra naturale. Queste tecniche sò assai simili à e tecniche aduprate in u trapianto di capelli. Vede di più cumu si face u trapianto di capelli.
Quale hè chì pò fà
Ogni omu chì hà una barba magra per via di fattori genetichi, chì hà avutu un laser, chì hà cicatrici in faccia o chì hà suffertu brusgiature pò avè un impegnu di barba. Hè impurtante di cunsultà u duttore per valutà e condizioni di salute, chì e persone chì anu diabete, pressione alta o prublemi di coagulazione duvanu avè cure specifiche prima è dopu a procedura.
Inoltre, u duttore pò fà un test di impiantazione di capelli prima di fà a procedura per scopre cume reagisce u corpu di a persona.
Cosa da fà dopu
In i primi 5 ghjorni dopu à l'implantazione di barba hè realizatu, ùn hè micca cunsigliatu di lavà a faccia, chì tene a zona asciutta permette à i capelli di esse guariti in a pusizione curretta. Inoltre, ùn hè micca cunsigliatu di mette una lama di rasu nantu à a faccia, almenu in e prime settimane, perchè pò causà ferite è sanguinamenti in a zona.
U duttore pò prescrive antibiotici è anti-infiammatori chì devenu esse presi cum’elli sò diretti, postu chì prevenu infezioni è allevanu u dulore in u situ di l’implantazione. In generale ùn hè micca necessariu di caccià i punti, chì u corpu stessu li assorbe.
Hè cumunu per e zone di u scalp è di a faccia diventà rossi in e prime duie settimane, è ùn hè micca necessariu di applicà alcun tippu di unguentu o crema.
Possibili complicazioni
E tecniche di impiantazione di barba sò sempre più sviluppate è, dunque, e cumplicazioni in stu tippu di prucedura sò assai rare. Tuttavia, ci ponu esse situazioni in cui i capelli crescenu di manera irregulare, dendu l'apparenza di difetti o chì e zone di u cuoio capellutu o di a faccia ponu diventà gonfie, dunque hè impurtante di vultà à e consultazioni di seguitu cù u duttore.
Inoltre, hè impurtante cercà cunsiglii medichi rapidamente se sintomi cum'è febbre o sanguinamentu si presentanu, chì ponu esse segni d'infezione.